BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod SnoopyBA » 21 bře 2013, 10:36

Je to krasny stroj!! Gratulujem ku kupe a prajem vela stastnych km bez poruchy. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod forester » 21 bře 2013, 11:47

Miroslav Sedlmaier píše:Konečně je doma :D něco málo z vyzvednutí je ZDE

Zo Slovenska sa aj ja prípájam s gratuláciou a prajem veľa pohodových kilometrov a vždy šťastný návrat domov.Priznám sa že už minulý rok na motosalóne sa mi v expozicii BMW honila hlavou myšlienka že by som bol majiteleom tohoto vynímočného skútra ale zostalo iba pri snívaní :D
Naposledy upravil forester dne 29 bře 2013, 10:16, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Mojda » 21 bře 2013, 12:06

Tak tohle je Míro prezentace ve velkém stylu. Gratuluji, je to moc pěkná mašinka. :P
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 21 bře 2013, 14:49

Děkujeme :D jinak mam hotovej další překlad pracovního listu na 10.000km nebo rok.

Servisní list (2 BMW Pikna)_0002.jpg

26.3. edit:
Tak jsem začal s drobnýma úpravama zde je pár fotek s popisem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 26 bře 2013, 10:32

Jsi borec a myslím to opravdu upřímně.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod SnoopyBA » 26 bře 2013, 11:04

Super práca!! :shock: :)
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 27 bře 2013, 11:04

Díky moc :wink:
Tak už před pár dny mi přišla zdarma sací olejová trubka z Inveltu, kterou je třeba nahradit za přední sací sítko při prvním záběhovém servisu v cca 1000km. Cena včetně těsnění je 170kč a tak si ohlídejte, aby na tuhle opravdu jedinečnost někdo náhodou nezapomněl ! Je tam z důvodu pojištění filtrace, aby motor nenasál nějakou nečistotu při záběhu, kdy dochází k mechanickému dohlazení pohyblivých částí a tím i k možné tvorbě hrubších nečistot. Při samotném dalším provozu by sítko omezovalo při vysokém výkonu nasávání oleje a tím snižovalo mazací schopnost motoru.Jiné vysvětlení téhle lišárny mi nenapadá a ani servisní manuál víc nepíše.
trubka BMW.jpg

29.3. edit:
Tak tady máme první drobný nedostatek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod angel2904 » 29 bře 2013, 11:00

Však je to pořád jenom stroj, i když od BMW.. S tímhle bych si hlavu nedělal do té doby než by tam byly patrné kapky.. Navíc, nemůže to být jen teplem uvolňující se přepravní vosk od novoty ? Na své Hondičce mám to samé i na jiných místech, i na motoru.. Jak to na sebe chytá prach, je to jen více vidět :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod mirsil » 29 bře 2013, 11:08

Ahoj Miro, když už jsme u toho sekundárního převodu, víš jaká je předpokládaná životnost řetězové sady a její cena? Kontrola napnutí řetězu je myslím po 10 000km a řetězovka u srovnatelných moto 30 000 km asi může vydržet, ale tady je krytá a běží v olejové lázni, tak předpokládám podstatně více :wink: K tomu prosakování - i když je to prkotina - trochu mám obavy, když to čtu, z toho, že výrobcem motoru je Kymco a podobné drobnosti můžou hrozit, přestože je motor zkonstruovaný v BMW :roll:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 29 bře 2013, 12:20

Každý průsak oleje není normální a já ho určitě nebudu tolerovat. Jinak opravdu si někdo myslí, že si BMW nechá někde dělat něco v kooperaci a na jakost si nedohlídne? Ano dílčí problém se může stát, ale i na zahraničních webech je to jediné co se na GT zatím našlo. Samozřejmě vše ukáže až čas asi jako známá trvanlivost a spolehlivost CVT u Burgmana. Jinak řetěz se mění po každých dvaceti tisících a až každou druhou i s řetězovýma kolama. Řetěz stojí 1.765kč, přední řetězové kolo 880kč a zadní rozeta 1.300kč vše s DPH.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod mirsil » 29 bře 2013, 12:29

Řekl bych, že i pokud se něco objeví, tak u BMW rozhodně nebude trvat konstrukční náprava tak dlouho a reakce bude daleko rychlejší :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 29 bře 2013, 13:17

No to je i moje zbožné přání :lol: jak jsem psal, že jedině čas ukáže zda BMW je stále tam, kde je v našem podvědomí :wink:
Jinak kritizovaný zavazadlový prostor, kde se lidem nezdají trubky rámu se domnívám, že je daleko lépe řešeno než u jiných skútrů a to muslim i Burgmana. Tam je mezi zavazadlovým prostorem a venkovní kapotáží velké hluché místo, kde je skobkovaný rám a u BMW se šlo jinou cestou, aby tenhle prostor bylo možno využít. Dvojité oplášťování zabírá jen vzduchová kapsa mezi lakovaným zadním plastem a plastem zavazadlového prostoru, za což dávám palec hore. Tohle místo je parádní na uložení lékárničky, nářadí, opravné sady na pneu, sprej, zámek a jiné drobnosti, které nejsou za polstrováním vidět a jinak nepřekáží, i když jsou stále snadno dostupné. Zároveň je výhoda snadného vyjmutí koberce a jeho udržování v čistotě.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Mara-GP1 » 29 bře 2013, 13:56

No hoši to je nemilé, přeju aby náprava u BMW proběhla. Ale zkušenost z automobilového průmyslu mi říká že dnes už není nic jako dřív a kolikrát žasnu co z té továrny vypadne(autorizovaný servis Volvo) Já říkám,Amerika nebo Rusko,stejně je to všechno Taiwan:-)
Derbi GP1 Revolution 50 2009,Aprilia Atlantic 500 2004
Uživatelský avatar
Mara-GP1

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 238
Registrován: 21 lis 2009, 19:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Derbi GP1 Racing-bylo,Aprilia Atlantic 500 2004

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Bobika » 29 bře 2013, 15:52

Mírovi přeju, aby byl problém vyřešen k jeho plné spokojenosti. Doufám, že se k tomu BMW postaví čelem. Očekával bych odvoz skůtru na náklady BMW a bezplatné zapůjčení jiného stroje po dobu opravy. Plně souhlasím s MarouGP1, že ani prémiové značka už neprodukují kvalitu, na kterou byly všichni zvyklí. Toto sice není nějaká prekérka, ale na druhou stranu to o něčem vypovídá. Mám takové neblahé tušení, že Míra bude ještě vzpomínat na poctivě udělané LTčko a Burgmana.
Za další mě překvapuje, že BMW si žádá výměnu sekundárního řetězu ve 20.000km. To mě přijde hodně málo vzhledem k tomu, že běhá v olejové lázni a je plně zakrytovaný. Takový řemen na HD se mění po 80.000 km a to plně trpí provozem a mnohem větším kroutícím momentem. Přijde mi to jako když motory TSI od VW mají problémy s životností rozvodových řetězů. Před 20-ti lety byl rozvodový řetěz synonymem téměř neomezené životnosti a dneska vydrží méně než obyčejný řemen :roll: :roll: :roll: To je zjevné poddimenzování a mizerná kvalita materiálu. V případě skůtru mi teda přijde, že si BMW moc nevěří. A ještě jedna věc - moc nechápu, že při první výměně řetězu není doporučena výměna i řetězových kol. U motorky je téměř nemyslitelné, aby se měnil pouze řetěz a né kola. V případě, že se dá nový řetěz na již ojetá kola, dojde k citelně rychlejšímu opotřebění řetězu. Proto každý slušný mechanik doporučí výměnu celé řetězovky. Jinak ceny originálního řetězu a koleček mě nejpřijdou nějak vysoké.
Uživatelský avatar
Bobika

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 124
Registrován: 29 črc 2010, 11:43
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Honda X11 Eleven
Tuning / úpravy: podvozek Öhlins, radiální brzdy, výfuk Ajko

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 29 bře 2013, 16:20

Tak mi dnes dvakrát volal ve vší zdvořilosti šéf servisu z Inveltu pan Horský, že už to prý jednou řešili výměnou těsnění. Přetahovat to údajně nezkoušeli. Utahovací moment je 8Nm a když mi přetažení nepomůže, tak mi vše rádi na počkání opraví. Co víc si při problému přát.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků