Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)
Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?
13 říj 2018, 19:59
Zkus rozpojit štekr od sondy , proštourat tenkym pilníčkem samce i samice a kontaktol , a zase spojit , jinak netušim , že se to ukazalo zase i s new sondou
Zdravim to jsem uz zkousel a porad stejne.Skutr jsem koupil minuly rok a predchozimu majiteli se obcas take rozsvitila kontrolka motoru a nijak to neresil.Servisoval to vBrne scooxxxx ,a tam mu bylo receno,ze je problem s pripravou paliva.Skutra jsem koupil s tim ,ze to bude drobnost,protoze procestoval Evropu a skutr se choval normalne.Po dpopruceni ze servisu z Brna jsem vymenil skrtici klapku i s nastavenim TPS ,svicky ,ventily serizene,kontrolka se zase rozsvitila.A protoze Italy u nas nikdo neservisuje jsem zakoupil pres ebay Jpdiag ma moto guzzi,ducati a gp 800.Udelal diagnostiku a zase zavada p0130.Tak jsem koupil lambda sondu RMS sice neni origos,ale scootxxxxd ji take prodava.A zavada je porad.Podle manualu jsem promeril kabelaz od lambda sondy k ridivi jednotce multimetrem a vse je ok.Stale iezdim a motorka jede jak raketa nechcipa a neni ani snizeny vykon.Jen me ta kontrolka sere.Zkousel jsem namontovat eliminator lambda sondy a vysledek stejny.Nebo alespon poradte jakej servis.Budu rad za kazdou radu
Jsem z Trince.Servisoval jsem Moto Nespesny Vratimov je to mamlas,umi jen na hube co vse dokaze,ze nahral nove mapy a nic z toho.Ital moto Zilina diagnostika za 35 euro a rekl mi to co jsem vedel.Pri diagnostice nebyl schopen nastartovat skutr a cist realne hodnoty.Jen me upozornoval,ze jsem v aurtorizovamem servise a nemam se o nic starat.Momentalne je skutr v Repremoto.Zatim je to jediny servis ,ktery spolupracuje.Upozornuji,ze nedelam reklamu potrebuji jen dat ten muj srot do kupy.Zatim na skutru pracuje dokud mu nedojdou napady.Na studenem skutru jsou dle diagnostiky ok,ale jakmile se zahreje na 90 tak hodnoty ochudi smes.
Naposledy upravil romanc dne 24 říj 2018, 12:21, celkově upraveno 2
Zdravim,takze vyreseno preprogramovanim ridici jednotky servisem v Opave.Jediny servis,ktery si dokazal poradit.Ostatni servisy jako Ital moto Zilina,Moto Nespesny z Vratimova at jdou do xxxxxx.
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)
Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?
24 říj 2018, 22:56
Co se pohonu týče tak pouze AKRAP na levoboku , vždy jsem vše "ladil" --variator pružinky spojky atd-- od 50ccm až po 300ccm , ale tady už jsem usoudil , že je výkon dostatečnej a do pohonu jsem se už nevrtal , 76hp 77nm je už na "obyčejnej skůtřík" i v serii příjemný svezení , jak akceleračně tak cestovně vytrvalostně .
Něco se dá vidět ve vlákně SRV 850 od 3 stránky .....
Chlapi par dotazu. Jak pohodlna je 800 pro vaše baťužky? A jak pohodlna je pro vas? kolik je realne dat za den cca přijmě unaveny, I ve dvou je pořad dost vykonove rezervy i pro svižnou jizdu v kopcovitem terénu v plném naloženi? Diky