Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 zář 2014, 22:02
9650km za mesiac, dvaja plne nalozeni, 33l bocne kufre, zadny 47l, priemerna spotreba 5,2. Na dialnici pri cca 110km/h to bolo okolo 5,3, pri pomalsej jazde oklo 5. Motor ma 12tis, motorka 22tis...
V Montpelieri som videl elektricke bmw (mam i foto).
Celkovo je na zapade tychto masin zatial malo oproti inym, ale nie je problem na gt ci sport narazit, niekedy i ze 2 vedla seba parkujuce...
V Budapesti ma dostal jeden, myslel som, ze ide nejaky dementny coprak, obzriem sa a tam sport s akrapovicom. Hucalo to, ze padala omietka...
Sent from my iPad using Tapatalk
01 zář 2014, 22:09
Jo a celkovo sa s gt da cestovat velmi dobre, zamrzia mizerne spetaky, rozmyslam, ci by asfericke nemali viac nevyhod nez vyhod, ale skuter ako taky bol doslova famozny. Pri intenzivnom dazdi kvapka na topanky z prednej kapoty pokial nejde skuter aspon 90, nie je to vsak kriticke, cestoval som s platenymi TCX, ktore nemali moznost premoknut pocas celej mojej tury. No a takych detailov by sa naslo asi 100.
Sent from my iPad using Tapatalk
01 zář 2014, 22:15
Nejak se mi povedlo, ze nemusim po kazdem nastartovani prepinat na deni LED svetla. Predtim se po kazdem nastartovani zapnulo tlumene svetlo.
04 zář 2014, 13:12
Jezdič píše:Nejak se mi povedlo, ze nemusim po kazdem nastartovani prepinat na deni LED svetla. Predtim se po kazdem nastartovani zapnulo tlumene svetlo.
Ako sa Ti to podarilo? To by ma celkom zaujimalo, lebo to prepinanie je trochu optravne.
05 zář 2014, 23:11
...tak uz vim proc mi to spina. Pridira se ten spinac a zustava zamackly, proto o automaticky skoci na LED. Pisou o tom i na nemeckem BMW Scootr foru. Holt BMW kvalita.
18 zář 2014, 22:49
Tak ted uz se ten spinac ani nechce vracet. Je objednanej novej.
18 říj 2014, 11:54
Prosím majitele C650GT o zkušenosti. Mám Piaggio X10 350, se kterým jsem velice spokojený. Jediná věc, která je na závadu je chování skůtru na špatné silnici. Spolujezdkyně docela poskakuje na sedačce i při cca 60 km/hod. Jak se chová BMW na horší silnici, myslím záplaty. Celkem vážíme 170 kg a zadní prožinu jsem vystřídal od 1/5 do 5/5, nejlepší je 5/5 pro dva
Naposledy upravil
hav dne 18 říj 2014, 14:48, celkově upraveno 1
18 říj 2014, 12:42
Oproti starému B650 je to u BMW o triedu lepšie. S Piaggiom si to porovnať netrúfnem, Dáša ale vraví že jazdenie po Prahe je úplne v poho pokiaľ teda netrafím nejakú brutus dieru alebo hrbol. Ale ono záleží koľko vážite, ako máš nastavené pruženie, aké cesty prášiš a tak, asi to chce to na nejakom báve testnúť...
29 říj 2014, 22:04
Podvozkove je super, to se musi nechat. Proste je to mnohem vic cestovni, nez mestsky skutr. Povozek je jisty, nezaludny a komfortni.
11 lis 2014, 19:58
chlapi, mozte mi niekto odfotit fa zo servisky v 20.000 prosim? Odomna chcu v prazskom stratose 20k, neviem ci je v tom aj nova retaz alebo nie.
Inak mam vraj specene veko variatora, rad by som vedel cim to je. Nestretol sa s tym niekto uz?
11 lis 2014, 20:03
20 000czk za servisní prohlídku motorky? potěš koště ...tohle je vážně stroj pro horních 10 000...
11 lis 2014, 20:29
Mohy, ze tolko chcu neznamena, ze to tolko stoji. A ze to dostanu.
Sent from my iPad using Tapatalk
11 lis 2014, 20:50
Rnx: Urcite chtej vsechno videt, oni ti piskuntalci ti budou povidat povidacky, ze to ci ono je spatne a ve finale to je ok. Jen chteji vyrazit prachy. Pravdou je, ze nekde bylo psano, ze tenhle skutr ve 20t k km ma mit menen retez v zadnim prevodu. Chtel bych ale videt ten retez, ktery beha v olejove lazni, jak muze byt po 20t ko. Podle mne je to dost predimenzovane a chteji tahat z lidi penize. Napis co vsechno je v ramci tohoto servisu pozadovano.
11 lis 2014, 21:32
ale určitě ten řetěz nebude nesmrtelnej když je to klasickej jednořádkovej řetěz. ale 20K asi opravdu málo na výměnu.
12 lis 2014, 09:02
Na minulé straně jsem psal cenu a rozpis měněných dílů. Nakopíruji Ti to sem znovu. Řemen mi neměli , chtěli, ale domluvili jsme se jen na kontrole.
"Dnes servis při 20.000 km. Konkrétně 20.900 km. Výměna oleje, filtru, vzduchového filtru, řemene CVT, vodící desky, válečků + práce = 14.700 Kč.
Do toho v prd..i přední i zadní brzdové destičky - objednány - cena 4.970 + práce. V reklamačním řízení řešena pískající spojka a chybně ukazující čidlo hladiny oleje. Uff. Docela síla. Jo a v rámci svolávací akce měněn napínák rozvodového řemene. Staré válečky jsem si vzal - bez plošek, řemen - bez viditelného poškození. Kontrolováno prověšení a poškození sekundárního řetězu - OK."