Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 kvě 2014, 20:48
Jj, dneska jsem uz mel prvni kilometry v takovem lehcim provozu a jsem totalne nadseny...
Parada
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 kvě 2014, 20:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
12 čer 2014, 21:17
Tak mi tady radost vydrzela jen neco malo pres mesic a jsem nuceny vzhledem okolnostem prodat.
Ale byl to nezapomenutelny zazitek a motorka, za ten mesic jsem najel skoro 1000km a opravdu se to neda s nicim srovnat. To pohodli a komfort jsem opravdu nezazil na nicem jinem.
12 čer 2014, 23:09
Copak copak? Rychle nabyl rychle pozbyl?...
13 čer 2014, 00:06
ale kdyby, hledal jsem asi pul roku, napred tu GP800 a potom jsem objevil tuhle krasavici....takze to nebyl nejak rychle.
za mesic jsem najel vice nez za minuly rok na moji CBR, ale nejak se posledni dobou nedari manzelce v podnikani a oznamila mi to ne za 5 minut 12, ale 5 po 12, takze potrebuju trochu zainvestovat toto je jedna z moznosti.
mozna se mi podari i jine moznosti a nebudu muset prodat, ale zatim je to tak
13 čer 2014, 00:09
Tak tomu se říká "pech".
14 čer 2014, 09:26
To jo a jeste navic ted na leto.
Ale je opravdu neuveritelne jak to jede, osobne by mne zajimalo porovnani s GPeckem, jaky je rozdil v jizde, posedu
17 čer 2014, 00:03
Ještě jsem na Aprilce nejel, ale vzhledem k tomu, že proběhl pouze ''facelift'' přední masky a údajně menší úprava na motoru. Ohledně spotřeby PHM. Samozřejmě přejmenování v rámci koncernu, ale jinak použití ostatního je téměř 100%, tak se domnívám, že rozdíl není žádný a nebo úplně minimální.
17 čer 2014, 09:01
No prave, a neni nahodou ta mensi uprava motoru ta, ktera ma tu opacnou rotaci?
- Kód:
Rotující části motoru a převodovky se otáčejí opačným směrem než kola, čímž bylo docíleno podstatného snížení setrvačnosti otáčení a gyroskopického efektu. To má za důsledek snadnější ovládání a lehčí zatáčení. Motor je kompletně integrován do prostorového trubkového rámu z vysokopevnostní oceli pomocí pružného uložení pohlcujícího vibrace.
Proto mam pocit, ze kazda motorka na kterem sem kdy jezdil mela tendenci jit napred nahoru a potom dopredu, ale to srv vyrazi rovnou dopredu bez toho zvedani predku?
16 dub 2015, 16:28
Zdravím,
jsem čerstvý majitel GP 800 a sháním informace kde se dá. Nevíte jaký rozměr a váhu mají originální válečky do variátoru ?
Nemáte odkaz na zahraniční fóra s tématikou GP 800 (ENG, DE) ?
Předem díky za odpovědi.
30 dub 2015, 22:08
originální válečky jsou 25x 19 19g
13 kvě 2015, 21:30
neprodave nekdo GP 800???
20 kvě 2015, 01:58
pro - madein,
ze všech dostupných informací není toto ta menší úprava.
pro - JonnySmigl,
zadej si do vyhledávače Gilera GP 800 a mimochodem ti vyjedou všechny inzeráty!!!
07 led 2016, 21:16
ahoj kluci,prolezl jsem net ale nesehnal jsem nikde drzaky bocnich kufru,nevite nekdo o necem?diky
07 led 2016, 23:54
Nejake drzaky na ty textilni kufry dela Givi, ale jen pro Aprilii SRV 850, nevim zda by to nemelo podobne uchyceni.
http://www2.motorcycleplanet.co.uk/prod ... lock-bags/Na Gileru jsou origo jen podpery na bocni brasny.
http://www2.motorcycleplanet.co.uk/prod ... ddle-bags/Takze asi jedine koupit na jiny typ a upravit si je.
Naposledy upravil
hstanislav dne 08 led 2016, 00:00, celkově upraveno 1