Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 lis 2014, 10:04

Tak to je masakr, už vím, proč se říká : "stačí vyslovit BMW a už sypeš..."

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 lis 2014, 10:23

Vanil díky, príspevok som čítal ale chcel som zoznam partsnubers, ktoré si chcem pred výmenou overiť, preto tá prosba o faktúru.
Paradoxne je reťaz jedna z najmenších položiek, cca 2000,-.

Nakoniec dobrá rada, neodkopnite si kryt nádrže, za ten kus plastu chcú 1400,-. Kebyže ho vylomím sedačkou, tak som nasratý na dreň, ja som si ho ale debil prachsprosto odkopol pri nasadaní...

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 lis 2014, 11:21

Kluci prosel sem si tim uplne stejne jako vy a tri roky caloval, caloval a caloval. Pak mi to nedalo, zacal jsem patrat a vetsinou spotrebnich dilu jsem nasel vetsinou na netu za vyrazne nizsi ceny, nez u autorizovaneho dealera. Od te doby mam klid a vic penez na jezdeni. Jako priklad uvedu remen na SW 600 stoji origo 4800, (pro Hondu ho vyrabi Mitschubochi snad to pisu spravne) ta sama firma prodava ten samy remen za 2200-2800,- a takhle je to s vetsinou dilu desticky origo 1500(Nissin), ty same Nissin se daji sehnat za 900. Proste a jednoduse, kdo nehleda plati. Sam si za ti tri roky do dneska drbu hlavu, vyhozene penize. A jek tak vidim u BMW to nebude jinak.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 lis 2014, 11:44

Doted jsem jezdil do BMW kvuli zaruce, ted uz budu menit svepomoci. I kdyz treba na partsdepot meli dily drazsi nez BMW.
Fakturu mam doma, tak se Ti po ni mrknu.
Naposledy upravil vanil dne 12 lis 2014, 19:16, celkově upraveno 1

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 lis 2014, 13:05

Naschvál si zjistí kolik ma mit řemen šířku při výměně a kolik ma novej. Potom změř kolik ma ten co ti vyměnily.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

14 lis 2014, 00:17

Problém není v cenách znackovych servisu. Problém je vasich výdělcích. Na trhu práce mate zanedbatelnou hodnotu, když nemate 20 klacku na servis mopedu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

30 pro 2014, 21:36

FYI, story s mojím skútrom má veselý koniec, finálna cena je 5.600 (z pôvodných 26k). Variátor bol spečený, záruka už pol roka neplatí, chceli to po mne celé zaplatiť, stačilo ale argumentovať otázkou čo je príčina, tak to vraj poslali na centrálu, ktorá odsúhlasila výmenu ešte v rámci záruky. Chce to dupať a nedať sa, tak ako všade. Nechal som pôvodný sekundárny reťaz a nemenil som brzdy. Vymenili ešte napínak na primár v rámci zvolávačky a nejaké objednané plasty...
Na výmenu doštičiek teda budem zháňať servisáka v Prahe, čo to zmákne za polovic, otázka je teda kam...

Re: BMW C600 Sport & C650GT

30 pro 2014, 23:07

tam se ve 20K mění řetěz? :-o ţo je jak na motorce se 150 konmi...

Re: BMW C600 Sport & C650GT

31 pro 2014, 08:33

Miroslav Sedlmaier píše:...Jinak řetěz se mění po každých dvaceti tisících a až každou druhou i s řetězovýma kolama. Řetěz stojí 1.765kč, přední řetězové kolo 880kč a zadní rozeta 1.300kč vše s DPH.


Nedivil bych se, kdyby řetěz vydržel i těch 40 000km a měnila se pak rovnou celá řetězová sada, protože je zakrytovaný, výborně mazaný - běží v olejové lázni a navíc přenáší "jen" 44kW a nedostává přes variátor takové rázy, jako z klasické převodovky u mašiny :wink:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

13 led 2015, 23:25

Tak jsem si pořídil z Itálie skůtra na zimu. Na tom bavu se fakt na lede a snehu jezdit neda. Na to je moc velky, tezky, proste a jednoduse nezimni. :D Mam na zimu takového splašnce z dovozu a zase rad jezdim Prahou. Na tom bávu me to jezdeni fakt prestalo bavit. Vytahnu ten tank zase po velikonocích.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

14 led 2015, 09:22

mirsil píše:
Miroslav Sedlmaier píše:...Jinak řetěz se mění po každých dvaceti tisících a až každou druhou i s řetězovýma kolama. Řetěz stojí 1.765kč, přední řetězové kolo 880kč a zadní rozeta 1.300kč vše s DPH.


Nedivil bych se, kdyby řetěz vydržel i těch 40 000km a měnila se pak rovnou celá řetězová sada, protože je zakrytovaný, výborně mazaný - běží v olejové lázni a navíc přenáší "jen" 44kW a nedostává přes variátor takové rázy, jako z klasické převodovky u mašiny :wink:

Přesně tak. Zmíněnej interval mi také přijde úplně nesmyslnej...

Re: BMW C600 Sport & C650GT

17 dub 2015, 16:25

Cez zimu som vymenil 2 ložiská na varci, boli hnusne zadreté. Vyriešilo sa tým klepanie a bublanie prejavujúce sa po dlhšej jazde. Inak zo skútra cítim zhorenú gumu, po výmene ložísk o dosť menej, ale i tak ma to serie a neviem čím to je.
Každopádne, originál ložiská sú každé za 600,- a nejaké drobné, SKF vyšlo dokopy za 300,- navyše s kovovým tesnením. Originály sú pryžové. Do servisu s tým netreba, dá sa to zvládnuť doma v podstate len so sadou torxov a trochou fantázie.
WP_20150317_18_08_26_Pro2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

17 dub 2015, 17:11

Kolik máš najeto?

Re: BMW C600 Sport & C650GT

17 dub 2015, 19:18

23k.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

19 dub 2015, 13:58

Kdepak asi soudruzi z NDR udelali chybu? Trochu maly najezd na lozisko.
Odeslat odpověď