Aprilia SR max 300

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Marťas1 » 29 zář 2013, 19:55

Jak jsi tam to plexi nakonec uchytil a v jaké poloze máš originál plexi ? Já 180cm a mám to ve střední poloze. V té nejvyšší se mi zdá ,že to podfukuje víc spodem pod plexi .
Jinak pérování má tři polohy na zadních tlumičích,tak mrkni v jaké pozici to máš ty. :wink:
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod TUNER » 29 zář 2013, 21:57

6 mm plexi ? :shock: Hmmm,pán netroškaří :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod mirek3110 » 30 zář 2013, 10:32

Ahoj,schema jsem poslal na motorkari.cz,podle typu to tam najdes.JE to stejne jako u gilery.Kdyby ne tak dej vedet a udelame to jinak.
TAky mi to svitilo hned.po sepnuti klickem...nyni az po nastartovani.Staci maly modul co jsem si udelal a dat to k pojistce 7.5A co je na osvetleni jen predniho svetla.Mela by to byt ta prvni ke kraji .Vcera jsem tuto upravu delal.Kdyby jsi chtel ten modulek tak ti ho vyrobim cca za 280kc.Zapoji se mezi strihly drakt od pojistky..na HNEDY///bily je primy od 15A pojistky /// a treti drat na kostru..napr k zapalovaci.
konektoru.
Po zapnuti klickem nesviti...po nastartovani sviti az po dosazeni zvoleneho napeti na baterce //13.8V//.Po zhasnuti motoru sviti stale az do vypnuti zapalovani.Mel jsem jeste jeden modul ,ktery po zhasnuti mototru taky zhasnulo i svetlo.ZAlezi co se ocekava..
M
Naposledy upravil mirek3110 dne 30 zář 2013, 10:39, celkově upraveno 1
mirek3110

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 srp 2013, 19:36
Bydliště: Ostrava,Vyskovice
Skútr / moto: APRILIA SR max 300,Simson,Jaweta

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Karelbrezky » 30 zář 2013, 19:56

mirek3110

Dík za nakopnutí. Nemám na SR noty, takže musím hledat a měřit. Dal jsi nápad. Asi půjdu přez střídavinu altíku. Jen dioda, elyt a relátko. Koupit origo přepinač je tragedie. Dnes GP po 1000 km, Zlín 1509 Czk. A již vím, jak se dostat k seřízení př. světel. HEČ!
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Marťas1 » 03 říj 2013, 20:22

karelbrezky
poradíš, jak na ty světla ? :roll:
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod mirek3110 » 04 říj 2013, 06:44

Postreh:Po 1000 km a nocnim jezdeni jsem prisel na to, ze kdyz jsou zapla obe predni svetla tak se baterka nedostava na sve max.nabiti.Proto je celkem blbe mit porad rozsvicena obe svetla treba ve dne..Na volnobeh a delsim postavani a slabsi baterce ,dostava pak dobre zabrat pri dalsich startech .Nakonec tam vyrobce dal i voltmetr pro sledovani... :lol:
Naposledy upravil mirek3110 dne 03 lis 2013, 12:00, celkově upraveno 6
mirek3110

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 23 srp 2013, 19:36
Bydliště: Ostrava,Vyskovice
Skútr / moto: APRILIA SR max 300,Simson,Jaweta

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod danmark » 02 lis 2013, 20:29

Tak jsem se přátelé před měsícem stal štastným majitelem Aprilky.Příspěvek píšu až teď když už je asi nadobro zazimovaná, protože jsem pořád jezdil abych pochytal nějaké postřehy.Můj názor je ten, že je to na pohled nádherný stroj ikdyž hnidopich by skutečně sem tam nějakou drobnost ve slícování našel ale není to nic kvůli čemu by tuhle mašinku člověk neměl koupit.Je opravdu krásná a to i ve srovnání s mnohem modernějšími stroji a na to že se vyrábí od roku 2004 je to malý zázrak.Jízdní vlastnosti mě jako bývalého jezdce na piaggiu x9 ůplně ohromily.Jezdí se na ní skutečně jako na běžné motorce.Je stabilní, kam ji pošlu tam jede a klopit jde velmi ochotně kam se až člověk odváží.Odpich ďábelskej takže holeshot na každém semaforu je vpoho.Tachometr kecá o deset kilometrů do plusu což mě vůbec nevadí protože díky tomu možná ve městě bude míň pokut za rychlost.Maximálku reálnou dle gps jsem udělal 136 km což mi bohatě stačí.I v této a menší rychlosti vůbec je ochrana před větrem a deštěm absolutně perfektní.Spotřeba mi vychází na 3,4 litru protože jezdím jak dobytek.S lehčí rukou by to bylo za 3.V noci to svítí jak ďas.Heblo na blinkry je sice takové trochu divné a typoval bych ho na první věc která se posere ale bože no něco musí být na jinak dokonalém stroji méně dokonalé.A počítač hm, jak píší ostatní je tam na hovno ale mě stačí stejně jen čas a kiláky.Na to ostatní stejně při jízdě není čas sledovat takže to vůbec neřeším a nevadí mi to.Přes zimu dostane malý tunning.Zrcátka se přestěhují z řidítek do kapoty, dozadu přijdou led blinkry a na zadní světlo nějaký hustý mračítko.Dále přidám laďák akrapovič aby mě furt neskákali do cesty důchodci a zajíci.Ostatní není potřeba měnit, protože je to perfect.Tož to jsou mé postřehy za měsíc a 2000 km ježdění.
Uživatelský avatar
danmark

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 12
Registrován: 01 kvě 2013, 10:42
Bydliště: Nové Město nad Metují
Skútr / moto: Honda Integra 2014

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Marťas1 » 24 pro 2013, 17:26

Tak jsem dnes ještě zvládl v tomto roce asi poslední projížďku. Počasí super ! Přeji všem krásné prožití svátků a mnoho kilometrů bez nehod ! :D

17.2.2014 edit:
Dnes mě slunečné počasí vylákalo na projížďku! Aprilka chytla napoprvé a užily jsme si krásných únorových 70km! :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 úno 2014, 20:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod 942004 » 17 úno 2014, 19:21

Závidím,já letos ještě nevyjel :cry: Tvoje Aprilka je moc pěkná :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Marťas1 » 17 úno 2014, 19:47

Díky ! Taky to bylo letos poprvé .Nedalo se odolat !!! :D
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 30 dub 2014, 21:33

Nazdar. Od februara 1800 km, kupovana nova, velka spokojnost. Zatial jediny "tuning" su MRA deflektor, drziak GPS vlastnej vyroby a mala uprava farby kapotaze. Maxik je moj navrat k malym kubaturam z velkych cestnych endur a zatial mi robi velku radost, sam som prekvapeny aka zabavna je jazda na tomto zihadielku.
ImageUploadedByTapatalkHD1398886351.441532.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Marťas1 » 30 dub 2014, 21:37

Gratuluji a přeji ať slouží !!!
U mě taky velká spokojenost ! Zatím 4700km :mrgreen:
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 16 čer 2014, 17:54

Prave som si precital poslednu recenziu na Skutrforu a v zasade sa ako majitel skoro uplne stotoznujem s nazormi recenzentov. Max je, ktovie preco, trochu prehliadany a myslim, ze nepravom. Je pravda, ze tento skuter nie je nic nove pod slnkom, vyraba sa totiz v podstate bez zmien od r. 2004 (predchodca Gilera Nexus) a vo svetle modernejsich konkurentov uz nema cim ohurit coraz narocnejsiu klientelu. Lenze na casom vyzretu techniku ci dizajn sa da pozerat aj inymi ocami, v mojom pripade napr. ocenujem overenu spolahlivost, nenarocnost na udrzbu, uzitkove a jazdne vlastnosti, ci jednoduchost v duchu "co nemas sa nepokazi", cize napr. aj v clanku zmienene chybajuce elektricke plexi, ktore pravdu povediac k stastiu potrebuje malokto. K clanku by som snad doplnil informaciu o velkej 15 litrovej nadrzi, ktora spolu s nizkou spotrebou okolo 3 litrov dava skutru dojazd skoro 500 km. Navyse na tomto skutri skoro vobec nefuka, jazdec je dokonale kryty vratane ruk (tie deflektory zazracne funguju). Nuz a v kombinacii s uz zmienenym komfortom to vsetko z Maxa robi vynikajuceho spolocnika aj na dlhsie vylety. Kdesi som cital, ze sa s nim tazsie prepleta v mestskej premavke, alebo ze je menej obratny. Toto nie je moja skusenost. Max sa citi v hustej premavke ako stuka v rybniku, nemam problem pretlacit sa dopredu na krizovatke ak je len trochu miesta (zrkadla su v idealnej vyske nad zrkadlami aut), alebo prudko zmenit smer jazdy ak sa potrebujem vyhnut vymolu, atd. Relativne nizka vaha sa zda pocitovo este nizsia vdaka velmi nizko polozenemu tazisku, vdaka comu sa skuter dobre ovlada. Motor je zivy s vyraznym zatahom, ale nepovedal by som ze sportovy, Quasar 300 ma vo svojej kubature aj silnejsich konkurentov. Rovnako podvozok, aj ked je dobry a trochu tvrdsie naladeny, by som sportovym nenazval. Jednoducho konstrukcne je to stale skutrovy podvozok a ako taky ma svoje limity. Mam pocit, ze je to skor vdaka ramu, ktory je dedicstvom z Gilery Nexus 500, cize v tomto skutri mierne naddimenzovany, ze je jazda taka stabilna a zakruty sa daju prechadzat s istotou aj v hlbokych naklonoch bez nervozneho vlnenia. Co sa tyka kritizovanych brzd, mam na nom uz skoro 4000 km a bud som si na tie brzdy zvykol, alebo sa mi uz nezdaju take mdle. Su dobre davkovatelne a brzdim vzdy, aj v krizovkach, len dvoma prstami, tak ako som zvyknuty z motorky. No a co sa dlhanov tyka, tak potvrdzujem nazor recenzentov, mam skoro 2 metre a miesta mam dost, nohy si na rovinkach mozem pohodlne polozit aj na "predstupacky", bez toho aby mi nieco zavadzalo. V ostrejsich zakrutach mi v tejto polohe uz prekazaju riadidla, ale zakruty aj tak radsej rezem s nohami pod sebou, cize v motorkovom posede v miernom predklone. Vzhladom na moje rozmery tiez ocenujem vysoko polozene sedadlo, ktore tiez prispieva k celkovemu komfortu, kolena mi totiz nesmeruju do neba ako na inych maxiskutroch. Celkovo je Max vyvazeny, pohodlny a vdaka rodokmenu aj casom overeny skuter. Tym, ktori davaju prednost jednoduchosti pred cingrlatkami, no s vlastnostami, ktore sa naozaj rataju Maxa odporucam aspon vyskusat, dlhanom urcite. Mnohych toto skarede kacatko mozno velmi prijemne prekvapi.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Marťas1 » 16 čer 2014, 19:37

Můžu jen souhlasit ! Hezky popsáno . :mrgreen:
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 21 čer 2014, 13:05

Tip pre majitelov... v uzivatelskej prirucke sa k ovladaniu palubneho pocitaca tlacidlom MODE na pravej rukovati okrem ineho pise:

"Stlačením tlačidla „MODE“ po dobu dlhšiu ako 3 sekundy, sa vrátite k prvej funkcii Priemerná rýchlosť."

Toto vsak nie je pravda. Stlacenim po dobu dlhsiu ako 3 sekundy sa prepina displej medzi celkovo najazdenymi kilometrami, dennym pocitadlom kilometrov a hodinami. Prisiel som na to az dnes a celkom som sa tomuto "objavu" potesil, lebo doteraz som sa medzi tymito funkciami prepinal len cez tlacidla na palubovke, co je dost nepohodlne a za jazdy aj nebezpecne.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron