Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
19 bře 2016, 17:46
Fabii ? Leda že by stála v odstavném pruhu, ona i ta HTP se rozdovádí 170km/h
19 bře 2016, 19:09
pbm2: vzdyt tak jsem to myslel, ze napisu dotaz na dostupnost dilu do nevima group. ze bych psal prodejci toho skutra, jestli me do nej pak sezene nejaky dily, to by me fakt ani nenapadlo
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
19 bře 2016, 21:00
A ten zákon už neplatí že predajca musí zabezpečiť záručný a pozáručný servis keď nie vo vlastnej režii tak u niekoho iného.Už je to davnejšie ale takto to bolo a dokonca na dobu 10 rokov po skončení výroby.
19 bře 2016, 21:08
Platí to pořád. Ale Benelli už není italská, ale čínská. Schůdnější cesta k dílům, bude možná v Itálii. A našel jsem že se vyráběla 2003-2005 tak by mělo být 10 let pryč.
19 bře 2016, 23:27
Forester: jo ten zákon existuje, ale je to přesně jak píše Bajza - Velvet se vyráběl do 2005 (někde jsem čet do 2006) a výrobce má povinnost zajišťovat díly jenom 10 let, což už uteklo.
19 bře 2016, 23:41
Narazil jsem na manuál, ale 125 ccm, možná jsou nějaké věci totožné, samozřejmě krom motoru a variátoru.
20 bře 2016, 00:34
Neviem čo tu riešite z ND ked tazatel uvadza že krom motora je to klasicka 125-ka a motor je zase klasik ktorý sa použival aj do burgoša! Dám si ja napríklad do Liberty 2002 motor z 300-ky Vespy tak budem môcť na to zohnať diely ked je iba jeden kus vyrobený a poskladany mnou? Odpoved bude že jasne že sa to da servisovať ale to dúfam by mal každy trocha skúsenejší skutrista asi aj vedieť. Sorry že som to tak napísal ale mne to tak podľa toho čo tu čítam aj tak pripadalo.
20 bře 2016, 15:35
JRM66: Ta dostunost dílů me zajímá z toho důvodu, že na tom zahraničním fóru, co je tady odkaz, někdo psal, že ten motor je sice Morini, co je i v Bugošovi, ale má jiný typový označení, takže to není uplně totožnej motor - co jsem tak vypochopil s mojí slabou angličninou, tak díly jako variátor, spojka, řemen apod. pasujou, ale třeba válec a hlava ne. Taky nemám nikde ověřeno, že ten základ je 100% stejnej pro všechny kubatury - může bejt třeba lehce modifikovanej rám kvůli zástavbě jinýho motoru apod. Plasty taky nevím, jestli budou uplně 100% stejný - z fotek je vidět, že třeba plasty zadních blatníků jsou jiný, aby se pod blatník vešel delší motor. Brzdy taky trochu pochybuju, že by byly stejný od 125ccm do 400ccm. Takže pokud bych scháněl nejakej díl, tak bych se nejdřív snažil sehnat díl pro ten konrétní model skůtra a až když by nebyl sehnatelnej, nebo byl neúnosně drahej, tak bych se ho snažil nahradit dílem z jinýho typu nebo z jinýho skůtra. Nerad bych třeba ztroskotal na tom, že neseženu běžnej spotřebák, jako jsou třeba brzdový desky, nebo rozvody.
20 bře 2016, 16:16
Mr.Voza:: A už jsi víceméně rozhodlý do něho jít, nejít, nebo pořád zvažuješ všechna pro a proti....
20 bře 2016, 18:58
zatim zvazuju. chtel bych ho, ale jestli me ze zastoupeni benelli odepisou neco v tom smyslu, ze uz na to nic neni, tak se na to asi vyprdnu.
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
20 bře 2016, 19:17
Hm, rozumná úvaha, uvidíš...
21 bře 2016, 07:10
Obecně motory Morini byly docela kritizované pro malou životnost a cenu náhradních dílů, čtyřstovka i pro vysokou spotřebu 5-6 litrů. Vzpomínám si na Banja ze SF který měl Malagutku Madisona se stejným motorem jak nadával, že musel 2x za sezónu měnit rozvody a navalil do toho spoustu peněz. Měl jsem Malagutku 150, (tam byl osvědčený motor Yamaha Minareli ) tak mě čtyřstovka také dřív zajímala, protože měla stejný, příjemně velký rám, který se používal pro celou řadu motorů 125,150,180,250 a 400, takže i malou hmotnost a s motorem 400ccm jezdila jak drak
Ale moc jsem těch čtyřstovek, za tu dobu, co jsem na SF, nepotkal.
Určitě by mohli dát víc info o tom motoru i majitelé starších B400, myslím do r.v. 2006.
21 bře 2016, 08:37
Se spotřebou kolem 5-6 litrů tak nějak počítám. Mám skůtra hlavně pro zábavu, tak spotřebu nějak neřeším. S těma rozvodama, 2x za sezónu výměna, to mě docela děsíš. Kolik maj proboha životnost?
Ono hodně záleží, kolik toho člověk najezdí. Já dám tak 2000km za sezónu, tak by mohly mohly nějakej pátek snad vydržet - otázka spíš jestli nebudou stejný s Burmanem, tak jestli se budou dát na Velveta sehnat
Ještě teda pro jistotu pročtu téma o Burgmanu a poptám se tam, jak jsou s tím motorem spokojený a co má jakou životnost. Díky moc za info.
edit: Tak jsem v tématu o B400 našel info od Fokyho, že se rozvody v rámci životnosti motoru nijak neřeší, že jsou prostě dělaný na celou jeho životnost.
Tak co Banja s těma rozvodama dělal, že je měnil 2x za sezónu?
Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best
Příspěvek od carpmaniak » 20. 1. 2014 10:40
Chtěl bych se zeptat při kolika km rozvody?
Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best
Příspěvek od foky » 20. 1. 2014 11:17
V rámci mechanické životnosti ostatních částí motoru (cca 200-300tis. km) se neřeší a ani nemají předepsaný interval.
21 bře 2016, 11:28
Foky měl tuším novější model Bg. Než ten do 2006.
21 bře 2016, 16:02
Myslím, že měl 2007, tam už nebyl Morini.
SG S2