Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 kvě 2015, 11:44
Pro naprostou nepřehlednost vlákna zakládám i pro další potenciální nešťastníky tohle téma.
Ve Šlapanicích mě přestal fungovat skůtr. Naprosto neočekávaně a bez signálů,že se něco děje, vyhořela spinačka. Peripetie návratu tady popisovat nebudu.
Skříňku autoelektrikář-motorkář rozebral,vytavený kontakt poopravil a za spinačku zařadil relé,aby ta neměla původní zatížení. Vše funguje,jen relátka za jízdy odskakují a skůtr cuká. Zkoušeli jsme nahradit jinými,různě je obejít,dát pouze jedno,natáhnout zdroj přímo z baterie,ale vše marno. Pokud jsme však zapojili spinačku přímo,jak má být,vše funguje normálně. Jenže opravený konektor by tohle zatížení asi dlouho nevydržel. Také nemůžu sehnat schéma na K8 Ex. Co je ke stažení na netu je nepoužitelné,protože nesedí barva kabelů a počet drátů ve spinačce.
Je mezi vámi někdo,kdo podobnou patálii řešil ? Pomůžete ? Prosím !
12 kvě 2015, 08:39
Mozna by to chtelo misto relatka za spinacku dat elektronicky spinac.Odlehci kontaktum ve spinacce a nebude se rozpojovat vybracemi.Zeptam se kamarada elektronika jak by to bylo slozite.
14 kvě 2015, 20:03
Špatná kostra. U buráka nestačí kostřit na třeba - rám - jako u jiných motorek, ale ke všemu je třeba dotáhnout kostru drátem.