SRmax4.jpg
Ahoj, tak jsem dnes absolvoval první praktickou zkušenost s Aprilkou SRmax 300. Dvě hodiny jsem se proháněl po Praze a okolí. Dvě věci, které mně zajímaly nejvíc: 1. Podvozek, jak bude sportovně laděný podvozek SRmaxe tlumit pražské kočičí hlavy, koleje a výmoly. Tady jsem byl příjemně překvapen, že podvozek je v porovnání s SH-150 (16" kola) příjemnější, nebo stejný. Rozhodně menší kola (14"a15") nejsou újmou. 2. Ochrana před povětrností - tady opět výbornou práci odvádí mohutná a hlavně celistvá (pod řídítky nepředělená) přední kapotáž. Kolena a celé nohy jsem měl i ve vyšších rychlostech naprosto izolovaná od větru, topení ke kotníkům bylo také cítit. Dost však fouká na krk, i s plégem, ale to se dá dořešit. Mohutná příď (má 66cm na šířku) bude trochu stěžovat proplétání se zácpách, v tom je SHáčko jak úhoř, na SRmaxu je ta bachratost mínusem. Solidní je prostor pod sedlem, kufr ani nebude potřeba. Motor mně také mile překvapil, nečekal jsem zázraky podle papírových 22kobyl, ale zátah má pěkně lineární, zabírá už os 3tis.ot. Když jsem sedl zpátky na SH-150, připadal jsem si jak na padině. Takže jízda mi jen potvrdila dobrou volbu, ještě jsem malinko nahlodán dvaapůlí X-maxem, ale ten je o dalších 10cm delší a už by se mi obtížně dával do garáže, ale možná si dám ještě jízdu i na něm. Na X-maxu je vidět luxusnější zpracování, má ještě víc místa pod sedlem, navíc schráku pod řídítky, vyšší plégo, zase slabší motor, ale ty 2 koně do města chybět nemusejí...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
HonzaR dne 13 zář 2012, 10:52, celkově upraveno 1