Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: BMW

08 lis 2012, 01:02

http://www.skutrportal.cz/682-nemecky-d ... sport.html

Re: BMW

08 lis 2012, 08:43

Nechci kritizovat "bezmála dokonalý" skútr od skvělého výrobce, ale mám dvě připomínky k testu. Jednak v jednom z dřívějších testů bylo psáno, že mechanické přenastavování plexi bylo za jízdy problematické až nebezpečné, tady je jen zmínka, že jde velmi snadno a během pár sekund, tak kde je pravda? Je to snadné jen v klidu nebo i za jízdy?

Druhá věc je rozšíření prostoru pod sedlem formou vaku. Němec asi nepřemýšlí jako Čech :wink: ale takový vak bude zloděje nebo jen vandala vyloženě lákat, aby ho rozřízl a nakoukl dovnitř. Nechci vědět, jak nákladná by byla výměna. Pokud tento prostor slouží k dočasnému uložení věcí, které mají nějakou hodnotu (netvrdím cenností), tak mi přijde takové řešení dosti nevhodné, zvlášť jestli schránka v palubce není uzamykatelná :|
Ovšem k designu i mechanickým vlastnostem člověk zřejmě nemůže mít nic než slova chvály :)

Re: BMW

08 lis 2012, 09:31

To plego je vzhledem k bezpečnosti nemyslitelný posouvat během jízdy. Na místě je přenastavení sice otázka chvilky, ale pro mě to je i tak dost otravný. Neni to ale jedinej zdánlivě luxusní stroj co má plego řešené podobně jako třeba GL 1800 :roll:
Ten vak bych nezatracoval, bo jen tak nikoho nenapadne, že to není pevná součást stroje. Kdo chce krást, tak tě vyrve sedačku skoro rukou a pak je jedno zda rozřeže vak, nebo vylomí sedlo.

Re: BMW

08 lis 2012, 20:54

Přesně jak bylo napsáno. Posunovat plexi za jízdy jsme nezkoušeli, protože se nám to zdálo minimálně dost nebezpečné a možná i nemožné. Plexi je snadno polohovatelné, ale nikoli za jízdy, kdy by se jednou rukou muselo povolit "kolečko" na straně jedné a pak na straně druhé ...

Vak považujeme za velmi praktické řešení. Ukrást nebo poškodit se dá dnes prakticky cokoliv. V případě, že je ve vaku integrální helma a vak by se prořízl, tak ani tak by se helmu zřejmě nepodařilo dostat ven. :wink:

Re: BMW

09 lis 2012, 09:20

Ale předpokládám, že u elektrické regulace verze GT řidič podobný problém vůbec řešit nemusí... :)

BMW 600 Sport

16 pro 2012, 12:54

Kdo koukal na Primu na Autosalon, mohl vidět nové BMW 600 Sport, nádhera
Mrkněte na test, začíná to na 10:37 minutě
http://prima.stream.cz/autosalon/780858 ... da-octavia

Re: BMW C600 Sport & C650GT

16 pro 2012, 13:16

Krasavec, jedním slovem krasavec :shock: 8)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

16 pro 2012, 16:52

Test se mi líbil, ale Sršeň prostě testy umí :wink: Mám rád vždy spíš sportovnější styl, ale paradoxně v případě tohoto skútru se mi po všech stránkách víc líbí GT.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

16 pro 2012, 21:44

Je to REBEL !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

16 pro 2012, 22:44

GT čko sesadilo mýho skůtra snů T-maxe :wink: . Už jen aby parkoval v garáži :mrgreen: , jediná podstatná vada na kráse se zdá být cena :lol:

Re: BMW C600 Sport & C650GT

20 pro 2012, 00:19

Vypadá to zajímavě, ale nelíbí se mi jedna věc. To sedadlo je zatraceně vysoko. Měřím 174 cm a díky mé výšce byl můj největší omyl Nexus 500. Jel luxusně, ale to zatracený sedlo... Mám rád na zemi i paty a sezení jako v křesle u televize, takže Burgman forever :)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

20 pro 2012, 02:01

Mám 169 cm a nexus mi nerobí problém :)

Re: BMW C600 Sport & C650GT

20 pro 2012, 09:56

To nás velmi těší, ale toto není diskuze o Nexusovi, tak se držte tématu.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

10 led 2013, 09:50

Tak jsem se trochu informoval na ceny dílů, když bych se někdy do budoucna rozhodoval jakej stroj, což u mě je výběr ze dvou kousků a to nové GT nebo B 650. Jelikož člověk přemejšlí a kalkuluje i s cenou dílů, tak mi BMW mile překvapila, neboť u Buráka dá člověk v 60tis za díly při výměně řemenu s plastovím soukolím a ložisky kolem cca 18tisíc což je ranec. Určitě, když bych koukal na provozní náklady tak asi vyhraje GT, kde i pneu vyjdou znatelně levněji. Spotřeba vypadá asi srovnatelně, když vezmu udávanej pokles u nového Burgmana. GT má roněž více KW a znatelně lepší kroutící moment. Teď babo raď, když burák je srdeční záležitost a moc se mi líbí i GT. Udávanej origo kufr od BMW má jen 35litrů což je úpně mimo a jak tam bude vypadat od Givi mám trochu obavu. Další věc je jak přidělat boční kufry, které rovněž těžko říc jak vzhledově sednou.
Jinak s jednání v Inveltu jsem již delší dobu co kupuju nějaké drobnosti na LT velmi spokojen.Rychlá a ochotná reakce včetně zdvořilé komunikac. Za mě velká spokojenost :!:

skenovat0001.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: BMW C600 Sport & C650GT

10 led 2013, 10:30

A proc chces skutra kdyz mas lt?
Odeslat odpověď