Až budu mít chvilku, tak popíšu.
5.3. edit:Takže k dnešku najeto 160 km. V sobotu 70 a dneska 50. Míra chtěl znát nedostatky. Rozhodně by jich bylo podstatně míň než věcí, které bych chválil. I když nějaké se najdou vždycky a všude. K spínací skříňce: pokud jsem zatlačoval klíček a pokoušel se zamknout řidítka, tak to nešlo, ale musí se zatlačit jen sotva znatelně a jde to. Prostě věc zvyku. Jinak nevidím nikde ani náznak problému. Kastlíky. Pravý absolutně bez připomínek a levý by potřeboval přihrádku, aby případné věci nevypadly. Taky jsem to někde na webu viděl. Ale zpracování mi přijde v pohodě. Plasty pod řidítky taky OK. Je to jiný materiál než na Burgmanovi, ale neřekl bych, že vyloženě horší. Co mně vadí, jsou lakované plasty v tunelu, dost se to bude škrábat, když tam člověk bude přehazovat nohu. Asi to polepím transparentní folií. Ale je to o moc hezčí než nelakovaný plast na Burgmanovi. Jinak jízdní vlastnosti úžasný, nerovnosti to tlumí excelentně a to nejen na skútra. Motor bude mít sílu, ale vzhledem k tomu, že zajíždím, tak ten plyn skutečně jen lehtám.
A přijde mi ta motorka čím dál tím větší. Prostě robustní svalnatá mašina.
Když ji miluješ, není co řešit.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou