Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: BMW C600 Sport & C650GT

11 bře 2013, 19:07

Míro velká gratulace ke krásnému stroji. At slouží k maximální spokojenosti a těším se, až uvidím naživo 8)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

11 bře 2013, 20:26

Tak Míro, podsedadlový prostor jde skutečně otevřít při nastartovaném motoru, což velice kvituji a ani jsem to netušil. Ale při vysunutí bočního stojánku motor zhasíná. A mimochodem, už mám najeto 330 km. :D

Re: BMW C600 Sport & C650GT

11 bře 2013, 20:36

tohle vlákno,moc nečtu a najednou koukám..a Míra si udělal veeelkou radost :D ,takže gratulace k novému stroji,doufám že se ukážeš na Strahově!!!

Re: BMW C600 Sport & C650GT

11 bře 2013, 23:13

Za chvili to tady bude samej BaWor, tak hlavne at slouzi ku spokojenosti majitelu. Urcite to bude fajn svezeni. Az vyhraju tech 214 milionu v jackpotu sportky, jdu do nej.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 bře 2013, 08:41

Tak ten stojánek se bude muset pořešit, no :wink: jinak Vám všem upřímně moc děkuji :D

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 bře 2013, 09:00

Až Ti přijde nabídka na plotnu, držáky, kufry atd. budeš tak hodný a přepošleš mi ji? Děkuji předem.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 bře 2013, 17:20

Právě jsem do Givi volal, abych se připomněl a prý mají po výstavě šrumec, ale do konce týdne vše vyřídí. Nečekej ale jinou cenu než vidíš, protože chci slevu hlavně na boční kufry, které mají dost drahé, ale chci vše vzít na jednom místě a tak čekám srovnatelnou cenu jako mají jinde.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 bře 2013, 17:40

Já nechci jinou cenu, jen mě zajímá jestli jsou opravdu schopni dodat a za jak dlouho. Zatím bych kupoval jen držák na kufr. :) Které boční kufry chceš?

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 bře 2013, 22:42

Tak Míro přidávám se k řadám gratulantů a ať vám s Evíkem slouží! Mimochodem pěkná barva :wink: :P

Re: BMW C600 Sport & C650GT

12 bře 2013, 23:47

Gratuluji k novému přírůstku do stáje :wink: a těším se na zkušenosti, recenze a srovnání s B650, jsem rád, že mám teď vybráno a nemusím se rozhodovat, protože to by asi bylo hodně bezesných nocí :roll:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

13 bře 2013, 09:57

Ještě jednou Vám všem díky. Právě se snažím řešit servisní manuál, ale zatím neúspěšně, bo nikde není.Mám už alespoň servisní úkony a intervaly. Dělá mi ale starost jediná řádka a to tahle.
Repleacing front oil strainer by oil intake pipe (nahrazení předního olejového filtru olejovou sací trubicí)
Tenhle úkon je jen v prvních tisíci km a pak už se nikde neobjevuje. Samotná výměna olejového filtru a oleje je v následující řádce.
Nemá někdo možnost od někoho zjistit víc? Našel jsem nějaké fotky a asi vím o jakou část jde, ale ....

Tak jsem se trochu zajímal, jak je to s podobností motorů u BMW GT a Kymco Myroad jak se různě uvádí. Motor nemá společného z hlediska podstatných a vyhledatelných prvků vlastně skoro nic o čem se ví. Motory mají rozdílná vrtání i zdvih, včetně kompresního poměru, výkonu i kroutícího momentu. Rovněž mají i rozvody s alternátorem na opačné straně. Další podstatná věc je, že BMW má variátor a spojku součástí motoru a z motoru jde klasická kyvná vidlice, kde je veden sekundární pohon zadního kola v olejové lázni a letmo uchycené kolo s centrální pružící jednotkou. Kymco má klasické kyvné rameno s variátorem a dvěma zadními pružícími jednotkami. Je to normální skútr na rozdíl od motorkové koncepce BMW. To jen pro srovnání vlastně úplně jiných pohonných jednotek a samozřejmě i celého skútru.


BMW Kymco
vrtání x zdvih 79x56 76,9x75,3
kompresní poměr 11,6:1 10,5:1
točívý moment 66/6000 63/5500
výkon 60/7500 55/7250

Spolupráce BMW a Kymco už trvá asi pět let, ale nic tady nedokazuje ani vzdáleně podobnost obou strojů.
BMW
BMW motor.jpg

Kymco
kymco-myroad-700-motor-2[1].jpg
kymco-myroad-700-motor[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:51, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

13 bře 2013, 10:42

A hlavne kvalita zpracovani Myorada je jak u cinskyho skutra z tesca. Neba aspon u tohi co byl na vystave. Kdezto bmw je uplne nekde jinde. A obzvlaste to gt je proste korab na dloooouhe cestovani.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

13 bře 2013, 22:20

Oportunista je zde, aby přilil trochu olejíčku do ohníčku :lol:
Kymco je průser, ta noha u 700 je už móóóóc. Přeji všem, kdo to mají, ať jim to maká i po nějakých 50 000 a více km a nemusej nic dotahovat či jinak ladit. V našich krajích to bylo oblíbenou disciplínou, dodělej si doma :roll: takže proč to nekoupit :mrgreen:
Míro baví mě tvé nadšení, ale je jasné, že technologie pohonu BMW C 650 je úplně jinde než Kymco :!: Dokonce to vyladili na jednostranou zadní kyvku a vypadá to super. Myslím, že jsi udělal dobře, když si zvolil GT. Jen jsem se těšil, že se nejdřív svezeme na sportu a TY JSI ZA TO TAKHLE ZATÁHNUL :shock: . Já jsem pořád zvědavý na tu tuhost rámu. Jestli to bude v extrémních zatáčkách kolejové vozidlo, nebo houpací koník :?:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

13 bře 2013, 22:49

Tankuje mi tady soused Pepa Šiler známej jako Sršeň a tak jsem se ho dnes v práci ptal a řikal, že ho skútr od BMW dost dostal. Prej jsem udělal dobrou věc a budu moc spokojenej i ve srovnání s B 650. Vše ukáže čas :D

Re: BMW C600 Sport & C650GT

13 bře 2013, 23:00

Je pravdou, že jsem zatím moc nenajel, ale rozhodně to má v zatáčkách podstatně blíž ke kolejovému vozidlu než k houpacímu koníkovi. :)
Odeslat odpověď