Ještě jednou Vám všem díky. Právě se snažím řešit servisní manuál, ale zatím neúspěšně, bo nikde není.Mám už alespoň servisní úkony a intervaly. Dělá mi ale starost jediná řádka a to tahle.
Repleacing front oil strainer by oil intake pipe (nahrazení předního olejového filtru olejovou sací trubicí)
Tenhle úkon je jen v prvních tisíci km a pak už se nikde neobjevuje. Samotná výměna olejového filtru a oleje je v následující řádce.
Nemá někdo možnost od někoho zjistit víc? Našel jsem nějaké fotky a asi vím o jakou část jde, ale ....
Tak jsem se trochu zajímal, jak je to s podobností motorů u BMW GT a Kymco Myroad jak se různě uvádí. Motor nemá společného z hlediska podstatných a vyhledatelných prvků vlastně skoro nic o čem se ví. Motory mají rozdílná vrtání i zdvih, včetně kompresního poměru, výkonu i kroutícího momentu. Rovněž mají i rozvody s alternátorem na opačné straně. Další podstatná věc je, že BMW má variátor a spojku součástí motoru a z motoru jde klasická kyvná vidlice, kde je veden sekundární pohon zadního kola v olejové lázni a letmo uchycené kolo s centrální pružící jednotkou. Kymco má klasické kyvné rameno s variátorem a dvěma zadními pružícími jednotkami. Je to normální skútr na rozdíl od motorkové koncepce BMW. To jen pro srovnání vlastně úplně jiných pohonných jednotek a samozřejmě i celého skútru.
BMW Kymco
vrtání x zdvih 79x56 76,9x75,3
kompresní poměr 11,6:1 10,5:1
točívý moment 66/6000 63/5500
výkon 60/7500 55/7250
Spolupráce BMW a Kymco už trvá asi pět let, ale nic tady nedokazuje ani vzdáleně podobnost obou strojů.
BMW
BMW motor.jpg
Kymco
kymco-myroad-700-motor-2[1].jpg
kymco-myroad-700-motor[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:51, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou