Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

BMW C600 Sport & C650GT

21 bře 2013, 10:36

Je to krasny stroj!! Gratulujem ku kupe a prajem vela stastnych km bez poruchy. :)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

21 bře 2013, 11:47

Miroslav Sedlmaier píše:Konečně je doma :D něco málo z vyzvednutí je ZDE

Zo Slovenska sa aj ja prípájam s gratuláciou a prajem veľa pohodových kilometrov a vždy šťastný návrat domov.Priznám sa že už minulý rok na motosalóne sa mi v expozicii BMW honila hlavou myšlienka že by som bol majiteleom tohoto vynímočného skútra ale zostalo iba pri snívaní :D
Naposledy upravil forester dne 29 bře 2013, 10:16, celkově upraveno 1

Re: BMW C600 Sport & C650GT

21 bře 2013, 12:06

Tak tohle je Míro prezentace ve velkém stylu. Gratuluji, je to moc pěkná mašinka. :P

Re: BMW C600 Sport & C650GT

21 bře 2013, 14:49

Děkujeme :D jinak mam hotovej další překlad pracovního listu na 10.000km nebo rok.

Servisní list (2 BMW Pikna)_0002.jpg

26.3. edit:
Tak jsem začal s drobnýma úpravama zde je pár fotek s popisem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 bře 2013, 10:32

Jsi borec a myslím to opravdu upřímně.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

26 bře 2013, 11:04

Super práca!! :shock: :)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

27 bře 2013, 11:04

Díky moc :wink:
Tak už před pár dny mi přišla zdarma sací olejová trubka z Inveltu, kterou je třeba nahradit za přední sací sítko při prvním záběhovém servisu v cca 1000km. Cena včetně těsnění je 170kč a tak si ohlídejte, aby na tuhle opravdu jedinečnost někdo náhodou nezapomněl ! Je tam z důvodu pojištění filtrace, aby motor nenasál nějakou nečistotu při záběhu, kdy dochází k mechanickému dohlazení pohyblivých částí a tím i k možné tvorbě hrubších nečistot. Při samotném dalším provozu by sítko omezovalo při vysokém výkonu nasávání oleje a tím snižovalo mazací schopnost motoru.Jiné vysvětlení téhle lišárny mi nenapadá a ani servisní manuál víc nepíše.
trubka BMW.jpg

29.3. edit:
Tak tady máme první drobný nedostatek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 11:00

Však je to pořád jenom stroj, i když od BMW.. S tímhle bych si hlavu nedělal do té doby než by tam byly patrné kapky.. Navíc, nemůže to být jen teplem uvolňující se přepravní vosk od novoty ? Na své Hondičce mám to samé i na jiných místech, i na motoru.. Jak to na sebe chytá prach, je to jen více vidět :idea:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 11:08

Ahoj Miro, když už jsme u toho sekundárního převodu, víš jaká je předpokládaná životnost řetězové sady a její cena? Kontrola napnutí řetězu je myslím po 10 000km a řetězovka u srovnatelných moto 30 000 km asi může vydržet, ale tady je krytá a běží v olejové lázni, tak předpokládám podstatně více :wink: K tomu prosakování - i když je to prkotina - trochu mám obavy, když to čtu, z toho, že výrobcem motoru je Kymco a podobné drobnosti můžou hrozit, přestože je motor zkonstruovaný v BMW :roll:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 12:20

Každý průsak oleje není normální a já ho určitě nebudu tolerovat. Jinak opravdu si někdo myslí, že si BMW nechá někde dělat něco v kooperaci a na jakost si nedohlídne? Ano dílčí problém se může stát, ale i na zahraničních webech je to jediné co se na GT zatím našlo. Samozřejmě vše ukáže až čas asi jako známá trvanlivost a spolehlivost CVT u Burgmana. Jinak řetěz se mění po každých dvaceti tisících a až každou druhou i s řetězovýma kolama. Řetěz stojí 1.765kč, přední řetězové kolo 880kč a zadní rozeta 1.300kč vše s DPH.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 12:29

Řekl bych, že i pokud se něco objeví, tak u BMW rozhodně nebude trvat konstrukční náprava tak dlouho a reakce bude daleko rychlejší :wink:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 13:17

No to je i moje zbožné přání :lol: jak jsem psal, že jedině čas ukáže zda BMW je stále tam, kde je v našem podvědomí :wink:
Jinak kritizovaný zavazadlový prostor, kde se lidem nezdají trubky rámu se domnívám, že je daleko lépe řešeno než u jiných skútrů a to muslim i Burgmana. Tam je mezi zavazadlovým prostorem a venkovní kapotáží velké hluché místo, kde je skobkovaný rám a u BMW se šlo jinou cestou, aby tenhle prostor bylo možno využít. Dvojité oplášťování zabírá jen vzduchová kapsa mezi lakovaným zadním plastem a plastem zavazadlového prostoru, za což dávám palec hore. Tohle místo je parádní na uložení lékárničky, nářadí, opravné sady na pneu, sprej, zámek a jiné drobnosti, které nejsou za polstrováním vidět a jinak nepřekáží, i když jsou stále snadno dostupné. Zároveň je výhoda snadného vyjmutí koberce a jeho udržování v čistotě.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 13:56

No hoši to je nemilé, přeju aby náprava u BMW proběhla. Ale zkušenost z automobilového průmyslu mi říká že dnes už není nic jako dřív a kolikrát žasnu co z té továrny vypadne(autorizovaný servis Volvo) Já říkám,Amerika nebo Rusko,stejně je to všechno Taiwan:-)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 15:52

Mírovi přeju, aby byl problém vyřešen k jeho plné spokojenosti. Doufám, že se k tomu BMW postaví čelem. Očekával bych odvoz skůtru na náklady BMW a bezplatné zapůjčení jiného stroje po dobu opravy. Plně souhlasím s MarouGP1, že ani prémiové značka už neprodukují kvalitu, na kterou byly všichni zvyklí. Toto sice není nějaká prekérka, ale na druhou stranu to o něčem vypovídá. Mám takové neblahé tušení, že Míra bude ještě vzpomínat na poctivě udělané LTčko a Burgmana.
Za další mě překvapuje, že BMW si žádá výměnu sekundárního řetězu ve 20.000km. To mě přijde hodně málo vzhledem k tomu, že běhá v olejové lázni a je plně zakrytovaný. Takový řemen na HD se mění po 80.000 km a to plně trpí provozem a mnohem větším kroutícím momentem. Přijde mi to jako když motory TSI od VW mají problémy s životností rozvodových řetězů. Před 20-ti lety byl rozvodový řetěz synonymem téměř neomezené životnosti a dneska vydrží méně než obyčejný řemen :roll: :roll: :roll: To je zjevné poddimenzování a mizerná kvalita materiálu. V případě skůtru mi teda přijde, že si BMW moc nevěří. A ještě jedna věc - moc nechápu, že při první výměně řetězu není doporučena výměna i řetězových kol. U motorky je téměř nemyslitelné, aby se měnil pouze řetěz a né kola. V případě, že se dá nový řetěz na již ojetá kola, dojde k citelně rychlejšímu opotřebění řetězu. Proto každý slušný mechanik doporučí výměnu celé řetězovky. Jinak ceny originálního řetězu a koleček mě nejpřijdou nějak vysoké.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

29 bře 2013, 16:20

Tak mi dnes dvakrát volal ve vší zdvořilosti šéf servisu z Inveltu pan Horský, že už to prý jednou řešili výměnou těsnění. Přetahovat to údajně nezkoušeli. Utahovací moment je 8Nm a když mi přetažení nepomůže, tak mi vše rádi na počkání opraví. Co víc si při problému přát.
Odeslat odpověď