Protože toto vlákno (asi mou zásluhou jako 1 registr. majitele GP800 na serveru) skomírá, budu sem přispívat svými zkušenostmi s tímto strojem, třeba pro příští majitele.
Bude tomu za pár dní právě rok, co jsem 1. GP odvezl po skončení výstavy domů a začal najíždět první kilometry. Bohužel, tento výstavní kus nevydržel záběh a kvůli malému, ovšem po zahřátí motoru neustávajícímu prýštění oleje byl stroj prodejcem vyměněn za nový kus (najeto na něm cca. 950 km).
"Dvojka" oficiálně proaná v ČR, kterou teď sedlám, je 100% skvělý stroj bez jediné vady a užívám si na něm vč. loňské dovolené na Elbu jen radost. Stále jsem se nanabažil skvělého motoru, který má dostatek síly na cestování ve dvou a taky se s tímto skútr-motem dá zařádit při sportovnější jízdě s kámošema od motorek
Podařilo se mi, myslím, u mnoha z nich změnit pohled na skútr jako něco: " pro holky, buzeranty a prďoly", když jsem jim to natřel nejen na dálnici, ale i v kopcích se zatáčkama, kde jsem díky variátoru a dynamice motoru "pružný a svižný".
Ladil jsem nějaký čas vhodné plégo a skončil u origoš cestovního pléga pro GP800 od GIVI, které mi max. vyhovuje : v horní poloze přes něj ještě vidím na silnici
a při nejnižší zase přímo před motorku na silnici, což využívám při špatném povrchu cest a pomalé rychlosti.
Nechal jsem (za nekřesťanské peníze!) dodělat držáky na boční kufry před loňskou dovolenou ve 2 do Itálie a musím říct, že cestování s tímto zavazadlovým objemem: 2x boční GIVI po 40 l + top case 49 l + tank vak 10l + podsedl. prostor = cca. 150 l , uspokojilo i drahou polovičku zvyklou dříve jen na cesty autem.
Zabalili jsme bez problémů kempingové cajky i oblečení, těžké objemné kožené hadry a boty byly na jihu ve vaku na zahrádce horního kufru.
Na váhu toho bylo dost, což jsem cítil v rukách při manipulaci na místě a ve "vražedných" ostrých zatáčkách okolo Cortiny a Arabby v Dolomitech. Když jsme jeli, motor se svými 75 koníky si jen vrněl a ani v horách neměl žádné problémy, včetrně přejezdu rakouského Gross Glockneru. Další test prodělaly brzdy, které se také bez problému s váhou i horami bez náznaku problémů vypořádaly (Brembo 2x kotouč vpředu, 1 x vzadu).
Do výbavy stroje na cestování přibyla GPS (objemnější SONY z auta, vyřešil jsem vakem do řídítek s průhlednou čelní stěnou od Louise za 20 Euro), původně komunikace od Albrechta (už je pryč, odešly po pár tisících kabely sluchátek v přilbách, budu řešit až bluetooth sadou pro 2, až nebude stát milion) a zřejmě teď dodělám zadní brzdové LED světlo na topcase a nějaký stroboscop pro "prorážení pražských kolon". Toť vše - těším se na dalšího kolegu s GP800 - nějací již čs. silnice brázdí, ale zatím nenašli cestu sem na server
Snad to přijde! Paul