Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: BMW C600 Sport & C650GT

27 kvě 2014, 17:32

Lomikel> Jinak nevim jak C600sport, ale C650GT ma pod plastem na riditkach jiz pripraveny konektor pro napajeni navigace :wink:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

23 čer 2014, 23:35

Chlapi, neskusali ste napasovat nejake bocne latkove kufre na skutra? Nechcem davat nosice od givi, pride mi to privelmi siroke. Pozeral som na nete na nejake latkove, s uchytom len pod sedlo, bojim sa ale, ze nebudu uplne sediet...

Re: BMW C600 Sport & C650GT

24 čer 2014, 10:54

Boční textilní brašny
Mužeš si je přijet ke mě vyzkoušet, z centra je to 15km

Re: BMW C600 Sport & C650GT

24 čer 2014, 21:02

Poklud jedeme na dovolenou s manželkou, tak vozíme látkové boční brašny. Není to tak široké jako nosiče s kufry od Givi. Bohužel nemůžu najít nějakou kloudnou fotku, aby to bylo pořádně vidět.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

24 čer 2014, 21:08

Vanil, staci ak vies vyrobcu a pripadne typ/velkost, google uz spravi zbytok.
P@t, ak ich nepredas do dvoch tyzdnov a ja nenajdem nic ine, dorazim sa pozriet. Zavisi to od dovolenky nojej drahej, ak ju nedostane, kufre potrebovat nebudem. Teda aspon tento rok nie.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

24 čer 2014, 21:52

To bude trochu problém, je to značka Iron Horse, ale už ji nemůžu na netu nikde najít. Myslím typ co mám já. Mají rozměr tak 30 - 36 litrů každá, takže docela velké. Kupoval jsem je před 6-ti lety ještě na Burgmana.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

25 čer 2014, 22:20

Tak jsem ho koupil taky, jako funglovku s tim paketem co ma vyhrivany sedlo, LEDky a cidla tlaku pneu a tak neco v provedeni sport.
Vymenil jsem to za SH300 na mesto. Tak to byl nejvetsi omyl meho zivota. V zadnem pripade se nejedna o mestsky skutr do ranni a odpoledni spicky. Navic daleko riditkum predsazena zrcatka absolutne znemozni prujezdy natesno serazenych aut v kolonach-napr. Praha Nuselak, nebo Karlovo namesti sjezd k rece kolem kostela jak SS zabilo parasutisty. Takze velmi casto stojim v kolone aut a ani se o nic nepokousim. Jeste ze jsem nekoupil GT, to bych byl asi uplne K.O. Kazdopadne jede slusne, to jelo SH300 ale taky. Je to "dyzajnove" pekne udelany.
Vadi mi, ze PC neukazuje dojezd na nadrz, ale zase ukazuje teplotu vzduchu. Jizda na nem je pohodlna, ale furt je to tak nejak bakelitovy skutr. BMW K1200 co mam taky, to je proste bytelnejsi produkt. No a posed na C600 je do mesta taky absolutne no go. Ani nevim proc to inzenyri vyvijeli jako city. Je to prima do mesta, kdyz neni spicka, ale rvat tohle oplastovany "hovado" nekde na chodnik to uz taky neni tak easy. Nechal jsem si tam dodelat origo alarm, to jedina blbustka, co me na tom skutriku bavi, to na dalku vypinat a zapinat. Jo a otvirani sedla a vicka nadrze, to asi taky kluci u BMW vymysleli pod "parou". Vicko jsem uz asi 2x hledal vedle skutru. Nastesti se zatim nezlomilo. Kdo to mate, vite o cem mluvim. Takze do prirody a delsi prejezdy parada, ale do mesta si to nekupujte. OBROVSKA vyhoda proti K1200, nemusim radit a to uz se mi fakt nechce.
Jo jeste me napadla jedna vychytyvka, na moji masine BMW se vyhrivane sedlo zapina jednim spinacem cele, ale na skutru si "socius" muze svoji pulku zapinat a stelovat sam a jeste na budikach vidim na jaky stupen si to zapnul. Tak uz do me nebude manzelka bouchat at ji to zapnu, nebo uberu na 1. No ona na tom se mnou stejne jezdit nechce. Takze je tam ten extra cudlik vlastne zbytecny.

A pokud se budete ptat, proc si to ten debil vlastne koupil, kdyz vedel co si kupuje, tak vlastne jen proto, ze se mi to libi uz od momentu co s tim BMW vylezlo. Libi se mi furt, ale do mesta je to za trest. Nevim kde BMW prislo na nazev Urban mobility (Ceske zastoupeni genialne prelozilo Urbanni mobilita) pane Wachmajstr, voni jsou hlava :-)
Jinak byl jsem pred 14 dny v Berline(tam se mimochodem vyrabi), jezdi tam tuny skutru a ani jednoho BMW jsem tam nevidel. Ted jsem v Zurichu a videl jsem za 10 dni zatim jen jeden kousek, zato ostatnich, skutecne mestskych skutru (predevsim Vespa) tu jezdi jak maku.
Jinak prvni garancka v Praze vyjde na cca. 4 litry.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

25 čer 2014, 23:23

No nekup to... Chválím za upřímnost. :-)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 08:49

Jezdič: kam s tým chodíš do servisu?

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 09:22

Je to opravdu tak ako píšeš jezdič alebo si mal slabú chvilku a niekto ťa nasral? :D
Keď s tým BMW vyšlo na motosalóne som to obdivoval,potom som si pozrel nejaké videá a nakoniec navštívil predajňu,chcel som niečo fakt dobré ale zase tolko peńazí sa mi nechcelo za to dať,tak ma to prešlo ale stále to obdivujem.Normálne sa mi nezdá že by taká renomovaná automobilka spravila tolko školáckych chýb aj keď v podobnom segmente doposial nič nevyrábali.Času mali dosť na vylepšenie nedostatkov,myslím že sú to už 3 roky od predstavenia.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 09:57

Je to smutné, mě se to na motosalónu před 2 roky také líbilo, hlavně to byl jediný skůtr, kde jsem si mohl opravdu natáhnout nohy.
Takže bude následovat návrat k novému SH 300 ?
Pro mě osobně je jakýkoliv nový skůtr s cenovkou nad 100T masakr a tady to je tedy skoro 3xmasakr :D

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 11:56

Jezdič : no tak tedy nevím, co tím příspěvkem chtěl básník říci. Že to není skútřík na popojížďky pro rohlíky, to je snad na první pohled jasné ( nejen na to mám malou Yamahu ). Výrazy jako „bakelitový skútr“ nebo „oplastovaný hovadu“ jsou sice cool ( možná pro někoho ), ale co nám smysluplného o mašině řeknou ( pravda, i v jednom německém testu nazvali Burgmana „totes Elefant“ - nic proti Burgmanům ! jen cituji ) ? Jinak nevím, že by měl nějaký skútr plechovou kapotáž a naháče z T-Maxe vyrobil asi jen Roland Sands. Víčko nádrže – mám C600, ale já nevím, o čem mluvíš, vždyť je standardně upoutáno na plastovém lanku ?
Ale v dobrém :-) - jsem rád, že se shodneme, že „ do přírody a na delší přejezdy paráda“ a že se nám oběma prostě líbí. Pořád jsem pošilhával po skútru, váhal jsem jestli T-Maxe nebo Buráka, ale pak jsem u Leebmanna v Passau sedl na C600 Sport a bylo jasno ( a vyhrál i nad GT, který je supr a na delší cesty asi i praktičtější, ale v tom C600 je pro mne pocitově takový dobrý mix skútru i motorky ). Komfortní svezení, fantastický podvozek ( zatáčky vede jak po kolejích a kupodivu dobře pochytává i nerovnosti ) a kvalitní provedení ( s drobnými výhradami ). Mám ho také v paketu Highline včetně DWA a musím říci, že ty některé vychytávky jsou docela návykové. Takže za mne O.K. a velká spokojenost.
Tak Jezdičí, ať Ti to jezdí :-) - hlavně tedy mimo Prahu – a nereptej :-), vždyť je to bezva mašina !

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 13:37

V servisu jsem nebyl, byl tam nekdo jiny, kdo najel km na prvni prohlidku. A platil 3800,-. Hodim sem,az se zase vratim do CZ nejaky foto.
Prakticky je vysuvny vak pod sedlem na druhou helmu. Nechci rict, ze je to spatne moto, je super. Ale na jizdy alá kurýr ve meste to fakt není. To je ale na prvni pohled zrejme. Mozna jen marketingovy trik od BMW "Urban mobility" je zavadejici :-)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 15:02

Ten vak pod sedlem je dobrá vychytávka - nicméně veselá historka z natáčení - při jedné z prvních vyjížděk jsem ho nedovřel a pak jsem ( za vzrůstajícího pobaveného zajmu okolních motorkářů ) se snažil skútr nastartovat :-). Samozřejmě je to při otevřeném vaku blokované. Tak jsem propotil tričko v očekávání "potupného" odtahu a až při rezignovaném opětovném vkládání helmy zpět pod sedlo jsem si uvědomil. kde je "problém" :-).
A s tím Urban mobility máš naprostou pravdu, to mohou soudruzi z NDR aplikovat lépe na koloběžky :-)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 čer 2014, 18:00

..a s tim oteviranim vicka nadrze a sedla jsem to myslel tak, ze se muze stat diky systemu otevirani klickem, ze si clovek otevre vicko a nasledne sedlo a sedlem pak "vyvrati" dvirka nadrze ktere na zadnem spagatku nejsou (jednou mi to ulitlo az na chodnik). Popravde moc jsem toho zatim nenajezdil asi 100km. Ale prechod z SH300 na C600 je na "pruchodnosti" ucpanym mestem strasne znat. V tomto ohledu byl SH300 fantasticky. Musim si v hlave nastavit, ze C600 je cestovni a ne mestsky. Na to mam ale doma K1200RS. Ale jsem rad ze to mam, libi se mi "dyzajnove". Vlastne jsem ho vzdycky chtel a tak ho mam a na Prahu si zase poridim SH a bude klid :-)
Odeslat odpověď