BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 01 zář 2014, 22:02

9650km za mesiac, dvaja plne nalozeni, 33l bocne kufre, zadny 47l, priemerna spotreba 5,2. Na dialnici pri cca 110km/h to bolo okolo 5,3, pri pomalsej jazde oklo 5. Motor ma 12tis, motorka 22tis...
V Montpelieri som videl elektricke bmw (mam i foto).
Celkovo je na zapade tychto masin zatial malo oproti inym, ale nie je problem na gt ci sport narazit, niekedy i ze 2 vedla seba parkujuce...
V Budapesti ma dostal jeden, myslel som, ze ide nejaky dementny coprak, obzriem sa a tam sport s akrapovicom. Hucalo to, ze padala omietka...


Sent from my iPad using Tapatalk
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 01 zář 2014, 22:09

Jo a celkovo sa s gt da cestovat velmi dobre, zamrzia mizerne spetaky, rozmyslam, ci by asfericke nemali viac nevyhod nez vyhod, ale skuter ako taky bol doslova famozny. Pri intenzivnom dazdi kvapka na topanky z prednej kapoty pokial nejde skuter aspon 90, nie je to vsak kriticke, cestoval som s platenymi TCX, ktore nemali moznost premoknut pocas celej mojej tury. No a takych detailov by sa naslo asi 100.


Sent from my iPad using Tapatalk
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 01 zář 2014, 22:15

Nejak se mi povedlo, ze nemusim po kazdem nastartovani prepinat na deni LED svetla. Predtim se po kazdem nastartovani zapnulo tlumene svetlo.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod simegy » 04 zář 2014, 13:12

Jezdič píše:Nejak se mi povedlo, ze nemusim po kazdem nastartovani prepinat na deni LED svetla. Predtim se po kazdem nastartovani zapnulo tlumene svetlo.


Ako sa Ti to podarilo? To by ma celkom zaujimalo, lebo to prepinanie je trochu optravne.
simegy

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 04 srp 2014, 15:32
Skútr / moto: BMW C600 Sport

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 05 zář 2014, 23:11

...tak uz vim proc mi to spina. Pridira se ten spinac a zustava zamackly, proto o automaticky skoci na LED. Pisou o tom i na nemeckem BMW Scootr foru. Holt BMW kvalita. :D
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 18 zář 2014, 22:49

Tak ted uz se ten spinac ani nechce vracet. Je objednanej novej.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod hav » 18 říj 2014, 11:54

Prosím majitele C650GT o zkušenosti. Mám Piaggio X10 350, se kterým jsem velice spokojený. Jediná věc, která je na závadu je chování skůtru na špatné silnici. Spolujezdkyně docela poskakuje na sedačce i při cca 60 km/hod. Jak se chová BMW na horší silnici, myslím záplaty. Celkem vážíme 170 kg a zadní prožinu jsem vystřídal od 1/5 do 5/5, nejlepší je 5/5 pro dva
Naposledy upravil hav dne 18 říj 2014, 14:48, celkově upraveno 1
hav

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 16 srp 2013, 17:21
Skútr / moto: kymco like 125, Piaggio X10/350

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 18 říj 2014, 12:42

Oproti starému B650 je to u BMW o triedu lepšie. S Piaggiom si to porovnať netrúfnem, Dáša ale vraví že jazdenie po Prahe je úplne v poho pokiaľ teda netrafím nejakú brutus dieru alebo hrbol. Ale ono záleží koľko vážite, ako máš nastavené pruženie, aké cesty prášiš a tak, asi to chce to na nejakom báve testnúť...
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 29 říj 2014, 22:04

Podvozkove je super, to se musi nechat. Proste je to mnohem vic cestovni, nez mestsky skutr. Povozek je jisty, nezaludny a komfortni.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 11 lis 2014, 19:58

chlapi, mozte mi niekto odfotit fa zo servisky v 20.000 prosim? Odomna chcu v prazskom stratose 20k, neviem ci je v tom aj nova retaz alebo nie.
Inak mam vraj specene veko variatora, rad by som vedel cim to je. Nestretol sa s tym niekto uz?
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Mohy 125 » 11 lis 2014, 20:03

20 000czk za servisní prohlídku motorky? potěš koště ...tohle je vážně stroj pro horních 10 000...
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 11 lis 2014, 20:29

Mohy, ze tolko chcu neznamena, ze to tolko stoji. A ze to dostanu.


Sent from my iPad using Tapatalk
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod janon » 11 lis 2014, 20:50

Rnx: Urcite chtej vsechno videt, oni ti piskuntalci ti budou povidat povidacky, ze to ci ono je spatne a ve finale to je ok. Jen chteji vyrazit prachy. Pravdou je, ze nekde bylo psano, ze tenhle skutr ve 20t k km ma mit menen retez v zadnim prevodu. Chtel bych ale videt ten retez, ktery beha v olejove lazni, jak muze byt po 20t ko. Podle mne je to dost predimenzovane a chteji tahat z lidi penize. Napis co vsechno je v ramci tohoto servisu pozadovano.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod bouska.t » 11 lis 2014, 21:32

ale určitě ten řetěz nebude nesmrtelnej když je to klasickej jednořádkovej řetěz. ale 20K asi opravdu málo na výměnu.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 12 lis 2014, 09:02

Na minulé straně jsem psal cenu a rozpis měněných dílů. Nakopíruji Ti to sem znovu. Řemen mi neměli , chtěli, ale domluvili jsme se jen na kontrole.
"Dnes servis při 20.000 km. Konkrétně 20.900 km. Výměna oleje, filtru, vzduchového filtru, řemene CVT, vodící desky, válečků + práce = 14.700 Kč.
Do toho v prd..i přední i zadní brzdové destičky - objednány - cena 4.970 + práce. V reklamačním řízení řešena pískající spojka a chybně ukazující čidlo hladiny oleje. Uff. Docela síla. Jo a v rámci svolávací akce měněn napínák rozvodového řemene. Staré válečky jsem si vzal - bez plošek, řemen - bez viditelného poškození. Kontrolováno prověšení a poškození sekundárního řetězu - OK."
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron