Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: BMW

03 bře 2012, 16:53

cenník som tiež čítal, ale majú ho tam fyzicky? :) ušetril by som cestu do Brna, kde sa na tom aj tak bude "válet" nejaká "top modelka" :roll: a našinec aby na to pozeral z diaľky...

Re: BMW

03 bře 2012, 19:40

To nevím. Myslím si, že ne. Dotazoval jsem se mailem v pátek z práce a do konce pracovní doby mi neodpověděli. Mám zamluvenou zkušební jízdu až bude a prý bude.

Re: BMW

03 bře 2012, 21:30

Já nevim proč, ale mě nikdo nepřesvědčí k motu s obrácenýma tlumičema vpředu a jednostrannou kyvkou s jednou pružící jednotkou vzadu..(ani není uprostřed) :shock: Možná jsem sto let za opicema, ale je to proti srsti... Je to jako chodit po rukou v případě tech p.tlumičů a nebo skákat na trampolíně na jedný noze v případě toho zadku... Už když jsem pořizoval prvního scoota ( X9 250ccm ) tak jsem mj.koukal na tyto věci.. Přesto respektuju, že BMW i spousta dalších značek tyto systémy osvědčeně používají. Zkrátka i kdyby byl ten Bawarische Mobil Wagen(motorrad) stál jen 200tis. půjdu do SW 600 příp. 400 či do buráka, prostě nějaký takový dvouválec ikdyž jich jezdí plno.. :roll:

Re: BMW

04 bře 2012, 10:38

nebál bych se konstrukce tlumičů a vidlic. mají to konstruované přímo pro tenhle způsob. třeba na jízdních kolech, když jsem se venku objevil na kole s jednou vidlicí vepředu, jen na jedné straně plus kotoučová brzda, nebyl nikdo kdo by to chtěl pochopit. prostě je to stavěné přímo to tohle použití. konstruktéři vědí že se to bude kroutit jedním směrem, počítají s tím a ve výsledku s tím problém není. stejně tak třeba výplety kol. dával jsem na kolo výplet s osmi dráty, všichni valí oči, když prý šlápnu musím to utrhnout. ale je to blbost.bohužel nemá smysl něco vysvětlovat, když tomu lidi nevěří. stejné je to u bmw

Re: BMW

04 bře 2012, 11:02

Jak říkám, plně to respektuju a nepochybuju že to je 100% funkční. Jen že to vyvolává trochu pocit nejistoty.. Jak říkáš, kdo nechce neuvěří, nepochopí.. Jako celek jsou C600 sport i C650 GT úžasný !! :idea:

Re: BMW

04 bře 2012, 11:27

Jak říkáte kluci je to odzkoušený a kdyby se někda svezl na BMW motorce jako je LT,nebo třeba GS tak pochopí tu pohodlnost a perfektní funkčnost toho jejich pérování a myslím že je jedno znejlepších.

Re: BMW

04 bře 2012, 19:51

Když bych si připustil uvažovat o nákupu tak asi těžko budou za tři roky k mání nějaké ojetiny, že ? Takový stroj se v inzerátech netočí jako jiné běžnější značky :cry: No holt Sportka, Fortuna, případně banka v noci :P Nebo šetřit a v roce 2050 si ho budu moci dovolit :shock:

Re: BMW

05 bře 2012, 15:03

Odpověď firmy Stratos na můj dotaz týkající se dostupnosti BMW C650GT.

"nový maxiscooter mít na skladě budeme, kdy to zatím nejsem schopen říci přesně.
Můj předpoklad je až začátek května, výroba se nějak protahuje….

Přeji hezký den a jsem s pozdravem"

11.3. edit:
Byl jsem se podívat v Brně.Takže pánové. BMW C 650 GT byl snad dělanej podle mě. Prostor na nohy neskutečnej, k řidítkům přesto akorát. Sedadlo pohodlný, pro spolujezdce taky. Doopravdy výborně vyřešený. Ono celkově to klukům od BMW jde. Seděl jsem ještě na 1200 RT, 1600 GT a GTL a 1200 GS a všechno excelentně pohodlný , luxusní, měkkoučký sedlo, všechno akorát... Kdo umí, ten umí. Jo a cena v plný výbavě myslím 284 tisíc.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: BMW

11 bře 2012, 19:31

BMW naživo trochu zklamanie...za tie peniaze teda nene :roll: výbava...ergonómia super tomu nie je čo vytkúť, padne do ruky aj na pr...el :) ale prevedenie kapotáže? II. cenová Taiwan..síce plasty licujú...no otrasne viditeľné imbusové šrouby, tie vydržia do prvého dažďa a potom dostanú farbu... neskutočná členitosť, kdejaké zákutie v ktorom sa bude držať špina a prach...schránky úplne k ničomu, keď otvoríš tak zistiš, že polovica objemu sú dvierka...čakal som konkurenta veľkého.. pre B650..ale díky nechcem, za polotovar svoju extra triedu nevymením... :wink:

Re: BMW

11 bře 2012, 21:05

Miro pokud srovnam cenu skutru BMW C 650 GT a B650, tak cenu povazuji za adekvatni vybave. Podle mne by pak musela B650 stat 150 t. kdyby se skutr od BMW mel prodavat za cenu B650. Ja jsem si skutr v sobotu prohledl a libil se mi moc. Je prostorny a i pre me vysce jsem mel konecne natazene nohy jak na chopru :D Jedine co bych vytknul jsou plastove schranky u riditek, ktere kdyz se otevrou, tak se zrejme vysype jejich obsah na vozovku. Jinak proti plastovynm krytum nemam namitek. Svody a tlumic vyresen taky super. Hlavni stojan je dobre take vyresen a nehrozi v zatackach brouseni o asfalt. Samotne sroubky ja osobne chvalim a na LT i po 10 letech provozu jsou stale stejne a bez oxidace. Neni diky tomuto reseni pak plasty odstrojit, coz u zacvakavacich plastu rozhodne neplati.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: BMW

11 bře 2012, 21:08

Dnes jsem také trochu oseděl a prolustroval C650GT v Brně a bohužel musím ve všem souhlasit s Mirou, perfektní posez, ergonomie, zajímavý design ale celkově dávám pár bodíků navíc přímému konkurentovi B650exe , mám z něj daleko lepší a přesvědčivější pocit, přestože už se nějaký ten " pátek " vyrábí ve stejném kabátě a tohle srovnání mě ještě více utvrzuje v přesvědčení, že se pánům konstruktérům od Suzuki před mnoha a mnoha lety povedl opravdu nadčasově husarský kousek. A pokud srovnám sportovní verzi s T-maxem, tak jednoznačně dávám palec nahoru pro poslední model T-maxe. Ovšem samozřejmě 100 lidí, 100 názorů :wink:

Re: BMW

11 bře 2012, 21:23

O cene nie je diskusia...ide o to že ani nevieme čo je v základu a čo si človek priplatí...kedysi som bol skeptický a smutný z toho, že Suzuka neinovuje svoju vlajkovú loď v maxiskútroch..ale časom som pochopil a "prozřel" :wink: Nepotrebovali to, pretože pred 10-timi rokmi urobili model, ktorý prekročil dimenziu a ako som písal v komentári na iných stránkách Suzuka nezaspala, ale ostatním výrobcom trvalo 10 rokov, aby sa dotiahli na úroveň B650...a ako je vidieť niektorý sa ešte budú musieť snažiť..a to nemám na mysli motorickú časť..pretože až prax a roky ukážu ako na tom BMW skutočne je :wink:

EDIT: 3kW navrch ešte leto nerobia :lol:
EDIT2: natiahnuté nohy ako na čopru nepotrebujem, nemám v tej polohe pocit istoty v náklonoch, keby som to potreboval bol by som na inom fóre a v garáži "vrtulník" :lol:
EDIT3: jo a ešte stojánek..necelé 2 cenťáky nad povrchom pre zadné kolo? Neprosím, ďakujem...vzhľadovo mi stojánek na skútru z 21. storočia pripomína ten z Vespy z roku 1956 :lol:

Re: BMW

11 bře 2012, 21:38

http://autofun.blesk.cz/bmw-concept-c-o ... ecka-6231/

Re: BMW

11 bře 2012, 21:43

vena: Všechna tato videa tu už vesměs jsou (koukej na datum článků)

Re: BMW

11 bře 2012, 23:28

Miro11: Informace z Inveltu: C650 Sport stoji v zakladu 265t a v plne vybave 285t. C650 GT 275t a v plne vybave nepreleze 295t. Coz je myslim na BMW, cenovka vice nez prekvapiva. A mam trochu strach, ze konkurenci pokud neco neudela s cenami, mozna bude ouvej, ale to ukaze, az praxe. Treba to BMW vubec nepojede... :wink: Invelt uz ma 7 objednavek.
Odeslat odpověď