Benelli Velvet 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod TUNER » 22 bře 2016, 19:44

Já bych do toho nešel z důvodu motoru.....Kdysi jsem zvažoval Malagutku se 400 ccm a po pátrání právě kvůli motoru jsem to zavrhnul.....viz. co psal mirsil....rok pošetři a kup Tmaxe... :mrgreen:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod Mr.Voza » 22 bře 2016, 22:31

Když T-Maxe už řadím do skupiny "okapotovanej parník" a to nechci. Mě prostě tyhle "velký skůtry" neberou, no... Zase ber v úvahu, že na tom najedu tak 2000 km za sezónu, takže i kdyby ty rozvody vydržely jenom 20000km (a to snad musej vydržet víc ne?), tak je budu mít na 10 let. To sakra ten motor je tak špatnej? Vždyť je v Burákovi do roku 2006 a Burák je jeden z nejrozšířenějších a nejvychvalovanějších skůtrů. Kdyby byl motor takovej sráč, taky by Buráka nikdo tak nechválil, ne?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod cbl » 24 bře 2016, 08:55

Jj,Madison 400 a Velvet 400 je shodný motor.
Uživatelský avatar
cbl

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: B 650 exe, Vespa Cosa 200

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod Mr.Voza » 24 bře 2016, 16:00

To jsem myslel, že hodíš víc info :wink: podle toho příspěvku, co jsi mi psal do tématu o Burákovi, kde jsem se na ten motor ptal, to vypadalo, že máš ten motor do podrobna zmapovanej. Nevíš o něm víc? Třeba který věcy z Buráka pasujou a který ne? Podle informací z různejch e-shopů to vypadá, že třeba variátor a vše okolo je stejný. Taky jsem někde viděl prodávat rozvody a měli tam uvedenýho jak Buráka, tak i Madisona a Velveta. Nevíš teda co všechno z těch běžnejch dílů pasuje a co ne?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod cbl » 24 bře 2016, 17:04

tak to opravdu nevím,jak je na tom variátor,spojka a podobné příslušenství.Možná něco pasuje,možná ne.Snažil jsem se ti nastínit,že spojuješ dva konstrukčně odlišné motory.Každý má své plusy a mínusy,jako všechno.
Uživatelský avatar
cbl

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: B 650 exe, Vespa Cosa 200

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod Mr.Voza » 24 bře 2016, 18:50

ok. diky moc za info. podle vsech informaci na netu se fakt zdalo, ze je ten motor stejnej s burgmanem. v tom pripade se budu pidit po informacich a dostupnosti dilu jeste u madisona.

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod Kory » 21 čer 2016, 15:34

Zdarec z Budějovic! Rád bych napsal pár osobních názorů na skůtra Benelli Velvet 400 r. 2004, protože jsem jeho hrdým majitelem.Ta váha co je uváděna / někde kolem 140 kg /sedí a vzhledem k tomu, že mám 2 metry a 120 kg můžu ujistit, že je to letadlo.Měl jsem v počátcích yamahu ve 125 ccm na ježdění do práce a uštval jsem jí. Asi i z toho důvodu, že jsem o skůtrech věděl houby.
Co se týká skůtrů Benelli, dneska to vlastní Čína, nicméně je to jedna z nejstarších firem, která dělá motorky.Na tyto skůtry nejsou úplně dobré reference, nicméně jak už to bývá, většinou si za to mohou majitelé, kteří zanedbají údržbu a pak se diví.Problém často avizovaný je motor Franco Morini 400 , jak správně uvádíš, stejný se dává i do Medisona a Burgmana.Problém je v tom, že tento motor má litinový válec a potřebuje mít dostatek oleje a hlavně pořádný olej! Pak šlape bez problémů.Další věc je ukazatel teploty motoru / voda /, tam je už z výroby blbě sladěná elektronika s čidlem a ví o tom i výrobce, řeší se to vpájením odporu pod budíky a vše funguje jak má.Pokud to tam není, teploměr ukazuje přehřívání motoru a jako řidič máš samozřejmě lufta, abys to neupekl. Ale je to jen o psychice, motor běží jak má. Co mám já za problém a jediný je v tom, že jsem vysoký a musel jsem si zvednout řídítka, ale pokud máš standardní výšku do 180 cm, nebudeš to řešit.
Ještě pár mých postřehů : nelze nějak extra řezat zatáčky / vpravo / protož to má nízko motor a dřeš rámem nebo stojanem, spotřeba bude někde kolem 4-5 litrů , protáhneš se v podstatě všude a na křižovatce ti nic neujede. Ještě je to v takovém retro provedení / chromované blinkry / a každému se nemusí líbit .Zatím čus a mějte se ! Michal.
Kory

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 21 čer 2016, 15:11

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod Mr.Voza » 22 čer 2016, 08:26

Díky moc za cenný informace. Pořád o něm přemejšlím. Moc jich není, občas projedu inzerce, občas narazím na 125, ještě míň na 250, ale těch 4stovek je fakt pár kousků. Nebo si to nechat dovýzt rovnou z Itálie, tam jsem jich v inzercích pár viděl, ale to zas nevím, kolik by si dovozce řek, kdyby tam jel specielně pro jeden konkrétní skůtr :? Zatím to nespěchá, zatím mám na čem jezdit, navíc na to teď není moc času, takže občas zkouknu inzerce a kdyby se něco rozumnýho tady v poblíž objevilo, asi bych neodolal a jel to zkouknout.

Kolik na tom máš najeto (kolik celkem a kolik Ty)? Už jsi řešil nějaký náhradní díly, jaká je jejich dostupnost apod.?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod TUNER » 22 čer 2016, 08:54

Včera jsem jednu benelku potkal u obchoďáku....ale jen 125 ccm. každopádně prcek to je slušnej i oproti mojí Malagutce a hned jsem si vzpoměl na tohle vlákno )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Benelli Velvet 400

Příspěvekod Mr.Voza » 22 čer 2016, 14:00

Já jsem potkal na Skůtršňůře 250ccm. Taky jsem se až divil jak je to maličký :wink:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Předchozí

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron