Tak bych rád oživil po dlouhé době tohle téma. Na stroji již mám najeto 5700km a velká spokojenost. Dokoupené už mám vše co jsem si ke stroji přál a vůbec nelituji. Spotřeba je také velmi zajímavá a nechá se jezdit od 4 - 4,7l/100km. Poslední pohodové vyjížďky jsem měl po Šumavě kolem 4 l/100km. Počítač ukazuje na decku přesně. Zatím jsem nenašel žádnou nevýhodu, když srovnávám třeba s Burgmanem. Asi jediná věc jsou zrcátka, kde je opravdu vidět znatelně méně přímo za stroj. Maximálka jde do omezovače na 182 km/h a tachometr ukazuje přesně v celém rozsahu. Nikde nic na podvozku neklepe i po horších cestách mi činnost odpružení mile překvapuje. Brzdy nemá cenu vzhledem ke koncepci vůbec cenu komentovat a jsou bezchybné. Další věc je, že se mi zatím nepodařilo stroj v zatáčce naklonit tak, abych si škrtl stojanem a to ani při zkoušce na letišti. Na nádrž, která má 16 l najíždím kolem 350-400km. Výborná věc je i počítadlo km, co se rozsvítí při rezervě a víte kolik máte na rezervní 3 l už ujeto tzn. min 60km. Parádní je přehledné ovládání všeho pěkně na řidítkách. Rovněž oceňuji otevírání sedla i nádrže klíčkem i za chodu motoru. Jednoduchost parkování v kopci bez nutnosti zatahování nějaké brzdy, která je integrována v bočním stojanu je také fajn záležitost. Úložný prostor pod sedlem je každopádně lépe možno využít než u Buráka a přijde mi i prostornější. Další podstatná věc je široká škála doplňků jak od BMW tak i třeba Givi a jiných výrobců, včetně držáků bočních kufrů. Neznám moc strojů, kde se nechá dokoupit tolik praktických vychytávek. Čas ukáže jak BMW vykročilo do světa skútrů , ale zatím dávám v porovnání s konkurencí každopádně jedničku.
Montáž topcase s plotnou