malincik píše:No tak já to tak růžové nemám, ale to bude tím, že většinu cest strávím na dálnici - asi 60-70%, a uznejte, tam se není čím kochat... Počítadlo mi ukazuje dlouhodobou spotřebu 19,8km/l. Dlouhodobý průměr rychlosti ukazuje 71km/hod. Na plný zátah mi ukazuje okamžitou spotřebu 9km/l, což je 11,1l/ 100km. Ale to je 8000 ot./min!!! Pokud nepřekročím 6500 ot, t.j. tacho 130, tak se vejdu do 4,5l. Vzhledem k tomu, že je to pracovní stroj, tak na kochání se jaksi nedostává, ale věřím, že do stovky, tachometrové, bych víc jak čtyři litry nespotřeboval.
Můžu se zeptat co to znamená ,, Počítadlo mi ukazuje dlouhodobou spotřebu 19,8km/l" ? Myslíš tím,že dlouho nenuluješ a ona se pak na téhle hodnotě ustálí?Je to tak,že člověk vynuluje,pak to ukazuje od začátku docela vysokou spotřebu a čím víc ujedeš,tak se ta hodnota zlepšuje?Ptám se proto,že jsem na začátku vždycky docela zděšenej a pak se to lepší a posledni výjížďka byla ve dvou a já mám skoro metrák a to se musí taky zákonitě na té spotřebě projevit.Nejdřív jsem myslel,že zlobí ten počítač (i když je to jen takový sranda doplněk
),ale asi bude v pořádku... i když po přepočítání skutečné spotřeby km vs litry v nádrží,se to přece jenom trošku rozchází.Mám to chvilku,tak mě zajímá Tvůj názor.Předem děkuji za odpověď