BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod šnek » 11 bře 2013, 19:07

Míro velká gratulace ke krásnému stroji. At slouží k maximální spokojenosti a těším se, až uvidím naživo 8)
Jezdím jen tak rychle jak můj strážný anděl lítá...
Uživatelský avatar
šnek

1000+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2008, 11:29
Bydliště: České Budějovice, tel.: 603 255 012
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silver Wing
Tuning / úpravy: stavitelné plexi Kappa Airstream, vyhřívané hefty Saito, kufr Givi Maxia 55

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 11 bře 2013, 20:26

Tak Míro, podsedadlový prostor jde skutečně otevřít při nastartovaném motoru, což velice kvituji a ani jsem to netušil. Ale při vysunutí bočního stojánku motor zhasíná. A mimochodem, už mám najeto 330 km. :D
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod láďa » 11 bře 2013, 20:36

tohle vlákno,moc nečtu a najednou koukám..a Míra si udělal veeelkou radost :D ,takže gratulace k novému stroji,doufám že se ukážeš na Strahově!!!
Uživatelský avatar
láďa

1000+
 
Reputace: 30
Příspěvky: 1352
Registrován: 06 čer 2009, 09:55
Bydliště: Praha 9-Černý Most II , 723524604
Skútr / moto: Suzuki GSR 600
Tuning / úpravy: iridiové svíčky,KN filtr,laděné výfuky,xenon

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod janon » 11 bře 2013, 23:13

Za chvili to tady bude samej BaWor, tak hlavne at slouzi ku spokojenosti majitelu. Urcite to bude fajn svezeni. Az vyhraju tech 214 milionu v jackpotu sportky, jdu do nej.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 12 bře 2013, 08:41

Tak ten stojánek se bude muset pořešit, no :wink: jinak Vám všem upřímně moc děkuji :D
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 12 bře 2013, 09:00

Až Ti přijde nabídka na plotnu, držáky, kufry atd. budeš tak hodný a přepošleš mi ji? Děkuji předem.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 12 bře 2013, 17:20

Právě jsem do Givi volal, abych se připomněl a prý mají po výstavě šrumec, ale do konce týdne vše vyřídí. Nečekej ale jinou cenu než vidíš, protože chci slevu hlavně na boční kufry, které mají dost drahé, ale chci vše vzít na jednom místě a tak čekám srovnatelnou cenu jako mají jinde.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 12 bře 2013, 17:40

Já nechci jinou cenu, jen mě zajímá jestli jsou opravdu schopni dodat a za jak dlouho. Zatím bych kupoval jen držák na kufr. :) Které boční kufry chceš?
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod wictor » 12 bře 2013, 22:42

Tak Míro přidávám se k řadám gratulantů a ať vám s Evíkem slouží! Mimochodem pěkná barva :wink: :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod mirsil » 12 bře 2013, 23:47

Gratuluji k novému přírůstku do stáje :wink: a těším se na zkušenosti, recenze a srovnání s B650, jsem rád, že mám teď vybráno a nemusím se rozhodovat, protože to by asi bylo hodně bezesných nocí :roll:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 13 bře 2013, 09:57

Ještě jednou Vám všem díky. Právě se snažím řešit servisní manuál, ale zatím neúspěšně, bo nikde není.Mám už alespoň servisní úkony a intervaly. Dělá mi ale starost jediná řádka a to tahle.
Repleacing front oil strainer by oil intake pipe (nahrazení předního olejového filtru olejovou sací trubicí)
Tenhle úkon je jen v prvních tisíci km a pak už se nikde neobjevuje. Samotná výměna olejového filtru a oleje je v následující řádce.
Nemá někdo možnost od někoho zjistit víc? Našel jsem nějaké fotky a asi vím o jakou část jde, ale ....

Tak jsem se trochu zajímal, jak je to s podobností motorů u BMW GT a Kymco Myroad jak se různě uvádí. Motor nemá společného z hlediska podstatných a vyhledatelných prvků vlastně skoro nic o čem se ví. Motory mají rozdílná vrtání i zdvih, včetně kompresního poměru, výkonu i kroutícího momentu. Rovněž mají i rozvody s alternátorem na opačné straně. Další podstatná věc je, že BMW má variátor a spojku součástí motoru a z motoru jde klasická kyvná vidlice, kde je veden sekundární pohon zadního kola v olejové lázni a letmo uchycené kolo s centrální pružící jednotkou. Kymco má klasické kyvné rameno s variátorem a dvěma zadními pružícími jednotkami. Je to normální skútr na rozdíl od motorkové koncepce BMW. To jen pro srovnání vlastně úplně jiných pohonných jednotek a samozřejmě i celého skútru.


BMW Kymco
vrtání x zdvih 79x56 76,9x75,3
kompresní poměr 11,6:1 10,5:1
točívý moment 66/6000 63/5500
výkon 60/7500 55/7250

Spolupráce BMW a Kymco už trvá asi pět let, ale nic tady nedokazuje ani vzdáleně podobnost obou strojů.
BMW
BMW motor.jpg

Kymco
kymco-myroad-700-motor-2[1].jpg
kymco-myroad-700-motor[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:51, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Dom999 » 13 bře 2013, 10:42

A hlavne kvalita zpracovani Myorada je jak u cinskyho skutra z tesca. Neba aspon u tohi co byl na vystave. Kdezto bmw je uplne nekde jinde. A obzvlaste to gt je proste korab na dloooouhe cestovani.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Dándí » 13 bře 2013, 22:20

Oportunista je zde, aby přilil trochu olejíčku do ohníčku :lol:
Kymco je průser, ta noha u 700 je už móóóóc. Přeji všem, kdo to mají, ať jim to maká i po nějakých 50 000 a více km a nemusej nic dotahovat či jinak ladit. V našich krajích to bylo oblíbenou disciplínou, dodělej si doma :roll: takže proč to nekoupit :mrgreen:
Míro baví mě tvé nadšení, ale je jasné, že technologie pohonu BMW C 650 je úplně jinde než Kymco :!: Dokonce to vyladili na jednostranou zadní kyvku a vypadá to super. Myslím, že jsi udělal dobře, když si zvolil GT. Jen jsem se těšil, že se nejdřív svezeme na sportu a TY JSI ZA TO TAKHLE ZATÁHNUL :shock: . Já jsem pořád zvědavý na tu tuhost rámu. Jestli to bude v extrémních zatáčkách kolejové vozidlo, nebo houpací koník :?:
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 382
Příspěvky: 744
Registrován: 24 úno 2010, 11:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 13 bře 2013, 22:49

Tankuje mi tady soused Pepa Šiler známej jako Sršeň a tak jsem se ho dnes v práci ptal a řikal, že ho skútr od BMW dost dostal. Prej jsem udělal dobrou věc a budu moc spokojenej i ve srovnání s B 650. Vše ukáže čas :D
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 13 bře 2013, 23:00

Je pravdou, že jsem zatím moc nenajel, ale rozhodně to má v zatáčkách podstatně blíž ke kolejovému vozidlu než k houpacímu koníkovi. :)
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků