od wochomurka » 16 srp 2012, 16:01
Takže můj dnešní první kontakt s BMW 650 GT. Zepředu neskutečně široká, zadek nijakej. Všude si to na něco hraje, všude cinkikinky, camprdlíky a diody jako u čínskejch skútrů. Kvalita zpracování hrozná. Plasty nelícují, sem tam je něco odchlíplý a nejde to vrátit zpět. Na poškrabání je vidět použití hodně laciných ABS plastů. Takový plasty jsem viděl jen na lacinejch jukinách a kentojích. Centrální stojánek je strašně blízko karteru, je utopenej a je potřeba hodně síly na jeho použití. Skútr je na něm nevyváženej a padá dopředu. Kufr pod sedlem je obrovskej, ale vybafll na mě rám kterej nebyl očalouněnej a hodně laciný sváry a otřepy. Pod sedlem není zásuvka. Přední schránky: jedna zamykatelná, druhá ne. Otvírání je laciný a dvířka jsou varchlatý a měl jsem strach, aby mi nezůstaly v ruce. Zásuvka je v kastlíku nalevo. Zrcátka se sice daj sklopit, já jsem to neriskl a prodejce pak taky ne, aby nám to nezůstalo v ruce. Je to dost fórový a laciný. Prej je to vyrobený v kooperaci Kymco X BMW. BMW motory a Kymco zbytek. Hodně mi to zavánělo prvnímy Xcitingy. I Myroad 700 je naprosto jiná liga a to nemluvím o Burgošovi 650 a půlitrovejch Pížách nebo Silvouši. Za ty prachy je to jen naleštěnej PRD. Nic jinýho. Svět se zbláznil, držte se.
PS: Když si zkoukl prodávající mou Beverly, tak mi potichu řekl, že je to o něčem jiným a že by si ji klidně koupil radši než bavoráka.
Naposledy upravil
wochomurka dne 16 srp 2012, 21:13, celkově upraveno 1
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)