Nechci kritizovat "bezmála dokonalý" skútr od skvělého výrobce, ale mám dvě připomínky k testu. Jednak v jednom z dřívějších testů bylo psáno, že mechanické přenastavování plexi bylo za jízdy problematické až nebezpečné, tady je jen zmínka, že jde velmi snadno a během pár sekund, tak kde je pravda? Je to snadné jen v klidu nebo i za jízdy?
Druhá věc je rozšíření prostoru pod sedlem formou vaku. Němec asi nepřemýšlí jako Čech
ale takový vak bude zloděje nebo jen vandala vyloženě lákat, aby ho rozřízl a nakoukl dovnitř. Nechci vědět, jak nákladná by byla výměna. Pokud tento prostor slouží k dočasnému uložení věcí, které mají nějakou hodnotu (netvrdím cenností), tak mi přijde takové řešení dosti nevhodné, zvlášť jestli schránka v palubce není uzamykatelná
Ovšem k designu i mechanickým vlastnostem člověk zřejmě nemůže mít nic než slova chvály