BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod lonewolf » 27 kvě 2014, 17:32

Lomikel> Jinak nevim jak C600sport, ale C650GT ma pod plastem na riditkach jiz pripraveny konektor pro napajeni navigace :wink:
Na skutrforum chodim malo nebo spis vubec. Kdyby mel na me nekdo dotaz ohledne skutru ci cestovani na nem - byvam k zastizeni na maxikach nebo na motorkarich. Diky za pochopeni.
Uživatelský avatar
lonewolf

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 09 říj 2008, 11:46
Skútr / moto: BMW C650GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 23 čer 2014, 23:35

Chlapi, neskusali ste napasovat nejake bocne latkove kufre na skutra? Nechcem davat nosice od givi, pride mi to privelmi siroke. Pozeral som na nete na nejake latkove, s uchytom len pod sedlo, bojim sa ale, ze nebudu uplne sediet...
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod p@t » 24 čer 2014, 10:54

Boční textilní brašny
Mužeš si je přijet ke mě vyzkoušet, z centra je to 15km
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 24 čer 2014, 21:02

Poklud jedeme na dovolenou s manželkou, tak vozíme látkové boční brašny. Není to tak široké jako nosiče s kufry od Givi. Bohužel nemůžu najít nějakou kloudnou fotku, aby to bylo pořádně vidět.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 24 čer 2014, 21:08

Vanil, staci ak vies vyrobcu a pripadne typ/velkost, google uz spravi zbytok.
P@t, ak ich nepredas do dvoch tyzdnov a ja nenajdem nic ine, dorazim sa pozriet. Zavisi to od dovolenky nojej drahej, ak ju nedostane, kufre potrebovat nebudem. Teda aspon tento rok nie.
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 24 čer 2014, 21:52

To bude trochu problém, je to značka Iron Horse, ale už ji nemůžu na netu nikde najít. Myslím typ co mám já. Mají rozměr tak 30 - 36 litrů každá, takže docela velké. Kupoval jsem je před 6-ti lety ještě na Burgmana.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 25 čer 2014, 22:20

Tak jsem ho koupil taky, jako funglovku s tim paketem co ma vyhrivany sedlo, LEDky a cidla tlaku pneu a tak neco v provedeni sport.
Vymenil jsem to za SH300 na mesto. Tak to byl nejvetsi omyl meho zivota. V zadnem pripade se nejedna o mestsky skutr do ranni a odpoledni spicky. Navic daleko riditkum predsazena zrcatka absolutne znemozni prujezdy natesno serazenych aut v kolonach-napr. Praha Nuselak, nebo Karlovo namesti sjezd k rece kolem kostela jak SS zabilo parasutisty. Takze velmi casto stojim v kolone aut a ani se o nic nepokousim. Jeste ze jsem nekoupil GT, to bych byl asi uplne K.O. Kazdopadne jede slusne, to jelo SH300 ale taky. Je to "dyzajnove" pekne udelany.
Vadi mi, ze PC neukazuje dojezd na nadrz, ale zase ukazuje teplotu vzduchu. Jizda na nem je pohodlna, ale furt je to tak nejak bakelitovy skutr. BMW K1200 co mam taky, to je proste bytelnejsi produkt. No a posed na C600 je do mesta taky absolutne no go. Ani nevim proc to inzenyri vyvijeli jako city. Je to prima do mesta, kdyz neni spicka, ale rvat tohle oplastovany "hovado" nekde na chodnik to uz taky neni tak easy. Nechal jsem si tam dodelat origo alarm, to jedina blbustka, co me na tom skutriku bavi, to na dalku vypinat a zapinat. Jo a otvirani sedla a vicka nadrze, to asi taky kluci u BMW vymysleli pod "parou". Vicko jsem uz asi 2x hledal vedle skutru. Nastesti se zatim nezlomilo. Kdo to mate, vite o cem mluvim. Takze do prirody a delsi prejezdy parada, ale do mesta si to nekupujte. OBROVSKA vyhoda proti K1200, nemusim radit a to uz se mi fakt nechce.
Jo jeste me napadla jedna vychytyvka, na moji masine BMW se vyhrivane sedlo zapina jednim spinacem cele, ale na skutru si "socius" muze svoji pulku zapinat a stelovat sam a jeste na budikach vidim na jaky stupen si to zapnul. Tak uz do me nebude manzelka bouchat at ji to zapnu, nebo uberu na 1. No ona na tom se mnou stejne jezdit nechce. Takze je tam ten extra cudlik vlastne zbytecny.

A pokud se budete ptat, proc si to ten debil vlastne koupil, kdyz vedel co si kupuje, tak vlastne jen proto, ze se mi to libi uz od momentu co s tim BMW vylezlo. Libi se mi furt, ale do mesta je to za trest. Nevim kde BMW prislo na nazev Urban mobility (Ceske zastoupeni genialne prelozilo Urbanni mobilita) pane Wachmajstr, voni jsou hlava :-)
Jinak byl jsem pred 14 dny v Berline(tam se mimochodem vyrabi), jezdi tam tuny skutru a ani jednoho BMW jsem tam nevidel. Ted jsem v Zurichu a videl jsem za 10 dni zatim jen jeden kousek, zato ostatnich, skutecne mestskych skutru (predevsim Vespa) tu jezdi jak maku.
Jinak prvni garancka v Praze vyjde na cca. 4 litry.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod FunTom » 25 čer 2014, 23:23

No nekup to... Chválím za upřímnost. :-)
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Rnx » 26 čer 2014, 08:49

Jezdič: kam s tým chodíš do servisu?
Uživatelský avatar
Rnx

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 217
Registrován: 29 črc 2013, 10:32
Skútr / moto: Runner 50 (sold), Burgman 650 (sold), C 650 GT

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod forester » 26 čer 2014, 09:22

Je to opravdu tak ako píšeš jezdič alebo si mal slabú chvilku a niekto ťa nasral? :D
Keď s tým BMW vyšlo na motosalóne som to obdivoval,potom som si pozrel nejaké videá a nakoniec navštívil predajňu,chcel som niečo fakt dobré ale zase tolko peńazí sa mi nechcelo za to dať,tak ma to prešlo ale stále to obdivujem.Normálne sa mi nezdá že by taká renomovaná automobilka spravila tolko školáckych chýb aj keď v podobnom segmente doposial nič nevyrábali.Času mali dosť na vylepšenie nedostatkov,myslím že sú to už 3 roky od predstavenia.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod crhy » 26 čer 2014, 09:57

Je to smutné, mě se to na motosalónu před 2 roky také líbilo, hlavně to byl jediný skůtr, kde jsem si mohl opravdu natáhnout nohy.
Takže bude následovat návrat k novému SH 300 ?
Pro mě osobně je jakýkoliv nový skůtr s cenovkou nad 100T masakr a tady to je tedy skoro 3xmasakr :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Lomikel » 26 čer 2014, 11:56

Jezdič : no tak tedy nevím, co tím příspěvkem chtěl básník říci. Že to není skútřík na popojížďky pro rohlíky, to je snad na první pohled jasné ( nejen na to mám malou Yamahu ). Výrazy jako „bakelitový skútr“ nebo „oplastovaný hovadu“ jsou sice cool ( možná pro někoho ), ale co nám smysluplného o mašině řeknou ( pravda, i v jednom německém testu nazvali Burgmana „totes Elefant“ - nic proti Burgmanům ! jen cituji ) ? Jinak nevím, že by měl nějaký skútr plechovou kapotáž a naháče z T-Maxe vyrobil asi jen Roland Sands. Víčko nádrže – mám C600, ale já nevím, o čem mluvíš, vždyť je standardně upoutáno na plastovém lanku ?
Ale v dobrém :-) - jsem rád, že se shodneme, že „ do přírody a na delší přejezdy paráda“ a že se nám oběma prostě líbí. Pořád jsem pošilhával po skútru, váhal jsem jestli T-Maxe nebo Buráka, ale pak jsem u Leebmanna v Passau sedl na C600 Sport a bylo jasno ( a vyhrál i nad GT, který je supr a na delší cesty asi i praktičtější, ale v tom C600 je pro mne pocitově takový dobrý mix skútru i motorky ). Komfortní svezení, fantastický podvozek ( zatáčky vede jak po kolejích a kupodivu dobře pochytává i nerovnosti ) a kvalitní provedení ( s drobnými výhradami ). Mám ho také v paketu Highline včetně DWA a musím říci, že ty některé vychytávky jsou docela návykové. Takže za mne O.K. a velká spokojenost.
Tak Jezdičí, ať Ti to jezdí :-) - hlavně tedy mimo Prahu – a nereptej :-), vždyť je to bezva mašina !
Uživatelský avatar
Lomikel

25+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 38
Registrován: 26 dub 2014, 17:12
Bydliště: Písek
Skútr / moto: BMW C600 Sport/Moto Guzzi/Yamaha Midnight Star1300
Tuning / úpravy: Zvedl jsem plexi z polohy A do polohy C. Howg.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 26 čer 2014, 13:37

V servisu jsem nebyl, byl tam nekdo jiny, kdo najel km na prvni prohlidku. A platil 3800,-. Hodim sem,az se zase vratim do CZ nejaky foto.
Prakticky je vysuvny vak pod sedlem na druhou helmu. Nechci rict, ze je to spatne moto, je super. Ale na jizdy alá kurýr ve meste to fakt není. To je ale na prvni pohled zrejme. Mozna jen marketingovy trik od BMW "Urban mobility" je zavadejici :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Lomikel » 26 čer 2014, 15:02

Ten vak pod sedlem je dobrá vychytávka - nicméně veselá historka z natáčení - při jedné z prvních vyjížděk jsem ho nedovřel a pak jsem ( za vzrůstajícího pobaveného zajmu okolních motorkářů ) se snažil skútr nastartovat :-). Samozřejmě je to při otevřeném vaku blokované. Tak jsem propotil tričko v očekávání "potupného" odtahu a až při rezignovaném opětovném vkládání helmy zpět pod sedlo jsem si uvědomil. kde je "problém" :-).
A s tím Urban mobility máš naprostou pravdu, to mohou soudruzi z NDR aplikovat lépe na koloběžky :-)
Uživatelský avatar
Lomikel

25+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 38
Registrován: 26 dub 2014, 17:12
Bydliště: Písek
Skútr / moto: BMW C600 Sport/Moto Guzzi/Yamaha Midnight Star1300
Tuning / úpravy: Zvedl jsem plexi z polohy A do polohy C. Howg.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Jezdič » 26 čer 2014, 18:00

..a s tim oteviranim vicka nadrze a sedla jsem to myslel tak, ze se muze stat diky systemu otevirani klickem, ze si clovek otevre vicko a nasledne sedlo a sedlem pak "vyvrati" dvirka nadrze ktere na zadnem spagatku nejsou (jednou mi to ulitlo az na chodnik). Popravde moc jsem toho zatim nenajezdil asi 100km. Ale prechod z SH300 na C600 je na "pruchodnosti" ucpanym mestem strasne znat. V tomto ohledu byl SH300 fantasticky. Musim si v hlave nastavit, ze C600 je cestovni a ne mestsky. Na to mam ale doma K1200RS. Ale jsem rad ze to mam, libi se mi "dyzajnove". Vlastne jsem ho vzdycky chtel a tak ho mam a na Prahu si zase poridim SH a bude klid :-)
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků

cron