Mírovi přeju, aby byl problém vyřešen k jeho plné spokojenosti. Doufám, že se k tomu BMW postaví čelem. Očekával bych odvoz skůtru na náklady BMW a bezplatné zapůjčení jiného stroje po dobu opravy. Plně souhlasím s MarouGP1, že ani prémiové značka už neprodukují kvalitu, na kterou byly všichni zvyklí. Toto sice není nějaká prekérka, ale na druhou stranu to o něčem vypovídá. Mám takové neblahé tušení, že Míra bude ještě vzpomínat na poctivě udělané LTčko a Burgmana.
Za další mě překvapuje, že BMW si žádá výměnu sekundárního řetězu ve 20.000km. To mě přijde hodně málo vzhledem k tomu, že běhá v olejové lázni a je plně zakrytovaný. Takový řemen na HD se mění po 80.000 km a to plně trpí provozem a mnohem větším kroutícím momentem. Přijde mi to jako když motory TSI od VW mají problémy s životností rozvodových řetězů. Před 20-ti lety byl rozvodový řetěz synonymem téměř neomezené životnosti a dneska vydrží méně než obyčejný řemen
To je zjevné poddimenzování a mizerná kvalita materiálu. V případě skůtru mi teda přijde, že si BMW moc nevěří. A ještě jedna věc - moc nechápu, že při první výměně řetězu není doporučena výměna i řetězových kol. U motorky je téměř nemyslitelné, aby se měnil pouze řetěz a né kola. V případě, že se dá nový řetěz na již ojetá kola, dojde k citelně rychlejšímu opotřebění řetězu. Proto každý slušný mechanik doporučí výměnu celé řetězovky. Jinak ceny originálního řetězu a koleček mě nejpřijdou nějak vysoké.