...neboj, taky nejsi vyjímka...
Prostě jak v životě ve všem, někomu se líbí, někomu ne a někdo je ortodoxní v tom či onom názoru.
Když jsem viděl první projekt, tak prostě bomba a byl jsem dlouho v očekávání. Bylo to sportovní, zajímavé a v něčem neokoukané a specifické. Čekal jsem, jakto dopadne a postupně to získávalo reálnou podobu. Verze sport zůstala podobná původnímu projektu, což si myslím, že udělalo hodně moc vrásek konkurenci, hlavně pak T-MAXU - ten se mi však jako celek líbí víc, jenže...
...přišla verze GT. Vše podle mě uzpůsobili požadavkům na skůtr pro dálkové cestování - myslím, že velká konkurence Burákům. Má vše, co bych od skůtra na cesty očekával. Design se trochu nafoukl a zmírnil, myslím, že není až tak výrazně povedený, jako ve verzi Sport, nicméně je zajímavý a má svůj konkrétní výraz.
Když jsem si ho konečně mohl ošahat nyní v Brně, byl jsem překvapen, jak padne do ruky (asi mám konfekčních 180 cm
), ale prostě vše tam, kde bych to očekával, vše v dosahu a logicky - ergonomie se povedla. Pohodlné jak vepředu, tak i vzadu, nikde nic nepřekáží a je to prostě tak akorát. Za jeho kokpitem jsem se cítil prostě ze všech nejlíp - a to jsem asi 3 hoďky pořád porovnával s ostatními - Aprilia SRV (potažno Gilera GP), Kymco My Road, X-citing a Dountown, T-MAX, pak všemožný od Hondy apod. Škoda, že jsem to nemohl porovnat s těmi Buráky - nebyly tam (asi bylo pro ně lepší v Práglu).
Prostě jsem měl z něj nejlepší pocit, i co se týče zpracování apod. i to, že se to krásně využije i pro dva, což je pro mě taky důležitý aspekt - prostě pocit, že je to stroj, na kterým bych mohl brouzdat po krásách naší vlasti...
Původně mě uchvátil T-MAX, byl to můj vysněný skůtr. Poté, co jsem si vše mohl osahat, jsem však musel přehodnotit a názor změnit...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:44, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku