BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod crhy » 12 lis 2014, 10:04

Tak to je masakr, už vím, proč se říká : "stačí vyslovit BMW a už sypeš..."
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 12 lis 2014, 10:23

Vanil díky, príspevok som čítal ale chcel som zoznam partsnubers, ktoré si chcem pred výmenou overiť, preto tá prosba o faktúru.
Paradoxne je reťaz jedna z najmenších položiek, cca 2000,-.

Nakoniec dobrá rada, neodkopnite si kryt nádrže, za ten kus plastu chcú 1400,-. Kebyže ho vylomím sedačkou, tak som nasratý na dreň, ja som si ho ale debil prachsprosto odkopol pri nasadaní...
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod janon » 12 lis 2014, 11:21

Kluci prosel sem si tim uplne stejne jako vy a tri roky caloval, caloval a caloval. Pak mi to nedalo, zacal jsem patrat a vetsinou spotrebnich dilu jsem nasel vetsinou na netu za vyrazne nizsi ceny, nez u autorizovaneho dealera. Od te doby mam klid a vic penez na jezdeni. Jako priklad uvedu remen na SW 600 stoji origo 4800, (pro Hondu ho vyrabi Mitschubochi snad to pisu spravne) ta sama firma prodava ten samy remen za 2200-2800,- a takhle je to s vetsinou dilu desticky origo 1500(Nissin), ty same Nissin se daji sehnat za 900. Proste a jednoduse, kdo nehleda plati. Sam si za ti tri roky do dneska drbu hlavu, vyhozene penize. A jek tak vidim u BMW to nebude jinak.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 12 lis 2014, 11:44

Doted jsem jezdil do BMW kvuli zaruce, ted uz budu menit svepomoci. I kdyz treba na partsdepot meli dily drazsi nez BMW.
Fakturu mam doma, tak se Ti po ni mrknu.
Naposledy upravil vanil dne 12 lis 2014, 19:16, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod bouska.t » 12 lis 2014, 13:05

Naschvál si zjistí kolik ma mit řemen šířku při výměně a kolik ma novej. Potom změř kolik ma ten co ti vyměnily.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 14 lis 2014, 00:17

Problém není v cenách znackovych servisu. Problém je vasich výdělcích. Na trhu práce mate zanedbatelnou hodnotu, když nemate 20 klacku na servis mopedu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 30 pro 2014, 21:36

FYI, story s mojím skútrom má veselý koniec, finálna cena je 5.600 (z pôvodných 26k). Variátor bol spečený, záruka už pol roka neplatí, chceli to po mne celé zaplatiť, stačilo ale argumentovať otázkou čo je príčina, tak to vraj poslali na centrálu, ktorá odsúhlasila výmenu ešte v rámci záruky. Chce to dupať a nedať sa, tak ako všade. Nechal som pôvodný sekundárny reťaz a nemenil som brzdy. Vymenili ešte napínak na primár v rámci zvolávačky a nejaké objednané plasty...
Na výmenu doštičiek teda budem zháňať servisáka v Prahe, čo to zmákne za polovic, otázka je teda kam...
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod bouska.t » 30 pro 2014, 23:07

tam se ve 20K mění řetěz? :-o ţo je jak na motorce se 150 konmi...
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod mirsil » 31 pro 2014, 08:33

Miroslav Sedlmaier píše:...Jinak řetěz se mění po každých dvaceti tisících a až každou druhou i s řetězovýma kolama. Řetěz stojí 1.765kč, přední řetězové kolo 880kč a zadní rozeta 1.300kč vše s DPH.


Nedivil bych se, kdyby řetěz vydržel i těch 40 000km a měnila se pak rovnou celá řetězová sada, protože je zakrytovaný, výborně mazaný - běží v olejové lázni a navíc přenáší "jen" 44kW a nedostává přes variátor takové rázy, jako z klasické převodovky u mašiny :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 13 led 2015, 23:25

Tak jsem si pořídil z Itálie skůtra na zimu. Na tom bavu se fakt na lede a snehu jezdit neda. Na to je moc velky, tezky, proste a jednoduse nezimni. :D Mam na zimu takového splašnce z dovozu a zase rad jezdim Prahou. Na tom bávu me to jezdeni fakt prestalo bavit. Vytahnu ten tank zase po velikonocích.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 14 led 2015, 09:22

mirsil píše:
Miroslav Sedlmaier píše:...Jinak řetěz se mění po každých dvaceti tisících a až každou druhou i s řetězovýma kolama. Řetěz stojí 1.765kč, přední řetězové kolo 880kč a zadní rozeta 1.300kč vše s DPH.


Nedivil bych se, kdyby řetěz vydržel i těch 40 000km a měnila se pak rovnou celá řetězová sada, protože je zakrytovaný, výborně mazaný - běží v olejové lázni a navíc přenáší "jen" 44kW a nedostává přes variátor takové rázy, jako z klasické převodovky u mašiny :wink:

Přesně tak. Zmíněnej interval mi také přijde úplně nesmyslnej...
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 17 dub 2015, 16:25

Cez zimu som vymenil 2 ložiská na varci, boli hnusne zadreté. Vyriešilo sa tým klepanie a bublanie prejavujúce sa po dlhšej jazde. Inak zo skútra cítim zhorenú gumu, po výmene ložísk o dosť menej, ale i tak ma to serie a neviem čím to je.
Každopádne, originál ložiská sú každé za 600,- a nejaké drobné, SKF vyšlo dokopy za 300,- navyše s kovovým tesnením. Originály sú pryžové. Do servisu s tým netreba, dá sa to zvládnuť doma v podstate len so sadou torxov a trochou fantázie.
WP_20150317_18_08_26_Pro2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod krizik1 » 17 dub 2015, 17:11

Kolik máš najeto?
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 17 dub 2015, 19:18

23k.
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod janon » 19 dub 2015, 13:58

Kdepak asi soudruzi z NDR udelali chybu? Trochu maly najezd na lozisko.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron