BMW C600 Sport & C650GT

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: BMW

Příspěvekod Miro11 » 03 bře 2012, 16:53

cenník som tiež čítal, ale majú ho tam fyzicky? :) ušetril by som cestu do Brna, kde sa na tom aj tak bude "válet" nejaká "top modelka" :roll: a našinec aby na to pozeral z diaľky...
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: BMW

Příspěvekod vanil » 03 bře 2012, 19:40

To nevím. Myslím si, že ne. Dotazoval jsem se mailem v pátek z práce a do konce pracovní doby mi neodpověděli. Mám zamluvenou zkušební jízdu až bude a prý bude.
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW

Příspěvekod angel2904 » 03 bře 2012, 21:30

Já nevim proč, ale mě nikdo nepřesvědčí k motu s obrácenýma tlumičema vpředu a jednostrannou kyvkou s jednou pružící jednotkou vzadu..(ani není uprostřed) :shock: Možná jsem sto let za opicema, ale je to proti srsti... Je to jako chodit po rukou v případě tech p.tlumičů a nebo skákat na trampolíně na jedný noze v případě toho zadku... Už když jsem pořizoval prvního scoota ( X9 250ccm ) tak jsem mj.koukal na tyto věci.. Přesto respektuju, že BMW i spousta dalších značek tyto systémy osvědčeně používají. Zkrátka i kdyby byl ten Bawarische Mobil Wagen(motorrad) stál jen 200tis. půjdu do SW 600 příp. 400 či do buráka, prostě nějaký takový dvouválec ikdyž jich jezdí plno.. :roll:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: BMW

Příspěvekod _Tom_ » 04 bře 2012, 10:38

nebál bych se konstrukce tlumičů a vidlic. mají to konstruované přímo pro tenhle způsob. třeba na jízdních kolech, když jsem se venku objevil na kole s jednou vidlicí vepředu, jen na jedné straně plus kotoučová brzda, nebyl nikdo kdo by to chtěl pochopit. prostě je to stavěné přímo to tohle použití. konstruktéři vědí že se to bude kroutit jedním směrem, počítají s tím a ve výsledku s tím problém není. stejně tak třeba výplety kol. dával jsem na kolo výplet s osmi dráty, všichni valí oči, když prý šlápnu musím to utrhnout. ale je to blbost.bohužel nemá smysl něco vysvětlovat, když tomu lidi nevěří. stejné je to u bmw
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: BMW

Příspěvekod angel2904 » 04 bře 2012, 11:02

Jak říkám, plně to respektuju a nepochybuju že to je 100% funkční. Jen že to vyvolává trochu pocit nejistoty.. Jak říkáš, kdo nechce neuvěří, nepochopí.. Jako celek jsou C600 sport i C650 GT úžasný !! :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: BMW

Příspěvekod Luboš Voral » 04 bře 2012, 11:27

Jak říkáte kluci je to odzkoušený a kdyby se někda svezl na BMW motorce jako je LT,nebo třeba GS tak pochopí tu pohodlnost a perfektní funkčnost toho jejich pérování a myslím že je jedno znejlepších.
BMW K1200LT
Uživatelský avatar
Luboš Voral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Velhartice
Skútr / moto: CPI Oliver CITY,válečky 52g, červené pružinky,černá přítl. pružina,ladˇák,HondaNV650 Deauville
Tuning / úpravy: CPI Oliver City:válečky 52g,červ

Re: BMW

Příspěvekod angel2904 » 04 bře 2012, 19:51

Když bych si připustil uvažovat o nákupu tak asi těžko budou za tři roky k mání nějaké ojetiny, že ? Takový stroj se v inzerátech netočí jako jiné běžnější značky :cry: No holt Sportka, Fortuna, případně banka v noci :P Nebo šetřit a v roce 2050 si ho budu moci dovolit :shock:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: BMW

Příspěvekod vanil » 05 bře 2012, 15:03

Odpověď firmy Stratos na můj dotaz týkající se dostupnosti BMW C650GT.

"nový maxiscooter mít na skladě budeme, kdy to zatím nejsem schopen říci přesně.
Můj předpoklad je až začátek května, výroba se nějak protahuje….

Přeji hezký den a jsem s pozdravem"

11.3. edit:
Byl jsem se podívat v Brně.Takže pánové. BMW C 650 GT byl snad dělanej podle mě. Prostor na nohy neskutečnej, k řidítkům přesto akorát. Sedadlo pohodlný, pro spolujezdce taky. Doopravdy výborně vyřešený. Ono celkově to klukům od BMW jde. Seděl jsem ještě na 1200 RT, 1600 GT a GTL a 1200 GS a všechno excelentně pohodlný , luxusní, měkkoučký sedlo, všechno akorát... Kdo umí, ten umí. Jo a cena v plný výbavě myslím 284 tisíc.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 12:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
vanil

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 154
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: BMW C 650 GT
Tuning / úpravy: kufr GIVI E55 N TECH MAXIA3 s opěrkou

Re: BMW

Příspěvekod Miro11 » 11 bře 2012, 19:31

BMW naživo trochu zklamanie...za tie peniaze teda nene :roll: výbava...ergonómia super tomu nie je čo vytkúť, padne do ruky aj na pr...el :) ale prevedenie kapotáže? II. cenová Taiwan..síce plasty licujú...no otrasne viditeľné imbusové šrouby, tie vydržia do prvého dažďa a potom dostanú farbu... neskutočná členitosť, kdejaké zákutie v ktorom sa bude držať špina a prach...schránky úplne k ničomu, keď otvoríš tak zistiš, že polovica objemu sú dvierka...čakal som konkurenta veľkého.. pre B650..ale díky nechcem, za polotovar svoju extra triedu nevymením... :wink:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: BMW

Příspěvekod Rady » 11 bře 2012, 21:05

Miro pokud srovnam cenu skutru BMW C 650 GT a B650, tak cenu povazuji za adekvatni vybave. Podle mne by pak musela B650 stat 150 t. kdyby se skutr od BMW mel prodavat za cenu B650. Ja jsem si skutr v sobotu prohledl a libil se mi moc. Je prostorny a i pre me vysce jsem mel konecne natazene nohy jak na chopru :D Jedine co bych vytknul jsou plastove schranky u riditek, ktere kdyz se otevrou, tak se zrejme vysype jejich obsah na vozovku. Jinak proti plastovynm krytum nemam namitek. Svody a tlumic vyresen taky super. Hlavni stojan je dobre take vyresen a nehrozi v zatackach brouseni o asfalt. Samotne sroubky ja osobne chvalim a na LT i po 10 letech provozu jsou stale stejne a bez oxidace. Neni diky tomuto reseni pak plasty odstrojit, coz u zacvakavacich plastu rozhodne neplati.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: BMW

Příspěvekod mirsil » 11 bře 2012, 21:08

Dnes jsem také trochu oseděl a prolustroval C650GT v Brně a bohužel musím ve všem souhlasit s Mirou, perfektní posez, ergonomie, zajímavý design ale celkově dávám pár bodíků navíc přímému konkurentovi B650exe , mám z něj daleko lepší a přesvědčivější pocit, přestože už se nějaký ten " pátek " vyrábí ve stejném kabátě a tohle srovnání mě ještě více utvrzuje v přesvědčení, že se pánům konstruktérům od Suzuki před mnoha a mnoha lety povedl opravdu nadčasově husarský kousek. A pokud srovnám sportovní verzi s T-maxem, tak jednoznačně dávám palec nahoru pro poslední model T-maxe. Ovšem samozřejmě 100 lidí, 100 názorů :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: BMW

Příspěvekod Miro11 » 11 bře 2012, 21:23

O cene nie je diskusia...ide o to že ani nevieme čo je v základu a čo si človek priplatí...kedysi som bol skeptický a smutný z toho, že Suzuka neinovuje svoju vlajkovú loď v maxiskútroch..ale časom som pochopil a "prozřel" :wink: Nepotrebovali to, pretože pred 10-timi rokmi urobili model, ktorý prekročil dimenziu a ako som písal v komentári na iných stránkách Suzuka nezaspala, ale ostatním výrobcom trvalo 10 rokov, aby sa dotiahli na úroveň B650...a ako je vidieť niektorý sa ešte budú musieť snažiť..a to nemám na mysli motorickú časť..pretože až prax a roky ukážu ako na tom BMW skutočne je :wink:

EDIT: 3kW navrch ešte leto nerobia :lol:
EDIT2: natiahnuté nohy ako na čopru nepotrebujem, nemám v tej polohe pocit istoty v náklonoch, keby som to potreboval bol by som na inom fóre a v garáži "vrtulník" :lol:
EDIT3: jo a ešte stojánek..necelé 2 cenťáky nad povrchom pre zadné kolo? Neprosím, ďakujem...vzhľadovo mi stojánek na skútru z 21. storočia pripomína ten z Vespy z roku 1956 :lol:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: BMW

Příspěvekod vena307 » 11 bře 2012, 21:38

Když jsi přišel na svět, plakal jsi a všichni se radovali. Žij tak, aby všichni plakali a ty ses usmíval, až jej budeš opouštět!“
Uživatelský avatar
vena307

500+
 
Reputace: 173
Příspěvky: 602
Registrován: 14 čer 2010, 16:27
Bydliště: Praha-Horoměřice
Skútr / moto: Honda SW-T 400,Yamaha FZS 1000 Fazer,Yamaha R1,
Tuning / úpravy: Honda CBR 1000RR Fireblade

Re: BMW

Příspěvekod foky » 11 bře 2012, 21:43

vena: Všechna tato videa tu už vesměs jsou (koukej na datum článků)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: BMW

Příspěvekod janon » 11 bře 2012, 23:28

Miro11: Informace z Inveltu: C650 Sport stoji v zakladu 265t a v plne vybave 285t. C650 GT 275t a v plne vybave nepreleze 295t. Coz je myslim na BMW, cenovka vice nez prekvapiva. A mam trochu strach, ze konkurenci pokud neco neudela s cenami, mozna bude ouvej, ale to ukaze, az praxe. Treba to BMW vubec nepojede... :wink: Invelt uz ma 7 objednavek.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků