BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 06 bře 2013, 15:25

vanil píše:Řekl bych Ti, že se klidně můžes stavit a osahat si ji, ale máš to ke mně dost daleko. :) Ty jsi ji ještě naživo neviděl?

Děkuju za nabídku a nenabízej dvakrát :D zítra ji uvidim prvně, ale nej problem je, že bych se rád svezl na předváděčce, než třeba utratim ranec a mimo Sporta v ČR nic na svezení nemaj :evil: zajímá mi ochrana a celkovej pocit z jízdy, zda mi motorka něčím nadchne nebo překvapí, abych do ní třeba i šel. Mam vyvoněné Béčko a zajímá mi zda je to vůbec nějakej posun vpřed :roll:
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 06 bře 2013, 21:03

Taky jsem nejdřív utratil 1200 za 3 hodiny ježdění na předváděčce v Hradci ve Stratosu a až potom jsem se rozhodoval. :) Mimochodem, dneska zase 80 km. :D
No myslel jsem osahat jako osahat. :lol: Půjčovat ho na projížďku by se mi asi moc nechtělo. :) To bych se asi kroutil.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 06 bře 2013, 21:15

A kde že se dá půjčit? To že to bude něco stát je jasná věc. Můžu poprosit o odkaz?Díky moc :D
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 06 bře 2013, 23:19

Já si ho půjčoval ve Stratos Auto v Hradci Králové. Loni v létě měli červenou GT jako předváděčku, ale teď už ji mají prodanou. A černýho novýho jsem tam kupoval já. Ještě minulý týden tam myslím na půjčení žádného taky neměli, ale můžu Ti dát kontakt na prodejce a ten Ti řekne zda uvažuje o dalším předváděcím kousku. :wink:
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 11 bře 2013, 11:06

Tak jsem si tady pozorně znovu pročetl celou diskuzi, protože čtu kde co než se rozhodnu uhradit dnes očekávanou fakturu. Jako letitý milovník pohodlného cestování na skútrech, kterých jsem vlastnil několik se po zkušenosti s bezvadnou velkou cestovní motorkou hodlám vrátit zpět do sedla skútrů, které mi nejlépe vyhovuje a už vím, kde je mé místo. Další cestovní kousky už nehodlám řešit a moc se rozepisovat proč asi nemá cenu. Sice mám doma vyvoněné B 650 E,ale i tak si hodlám udělat radost a vyměnit naše dva stroje za jeden. Po zkoumání a zkušenostech co možná mám, zůstali v hledáčku dva nové stroje. B 650 rv. 2013 nebo C 650 GT. Po porovnávání mnoha faktorů mi jednoznačně zvítězilo BMW. Cena je srovnatelná s novým B 650 a nabízí každopádně daleko víc. Otočené přední vidle jsou jen u super sportovních strojů díky menším odpruženým hmotám a BMW je první, kdo je dal do skútru, včetně pancéřovaných hadic což dělá z brzd jinou ligu. Zadní odpružení je díky konstrukci schopno lepší progrese než u Béčka. Obě kola v 15"palcích , které jsou i daleko levnější než na Béčko v uvedeném rozměru a samozřejmě komfortnější. Kontrola tlaku v pneu, okamžitá spotřeba, která bude u BMW znatelně lepší, asi jako u všech BMW. Štít se jen bezmyšlenkovitě neposouvá, ale zároveň naklápí, čímž daleko lépe odvádí nápor větru. Stavitelné deflektory pod plexisklem. V BMW přemýšlí a motor běží i na bočním stojanu, díky integrované brzdě umístěné v bočním stojanu.Ovládání PC na sdruženém ovladači s více funkcemi. Možnost dvou stupňů ohřevu pro spolujezdce se samostatným ovládáním a u řidiče je sedlo s rukojetěmi možno automaticky nastavit na displeji a zároveň pak topí podle okolní teploty. Led denní světlo. Sedlo lze otevřít i bez nutnosti vypínání motoru. Není třeba při tankování vytahovat klíč a třeba pak sundavat boční kufr jako u Béčka. Možnost koupit originální vak na tunel a kompletní držáky kufrů včetně bočních za normální ceny. Řemen a válečky u BMW za 4700kč komplet a ne z 13tisíc+.... Oil filtr 110kč, vzduchovej 450kč. Za kritizovaný prostor pod sedlem se kolem polstrování nechá zandat docela dost věcí. Polstrování je kobercové a tak se neodře jako u Béčka a lze snadno vyklepat. Motorka má sekundár řetězem, kde nevznikající ztráty, čímž je možné motorku lehce tlačit a ne jako u béčka, kdy se kolo v chladnu sotva hne. Svou výhodu má i každopádně čtyřletá záruka s delším intervalem údržby, který činí 10tisíc km. Stále jsem hledal ty hrozné plasty, co zde někteří popisují, ale asi jsem dost tolerantní a nic hrozného osobně kupodivu nenašel. Vzhled je subjektivní a tak těžko hodnotit. Snad jen, že BMW má dle mého názoru cestovní charakter a veškeré pohodlí co Burgman, ale zároveň duši sporťáka. Motor co přenáší vzhledem ke sportovnějšímu přesazení kliky o 90° emoce díky lehkým vibracím a zvuku výfuku dopřeje při zátahu sportovnější pocit z jízdy. Něco jako lehce neposlušná holka, kterou milujeme a to samé je i se vzhledem. Doma chceme milou hodnou, ale jako milenku neposlušnou kontroverzní potvoru, což je pro mě BMW C 650 GT. Skútr je jiný což i mě prvotně vůbec nenadchlo, ale donutilo mi o něm přemýšlet. Samozřejmě, že vše je subjektivní pocit a své ukáže až pořádná praxe, zda se má teorie potvrdí. Tohle nebylo hanění mého milovaného kusu života jménem Burgman jen fakta co u mě pomohla rozhodnout, když člověk vynakládá nemalé peníze, za které chce co nejvíc muziky.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miro11 » 11 bře 2013, 11:37

Míro, hezké a racionální zdůvodnění...po přečtení Tvého příspěvku bych do toho šel taky..přečetl jsem si pár testů z nového B650 a zatím svůj starý nevyměním...možná jen za L1 :wink:
Přeju mnoho šťastných km na BMW GT...někdy v sezone se uvidíme :D
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 11 bře 2013, 11:53

Děkuji moc Mirdo, ale zatím stroj doma nemám. Je to jen můj osobní pohled, když jsem z prvotního plánu na nové B 650 postupem času přehodnotil svůj pohled a do ošklivého káčátka BMW se i mimo rozumné odůvodnění zamiloval.
Snad v Poděbradech, jako každej rok :D
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 11 bře 2013, 13:26

Skoro se vším co napsal Míra musím souhlasit. A navíc to klopení do zatáček. Jak kdyby ta motorka vážila o 100 kg míň. Naklápí se sama. :) Jen se musím doma podívat na běh motoru při vyklopeném bočním stojánku a musím zkusit otevřit kufr bez nutnosti vypínání motoru. Těmito dvěma věcmi si skutečně nejsem jist.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 11 bře 2013, 13:58

Tak pak dej prosím vědět, protože, jsem mohl něco špatně pochopit. Nepřemejšlíš Martine nad kufrem? Já asi budu brát i boční držáky od Givi.
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 11 bře 2013, 15:24

O kufru přemýšlím na 100%. Respektive kufr mám maxii 3 z předloňska, když jsem si ho nechal jen přidržet na skútru, tak tam vizuálně pasuje perfektně. Spíš budu muset vyřešit držák na kufr. Buď nechat udělat podle SHADu, jak prezentují na "webbikeworld" nebo od GIVI, ale v nabídce jsem u našich prodejců ještě nenašel. No a boční jsem ještě neřešil. To počkám na Tebe. :D Pokud jsi někde viděl nabídku Givi, tak mi ji prosím přepošli. Jo a to otvírání kufru a běh motoru na stojánku, dám ještě dneska vědět.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 11 bře 2013, 16:56

Tak když se podíváš třeba SEM tak se nechá normálně koupit. Nechávam si tam dělat kompletní poptávku včetně bočních kufrů, opěrky, zahrádky a polstrování s osvětlením a čekám co napíšou :roll: určitě to ale pořídím, neboť chci jezdit s Evíkem a placu neni nikdy dost.Ještě se nechá pořídit turistické plexi od Givi, ale je jen v italském katagu.
Originální taška na střední panel vyjde na 2.638kč.

Už se mi to dnes vybaluje, bo nechci nějakej volezlej kousek
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 11 bře 2013, 17:06

Na tohle jsem koukal, ale řekl bych, že třeba ten nosič zadního kufru není na náš model, ale na sport. Alespoň podle přiloženého obrázku. http://motosp.cz/sra-5106-hlinikovy-spe ... 24328.html
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod Miroslav Sedlmaier » 11 bře 2013, 17:45

Podívej se i na italské stránky Givi. Já bych řek, že je to bude pasovat jen maj bordel ve fotkách, kde jim nesedí i model, když se podíváš tak u nás uvádí C 600 GT . Jde o objednací číslo, co sedí. A když by to nesedělo, tak zadání v objednávce je jasné, ale to sedět bude :wink:
Uživatelský avatar
Miroslav Sedlmaier

1000+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 1015
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: Klatovy 776 026 101, Burgman 650E K8+B 400 K5 dříve Foresight 250,Pantheon 125

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod vanil » 11 bře 2013, 17:59

Já to podle kódu nestudoval. Jestli to je jak říkáš, tak by to bylo dobrý. Jinak pokud to dobře chápu a podle fotek na motorkářích, jsi se rozhodl. :) Podotýkám, že správně. :D Jdu vyzkoušet ten stojánek a kufr.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW C600 Sport & C650GT

Příspěvekod crhy » 11 bře 2013, 18:21

Hmm, to je fešák s tou vínovou kombinací, tak to moc gratuluju, tento kousek měl štěstí, že bude bydlet u takového srdcaře :wink: a s takovým perfektním servisním zázemím :D
Naposledy upravil crhy dne 11 bře 2013, 21:16, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron