Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 led 2014, 19:11
Tak ja mam GP uz take celkem dlouho a potvrzuju spotrebu kolem peti litru ... Absolutni maximum na ktery jsem se dostal bylo asi 8l/100km cestou z Nemecka, porad na hranici omezovace a na tachometru celou dobu cislo hodne blizke 200km/h. Se spolehlivosti problem zatim nemam, jen jsem si posledni dobou take vsiml obcasneho chcipnuti pri studenem motoru, prikladal jsem to spatnemu palivu, ale jak to tu ctu, bude to mozba sw problem.No treba uz konecne nekdo vyrobi litra, at to muzu prodat a koupit neco co pres tech 200 jede v klidu
20 led 2014, 14:31
Nebo si kup sportovní variator a výfuk, pokud to tam teda uz nemas.
Ja tohle dal na Nexuse 500 a 180km/h to zvladne. Ale hlavne zrychleni je uplne neco jinyho nez v originale.
03 úno 2014, 19:24
Gratuluji ke koupi tohoto fantastického stroje uživateli hlebasko1, podle toho kolik si uz najel tak ho máš možná déle než já.
Musím sem dodat nějaké ty informace ohledně mé spotřeby. Po rozebrání vzduchového filtru jsem totiž zjistil, že je zaražený v airboxu a netěsní. Bylo to způsobeno asi zteřelou gumou, přeci jen tam byla už od roku 2008. Bohužel zakoupený filtr je taktéž rok výroby 2008 tak jsem zvědav, jak dlouho vydrží. Spotřeba se mi teď zdá trošku lepší. Přesnější údaj zatím nemám. A stejně mě zaráží přesnost vašich údajů vzhledem k VELICE orientačnímu palivoměru (o kterém jsem už ve vlákně psal). A musím uznat, že spotřeba 4,5l mě šokovala – to byla moje nejmenší na Majesty 400 a dálkových trasách. O deseti litrech se psalo i v testu na Motorkářích a mojí realitě jsou zatím bohužel blíž. Ale kdo chce holt opičku, tak musí mít na banány
K chcípání za studena mám tip. Mě zatím stačí hned po startu přidat motoru trošku plynu(do brzdy) a hned jakoby se chytil sytič. Stačí opravdu jedno krátké, ale razantní přidání. Zatím mě to pomáhá.
Taky jsem zde psal, že sem si myslel že jsem koupil bouraný kus, ale po konzultaci s technikem jsme naznali že nádržka na chladící kapalinu praskla vlivem mrazu. Zalepená vydržela, ale radši jsem teď koupil za pár korun na internetu z bouračky. Diagnostika rámu zjistila, že je v pořádku, ale bude potřeba přetěsnit vidlice – jedna vytekla.
P.S.: Taky se těším na litr a kdo s ním přijde
4.2. edit:Jelikož k moto nemám žádny uživatelský manuál, chtěl bych se zeptat jestli nevíte k čemu slouží tato náplň a jak často jí doplňujete:
Dík
co to je.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 úno 2014, 08:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 úno 2014, 19:41
Dava sa tam prevodovy olej SAE 80W-90, API GL-5. Meni sa kazdych 10000km,podla manualu. Uroven oleja nesmie byt pod znackou max. Doplnuje sa cez oznacenu skrutku "D" Tu je odkaz, kde si mozes stiahnut podrobny manual
http://www.carlsalter.com/pdfs/Gilera_GP800%20Workshop%20Manual.pdf. Podmienene anglictinou.
23 úno 2014, 21:49
Zdravim vespolek,
vidim, ze to tady porad funguje a je cim dal tim vice uzivatelu GP, sam ted o jednom premyslim.
Rad bych se zeptal, jak hodnotite GP do mestskeho provozu?
Ziju v Londyne, takze je to fakt o hubu a cervena skoro na kazdem semaforu, drive jsem mel Sh300, ale vadila mi prave moznost pouzit ho delsi cesty, dalnice. Pri jizde cca 140-150 uz jsem byl u maxima a bal se ze se rozpadne.
Nicmene ve meste to bylo bez konkurence.
Vidim, ze jsou i problemy se starsimi z druhe ruky, videl jsem 2008 od prvniho majitele (v CR), pripadne 2010 po ctyrech (tady v UK) , se skoro stejnym poctem najetych kilometru za skoro stejnou cenu.
Diky za jakoukoli radu
23 úno 2014, 22:43
Já bych to viděl tak,že jak je dobré SH na dálnice,stejně tak bude GP dobré do města..... Pokud jezdíš obojí,tak potřebuješ nějakej kompromis. SH vysloveně městskej skútr s dostatkem výkonu a GP vysloveně na dálnice a delší cesty. Mrkni po nějaké 500 ccm a bude to něco tak mezi - Nexus ? T-Max ? ..... Nikdy to ale nebude TOP na dálnici i do města,to si prostě odporuje.
Když jsem byl na podzim v Londooonu,tak jsem si říkal že autem bych po městě jezdit fakt nechtěl ))) Skútry top,ale asi bych měl zezačátku taky respekt....slušnej provoz tam máte.
23 úno 2014, 23:05
T-max byl muj favorit, nez jsem objevil GP, rozdil ve vze mezi nema je cca 50kg, tabulkove zrychleni z 0-100 ma lepsi T-max, ale s tou maximalkou je to horsi.
Kdyz je to 90% mesto a 10% dalnice (kolem londyna spise velke parkoviste) ale sem tam - hlavne hodne brzy po ranu je to volne.
Jde spise o nejake zkusenosti majitelu, jeslti treba nemeli moznost porovnat.
25 úno 2014, 23:37
Ahoj, tak trošičku z mé zkušenosti v provoze městském, mimoměstském a dálničním. Tak především jsem bývalý majitel skůtru Aprilia SR 50 a Yamaha X-max 250. Oba skůtry hodnotím velice kladně v městském provoze. Mrštnost a zrychlení bylo vždy na prvním místě a obě varianty to plnohodnotně plnily. Mimo město je hodnocení jednoznačně ku prospěchu vyššího obsahu. Nehledě na větší možnost úložného prostoru u X-maxu. Na dálnici jsem si s padesátkou i když sakra jela nikdy netroufl a abych pravdu řekl, tak i s dvěstěpadesátkou k tomu nedošlo. No a pak se tak nějak sešla situace se situací a na dvoře domu přistál maxík ten největší. A jak jsem již psal v předchozím, byla to láska na první pohled. A to je pro mě velice důležité i v jiných stránkách mého života. Ale abych se vrátil k hodnocení. Samozřejmě chvilku trvalo, než jsem se popasoval s pružností a váhou. Přeci jenom to byl skok, teda spíš přeskok. Vše se ovšem strašně rychle dařilo a jak se říká, že na lepší se člověk rychleji naučí, tak se stalo. Městský provoz zvládám, protáhnu se ve všech případech jako menší kolegové, mám to vyzkoušeno v Praze za pomoci doručovatelů z Messengeru, za kterými jsem jezdil a kopíroval jejich zrychlený systém jízdy. Zrychlení snad ani nebudu popisovat, to se musí prožít. Mimo město je jízda báječná rychlá a pokud zvládáš rychlé průjezdy zatáčkou, tak věz, že naklonit GP 800 lze jako silnici. No a když už mě to přestane bavit, nebo potřebuji rychle zpátky, tak šup na dálnici a vzápětí jsem doma. Jen ta spotřeba je poněkud vyšší, ale to je povinná daň. Závěrem bych tedy chtel říci, že pokud panují nějaké obavy z problémů v městské provoze, tak je odmítám, protože jde pouze o zvyk a cvik. Já bych neměnil.
26 úno 2014, 00:24
Tak toto jsem potreboval slyset. Diky moc. Hodne to pomohlo.
Mam v podstate dve moznosti, obe jsou 2010 rok a za stejne penize, jedna z najezdem cca 10tkm a po ctyrech majitelich. Se servisni knizkou a soucasnym majitelem 2 a pul roku.
Druha je teda po prvnim majiteli s najezdem cca 1tkm ( opravdu 1000 km) dva roky stala nekde ve stodole, protoze majitel umrel, ale jen s master klicem a bez servisky, ale ma poskozeny panel (levy predni) udajne jak nekde v te stodole spadla.
Trochu se bojim, ze jestli to nekde dva roky stalo a nekdo to jen tak nastartoval, ze tomu moc nepomohl a muze byt chycene loziska v motoru.
Treti ( vim ze jsem psal o dvou) je 2008 po prvnim majiteli pravidelne servisy najeto cca 12 tkm.
Co myslite? Kterou?
Na co se zamerit pri koupi?
Jinak jsem videl borce na youtube jak gumovali ( burnout) opravdu je to tak silne?
Nebo to meli nejak upravene?
Nikde jsem ale nenasel nikoho delat wheelie (jizda po zadnim)- predpokladam ze asi uz moc tezke na toto.
Kazdopadne jeste jednou diky za radu a snad uz o vikendu budu dalsim majitelem.
26 úno 2014, 02:26
Tak já bych se přikláněl spíš k té poslední variantě, myslím. První varianta , moc majitelů. Druhá jak jsi uvedl. Pak ještě asi barevné provedení by hrálo roli. Jinak na www motorkáři.cz jsou další recenze na tento maxík. Tak hodně štěstí !
27 úno 2014, 01:48
Tak jsem volal na tu treti a nakonec teda taky stala 18 mesicu nejezdena.
Ale vzhledem k tomu, ze to prodava puvodni prodejce (dealer) tak mi nabidli gratis vymenu oleje a filtru.
Vsechny jsou cerne, jen ta treti ma snad sedy ram.
Vsechny tri za stejne penize a ted babo rad
27 úno 2014, 08:44
Nevím jak vypadají vzhledově, tak težko soudit. Pokus se ještě vyjednat slevu, na rok výroby. A samozřejmě záruka hraje roli,tu bys měl od oficiáního dealera dostat.
06 kvě 2014, 12:29
No nakonec jsem si to vse rozmyslel a dlouho, dlouho hledal, nez se objevilo SRV.
Takze jsem dalsim spokojenym majitelem SRV. Cesta domu trvala zhruba 3 hodiny (neco kolem 200 km) - zajel bych to lepe, ale jel jsem v tamdemu za kamaradem, ktery me vezl pro moji novou krasku.
Pocity paradni, az jsem byl sklamany, ze ta cesta koncila tak brzy, zkousel jsem i maximalku, pouze tachometrem a opravdu tech 200 tam jde.
Parada, ted to jeste vyzkouset ve meste a bude.
06 kvě 2014, 20:26
Gratuluji, myslím že budeš spokojen.