Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod wictor » 20 zář 2010, 00:10

Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod Jouda » 17 črc 2012, 14:43

Tak jsem si dnes byl pro original valecky do GP800 a svete div se .... hranaty "Dr Pulley" i s logem Piaggio , tak sem na to zvedavej
Uživatelský avatar
Jouda

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 246
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SRV850 ex GP800
Tuning / úpravy: Rychly pruhy na zakryti skrabancu :))

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod dzalalabad » 13 srp 2013, 16:40

Zdravím,
jsou zde ještě nějací majitelé tohoto skůtru??
Uživatelský avatar
dzalalabad

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 20 srp 2011, 19:09
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Silver Wing 600 / Gilera GP 800 / BMW R 1200 GS

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod kamčák » 13 srp 2013, 17:44

Pánové chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s tímto strojem.Nějaký čas od novinky uběhl,tak by mě zajímalo spolehlivost,poruchovost atd. Děkuji
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod RICI GP » 03 zář 2013, 13:44

Hlásím se jako majitel tohoto typu skůtru.

Ohledně spolehlivosti, tak zatím jsem po zakoupení řešil nejzávažnější problém související s volnoběhem. Prostě jsem po zahřátí motoru dojel k semaforu, pustil jsem plynovou rukojeť a motor zhasl, ještě musím upozornit, že to bylo provázeno kolísáním otáček. Zpočátku jsem to řešil brzdou a plynem, což ovšem není vhodné řešení. Navštívil jsem tedy svého mototechnika a po vysvětlení onoho problému bylo usozeno napojit skůtr na diagnostiku. Kterou ovšem můj technik nevlastní. Rozhodl jsem se tedy zajet ke konkurenci a poptat se tam, ovšem jsem netušil, jak pochodím. Byl jsem slušně upozorněn na skutečnost, že kde mi mění olej, válečky, gumy a ostatní, tak ať se také postarají o ostatní. Odjel jsem tedy s tím, že kontaktuji autorizovaného prodejce v našem hlavním městě. A ouha, první otázka zněla - " vy jste náš zákazník "? A protože jsem řešil nákup individuálně, tak nejsem - " náš zákazník " a od toho se odvíjela krátká konverzace stylu socialistického autoservisu. Naštěstí si můj mototechnik uvědomil nutnost potřeby diagnostiky na vzrustající počet nejen těchto závad. A na základě nejen mého problému, tento vyřešil nákupem diagnostiky, proškolením a uvedením do provozu. Problém byl za malý peníz vyřešen a já od té doby prozatím jezdím bez problémů.

Vzal jsem to poněkud obsáhleji, ale potřeboval jsem to vypustit. :twisted: :twisted: :twisted:
Uživatelský avatar
RICI GP

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 19 srp 2013, 22:47
Bydliště: Rokycany
Skútr / moto: Gilera GP 800
Tuning / úpravy: Černé plexi Givi, plotna a zadní kufr Piaggio.

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod FunTom » 03 zář 2013, 13:48

Rici myslíš tím servisem A-Spirit nebo Moto Prestige? A ten problém závady byl jaký?
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod Mr.Voza » 03 zář 2013, 13:59

RICI GP: Ty voe, to je přístup... pracuju taky jako servisák, i když v trochu jiným odvětví (kopírky a tiskárny), ale nedokážu si představit zákazníkovi říct, že protože nemá zařízení koupený u nás, tak mu ho neopravím, ať si jde tam, kde to koupil... to by mě nejdřív pojebal zákazník, pak bych se pojebal sám, protože bych tím přišel o provizi do vejplaty z provedený práce (i když malou, ale za ten měsíc to nějakou tu korunu udělá), a jako poslední by mě pojebal šéf (majitel firmy), že jsem firmu (a tím i jeho) připravil o prachy... a pak bych se moch jít podívat jak se daří úředníkům na pracáku :?

V dnešní době, když je málo práce a každej shání prachy jak může takhle odmítnout potencionálního zákazníka, to je jako nechat na chodníku ležet nalezený prachy... fakt nechápu... a hned ve dvou servisech, na který jsi se obrátil... to čumim :|

Sorry za OT, ale musel jsem to napsat...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod RICI GP » 03 zář 2013, 14:33

Myslím tím A - Spirit. Diagnostika závadu neurčila, tak po vzájemné dohodě se nahrál nový software. Skůtr se projel, vyzkoušel a od té doby zatím vpoho. :)

No a k tomu přístupu, jsem obchodník v nejmenovaném oboru již 20 let, to co se děje v mém okolí, jak se obchodníci a jejich zaměstnanci chovají k zákazníkům je pro mě nepochopitelné. Na tak malém městě, kde bydlím se ještě divím, že se uživí. I když vlastně nedivím, jsme bohužel národ ovcí, lidé si nechají "s*át " na hlavu. :evil:
Uživatelský avatar
RICI GP

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 19 srp 2013, 22:47
Bydliště: Rokycany
Skútr / moto: Gilera GP 800
Tuning / úpravy: Černé plexi Givi, plotna a zadní kufr Piaggio.

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod dzalalabad » 03 zář 2013, 20:54

Rád bych se taky podělil o zkušenosti a příběh mé GP 800.
Motorku jsem koupil před měsícem na Slovensku. Měla se na ní měnit lambda sonda, jinak vše ok a borec mi přes email dal hned 100eur slevu. GT byla koupena v ČR(český TP) a v SR nebyla přihlášená. Byla ale na převozních značkách a v ČR byla vlastně odhlášená. Najeto 20tkm. Nákup neprobíhal s prodejcem ale s jeho kamarádem protože majitel je dlouhodobě v zahraničí, proto prý nebyla vůbec jetá. GT na první pohled celkem ok a protože původ IT tak jsem nedbal na malé oděrky a nějaké to lakování.

No první svoz prostě nádhera!!! Bohužel toto zatemnilo mé smysly a já věděl že tento skůtr prostě chci. Borec ještě říkal že ten problém s lambda sondou byl vyřešen přeprogramováním řídící jednotky. Z motorky začalo něco téct. Zjistili jsme že to bude chladící kapalina. Přisuzoval jsem to špatnému těsnění hadic - sám jsem měl Piaggio s tímto problémem. Takže sleva , která ale nemůže projít protože ji neschválil majitel :( GT ještě zadní guma KO a přední tak na 10%.
No nic BERU, ta jízda mě vážně uchvátila. Že je k tomu jenom jeden klíč už mě ani nevadí.

To jsem ještě nevěděl že přihlášení bude vlastně neřešitelný problém a kdybych neměl na magistrátu známé tak ji nikdy nepřihlásím. Uznejte: motorka u nás odhlášená na Slovensku nikdy nepřihlášená a prodaná na plnou moc známým majitele.. Prostě hrůza!!

Prodírání se k hadicím expanzní nádobky zajistilo nemilá překvapení. Některé plasty jsou svařované v držácích(to je ta část kde se to urve a není to vydět - takže bouráno) a není to hadice ale spravovaná expanzní nádobka tak hrozně že nad tím zůstává rozum stát. Tu jsem nechal opravit u DR. Plast- doporučuji. Dorazí už jenom že každý šroub má jinou hlavu. Při demontáži upadl studeňákem přivařený drát na ovládání štítu, prakticky nepřipájitelné, takže rozdělat celý motorek. Návrat do Italské reality jak kvality tak jejich servisu. Zlatá YAMAHA!!!!

První návštěva brněnského Scootlandu proběhla docela vtipně. "Na internetu nemáte olejový filtr na můj skůtr" říkám. "To není možné, na webu máme filtry u všech typů" odvětí prodavač docela povýšeně, co to je zase za internetového analfabeta. "Není tam, mám GT 800".. "Eééééééé(obličej plný údivu), tak to jste první od koho to slíším" Takže jsem si vzal filtr kompatibilní s Nexusu 500 a 3 litry oleje. Nakonec jsem se ještě provokativně zeptal jestli nemají mazání na řetěz :D :D

GT bohužel po pár kilometrech začalo chcípat při zastavení a nedrželo otáčky :-( Snad to půjde samou cestou jak psal RICI GP. Taky začal téct odněkud benzín ale nádrž byla tak natlakovaná od tepla způsobeného stáním v zácpě, že to snad ani není možný.

Ke spotřebě: Byl jsem s přítelkyní na projížďce cca 220km - viz příloha. Já GT a ona PCX. Já tankoval za 550 ona za 200. Celou cestu jsem jel za ní, takže si asi přeberte kolik bude žrát pod plným. Je teda pravda že to drží docela vysoké otáčky tak nevím jestli je v pořádku variátor. Necítím vlastně vůbec žádné "řazení". Kolik to přesně točí při jakých rychlostech ještě napíšu.

Jak vidíte zatím samý problém, tak uvidíme jestli se to podaří odstranit. Já jsem prostě vždy byl skeptik, přeci jen vždy čekám za svoje peníze čekám to nejlepší.

Ale ať nepíšu samá negativa tak jízdní vlastnosti na tak těžký motocykl perfektní, posez absolutní pohodlí, a ten odpich je prostě brutální. GT taky opravdu způsobuje rozruch kam přijede.
Na skutrforum.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
dzalalabad

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 20 srp 2011, 19:09
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Silver Wing 600 / Gilera GP 800 / BMW R 1200 GS

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod kamčák » 03 zář 2013, 21:17

Tak teda zatím nic moc pozitivního :(
Uživatelský avatar
kamčák

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 373
Registrován: 28 lis 2010, 20:07
Bydliště: Kosmonosy skype pepicek3303
Skútr / moto: piaggio x9 500 prodáno a čekám co vymyslím

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod janon » 03 zář 2013, 21:32

Cos cekal od italskeho vyrobku. :wink:
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod krizik1 » 03 zář 2013, 21:39

Design, výkon???
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod dzalalabad » 03 zář 2013, 21:59

no jestli ten desing a výkon byl na mě tak jsem psal:
"odpich je prostě brutální. GT taky opravdu způsobuje rozruch kam přijede" :D
Design se mě vždy líbil, je to prostě ital. Jinak bych si ji asi nekoupil. Hlavně ta zadní část je určitě to nejhezčí mezi skútry. Předek vím že se někomu nelíbil a měla to napravit Aprílie, ale mě se líbí. Dost se mě lidi na ulici ptá co že to je, kolik to jede a že se jim to líbí.
Výkon je 55kw a dvouválec do V zaručuje neskutečnou porci výkonu hned od nízkých otáček. Zrychluje sižně ale klidně i přes 130km/h a ke 200 jste relativně za chvilku. Ve městě jsem na světlech konečně král a nezaskočí mě auto s automatem. To mě dost vadilo, prostě nerad zavazím když už se před někoho nacpu.
Porce výkonu je ale vykoupena spotřebou. Nemám přesně změřeno zatím ale bojím se i 10l/100km. Do nádrže se totiž díky jejímu tvaru vždy může dát velká odchylka a hlavně na měření paliva se mají Italové od Japonců ještě dost učit. Ukazatel má vlastně 4 polohy: Plná, pak dlouho 3/4, 1/4 a rezerva což znamená skoro prázdno..
Uživatelský avatar
dzalalabad

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 20 srp 2011, 19:09
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Silver Wing 600 / Gilera GP 800 / BMW R 1200 GS

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod RICI GP » 04 zář 2013, 01:26

Ke koupi:
Po tel. domluvě vyjíždím v 10.30 na prohlídku. Delší jízdou přemýšlím a ujišťuji se zda se to vyplatí. Dorazil jsem, stavím se nejdříve na oběd. Tak a teď k samotnému, první pohled a hned LÁSKA. Nedávám to na sobě znát. Prohlížím detaily, hladím, kontroluji. A našel jsem drobnou chybičku, okamžitě dostávám slevu 10tis. Přemýšlím a ještě navrch malou-velkou službu. Již neváhám a dojednávám podrobnosti. Podepisuji smlouvu a skládám zálohu. Odjíždím. V 17.30 mám skůtra v garáží a hned mám dva zvědavce. Druhý den zahajuji přihlášení a do 13 dnů mám dovoz přihlášen a vyzvednuté značky. Tudíž je vše legální a mohu oficiálně vyjet. :lol:

Ke skůtru:
Jak psal dzalalabad a ještě dodávám. Elegantní,akční, rychlí, atraktivní. Trochu žíznivější, já mám naměřeno 6l bez kufru a 8l s kufrem. Ale k tomu se snad nedá nic podotknout. Jen, že nejsem žádnej závodník, tak to tolik nemačkám, i když to taky uplně nejde! :oops:

A perlička:
Volá mi kamarád jestli se nepojedem projet, neboť se nedávno přestěhoval z velkoměsta zpět na maloměsto a tady nemá jěště nikoho na motorku. Souhlasím a co bratr nepojede s námi,povídá. Telefonuji a bratr již stojí s dalšími dvěma motorkáři ve vedlejší obci. Sjedeme se tam. Hm, ty pohledy na mě skůtr :lol: , ostatní Dukat Monster 1100, Kawa Z 1000, Honda CBR 1000 a konečně Honda Horned 600 :twisted: . Jedem tankovat. ??? Já mam natankováno, jsem snad jedinej? První pumpa, stavím na odstavném mám plno,oni u stojanů a neco si povídají, kupuji si vodu do kufru pod sedlo. Pojedem, do čela nejnižší obsah, to já nejsem, tak Hornet. Kluk vyjetej s poladěnou moto. Dobrá pojedu poslední, jestli vám budu vůbec stíhat. Nejdřív kolem komína a když je vše vpoho, tak jedem. Nejprve jsem se nemohl zorientovat, ale najednou jsem procitl a asi vím kam jedem. Vůbec mě nešetří, naopak! Ale stíhám. Těsně před cílem pumpa, vidím první odbočuje a ke stojanu tankovat, druhý na odstav ke kompresoru,stejně třetí, čtvrtý a než to hodí na stojánek tak moje maličkost. První, CÓ? Ty jsi tady taky :shock: ? Nó a co jako? Jsem tě nějak neviděl za sebou. Jasně v tom provoze a vtěch zatáčkách se ani nedivím. Já měl nepřetržitě na očích čtvrtého i třetího a místama bych je i předjel. :shock: . Popojedem dáme kávu, colu, vodu, pokec, záchodky a zpátečku. To již byla pohodovka, neměli komu ujíždět. Před křižovatkou jsme se rozloučili s respektem a s pocitem dobré jízdy se rozjeli domů. :)

Dodatek k perličce:
Panáček Horneta prodal, koupil Maxíka, né GP 800. A jezdí s přítelkyní, ale to už s ním není taková sranda. :mrgreen:
Uživatelský avatar
RICI GP

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 145
Registrován: 19 srp 2013, 22:47
Bydliště: Rokycany
Skútr / moto: Gilera GP 800
Tuning / úpravy: Černé plexi Givi, plotna a zadní kufr Piaggio.

Re: Gilera GP 800 - tak jak se Vám líbí?

Příspěvekod hlebasko1 » 26 lis 2013, 23:30

Nazdar pani!
Od jari tohto roku som tiez majitel GP800.Rok predtym som jazdil na Burgmanovi 400 - pohodove jazdenie bez zavad s nizkou spotrebou. Lenze ako to uz byva ,s jedlom rastie chut,dostal som chut na nieco vykonnejsie.Reagoval som na jazdenku na SK,ktora mala 3 roky a 6000km. Priznam sa ked som ten stroj zbadal na zivo ,az som dostal strach. Urobil som skusobnu jazdu a kladol som si otazku ci ozaj potrebujem taku silu pod zadkom. (samozrejme po case uz mi je to malo...) Nakoniec som si povedal a preco nie . Tak som ju kupil. A odvtedy - dufam ze este dlho- sa len vytesujem z kazdej jazdy. Moje poznatky. Najazdil som 7000km a okrem oleja do motora,benzinu a novych pneu som nemal ziadne dalsie investicie. Velmi mi vyhovuje aky priebeh ma vykon motora spolu s variatorom. Zabera uz od asi 1800ot - ziadne kvilenie motora pri rozbiehani a okamzita reakcia na plyn. Spotreba? Niektori pisu 8-10l/100km. Ja som sa nedostal nad 5,5l- 6l pri rychlosti do 140km/hod. Pri kludnej jazde do 110-120km mi vysla spotreba 4,5. Na plnu nadrz viem odjazdit az do 350km.Tieto merania som si robil pre vlastnu zvedavost,aby som bol v obraze. Inac spotrebu kontrolujem len obcas a hlavne kvoli pripadnej zavade motora. Velmi som spokojny s brzdami - ucinne,bez stracania ucinku aj pri intenzivnom castom brzdeni. A este k maximalnej rychlosti. Raz v lete som sa vracal z Presova do Kosic v noci. Siel som v lavom pruhu,trochu zalahnuty za stitom a zdalo sa mi ze auta vpravo jazdia nejak pomaly. Pozrel som na tacho - 195. Ani som si to neuvedomil kedy som sa tam dostal.Tak som sa trochu zlakol a spomalil som na 180. Inac radsej mam sviznu jazdu v zatackach. Odkedy sa ochladilo ,pouzivam na sedenie vyhrievanie, ktore je urcene pre autosedacky. Na dosah ruky mam ovladanie a podla potreby si podkurim. Na riadidla som si namontoval Tucano navleky - super vec,nepotrebujem vyhrievanie rukovete.No a na nohy pouzivam zatepleny prekryt- deku. Mal som to vyskusane na Burgosovi a osvedcilo sa to v chladnom pocasi . To su zatial moje postrehy a skusenosti s GP800
hlebasko1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 23 úno 2013, 18:51
Skútr / moto: Burgman 400

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron