Aprilia SR max 300

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod TUNER » 10 zář 2012, 19:14

Takže cca nastejno co ten muj vehykl....taky jsem si to tak nějak myslel.Nepředpokládal jsem že by to žralo díky vstřikování o litr méně. Takže eko kolem 3 a normál jízda 3,5....dravá jízda do 4 litrů.
Založ si spritmonitor,nebo spotřeby.cz nebo tak něco,ať máme přehled ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod vraver » 10 zář 2012, 20:48

Čau kluci,
vím že to sem nepatří,jen ale pro zajímavost,včera vyjížďka se známými tvářemi,žádná kochačka :twisted: ,i když taky...
Ono honit fokyho se zatím moc nedá :lol: ,i když stroj na to mám,zatím se ale seznamuji,včera najeto celkem 390km,spotřeba Bandit 1250-4,9l/100km,to jsem opravdu ani na takový obsah nečekal,SW600 mimochodem bral zhruba stejně :idea:
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod TUNER » 11 zář 2012, 07:15

Počkej Vraťo až se do toho dostaneš,tak je budeš drtit o 106....stroj už na to máš... ;-) Nebo se zastav o víkendu v Mýtě a trochu potrenujem ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HonzaR » 11 zář 2012, 09:39

TUNER píše:Takže cca nastejno co ten muj vehykl....taky jsem si to tak nějak myslel.Nepředpokládal jsem že by to žralo díky vstřikování o litr méně. Takže eko kolem 3 a normál jízda 3,5....dravá jízda do 4 litrů.
Založ si spritmonitor,nebo spotřeby.cz nebo tak něco,ať máme přehled ;-)


Na spotřeby.cz jsem se už díval, ale nemají tam aprilii vůbec uvedenou...
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod saimon1 » 11 zář 2012, 09:44

Ahoj, tak jim napiš ať to tam zavedou. Napiš jim tady: info@spotreby.cz
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod TUNER » 11 zář 2012, 11:28

To nevadí,můžeš si tam založit co chceš....Malaguti tam taky nebyla ;-)

EDIT : ale koukam že tam mají celkově problem a kromě tebe to nejde založit vícero lidem.... :/
Naposledy upravil TUNER dne 12 zář 2012, 13:21, celkově upraveno 1
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HonzaR » 12 zář 2012, 09:46

Zejména pro Gandalfa :) První zkušenost s jizdou s vysokým plexi. Je o 9,5cm vyšší, než původní, víc profilované a nahoře víc do špičky. V nejvyšší poloze byla helma včera cestou z práce znatelně tišší, ale hrana plexi už zasahuje do zorného pole. Zkusil jsem střední polohu, tam byl výhled dobrý, ale už opět hluk. Dnes ráno opět nejvyšší poloha pléga a déšť. Od 70 výš voda stéká do stran a kape na rukávy i do přilby - zjevně důsledek většího prohnutí plexi.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HonzaR » 28 zář 2012, 19:55

Tak přátelé, dnes jsem SR MAXe prodal... Jakkoli se zdá být pošetilé zbavovat se 2 měsíce nového skútru, pro moje použití to nebyl vhodný stroj a je moje smůla, že jsem jeho pořízení pečlivě nepromyslel. Už když jsem kupoval SH150, měl jsem tehdy rovnou jít do tříkila, anebo vzít SH300 místo SRmaxe, ale to vím až teď. Pro případné zájemce o SRmax tady napíšu svoje hodnocení po 2 měsících a 3300km v jeho sedle. SRmax je docela těžký a těžiště má vysoko - je labilní při manévrování v garáži, při pomalé jízdě v koloně, při brzdění. Široká kapotáž sice dobře kryje, ale průjezd ucpaným Jiráskovým mostem, Ječnou, nebo magistrálou v Praze není zdaleka tak snadná, jako u SH. Další drobnost: Palubní počítač - proč tam, ksakru, taliáni dávají takovou věc, která ukazuje hausnumera na pikaču? O optimistickém tachometru, který bych toleroval u padiny ani nemluvě. Na pneumatikách Michelin City Grip SRmax na mokru občas uklouz´. Po studeném startu i přes přítomnost vstřikování a minutě zhřívání je první rozjezd ve znamení škubání, jako by byl špatně seřízený karbec, či předstih. Na volnoběh se skútr třese, motor jde nepravidelně (proti Hondě velký rozdíl). Zpracování - např hliníkový díl tvořící druhé rameno zadní kyvky (mezi tlumičem, osou kola a rámem) je hrubý odlitek snad do písku... Honda má toto nejen opracované, ale i nalakované. Ale mám i pozitiva: Moc příjemný posez, ani po hodině jízdy nebolí záda, či zadek. Jízdou po okreskách s dobrým asfaltem mimo město jsem si jezdíval spravit náladu. Pohodová cestovka kolem stovky. Spotřeba měřená od plné do plné 3-3,5l. Na výlety i ve dvou je to výborný stroj, ale kdo chce stroj hlavně do města - nedoporučuju.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod j3nda » 28 zář 2012, 20:31

na spotreby jsem davno zanevrel, neslo mi zalozit Kymco, pritom tam sla zalozit i uplna blbost, na dotaz na foru tydny zadna odpoved...
spritmonitor.de to jisti
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Gandalf » 29 zář 2012, 06:25

HonzaR: Zajímavé a v této situaci už asi poměrně objektivní hodnocení. Možná malinko kritičtější, protože podvědomě si musíš obhájit výměnu za Hondu :wink:
Celkem mne překvapily dvě věci, vysoké těžiště, což samozřejmě musí narušit manévry v malých rychlostech a hlavně vibrace při volnoběhu, nepravidelný chod a cukání při studeném rozjezdu - to dělalo i po první servisce a nějakém tom jejich seřízení? Zmínil jsi to při servisu a reagovali na to nějak? A co za nesmysly ukazoval PP, rychlost, spotřebu nebo i další údaje byly nepřesné?

Já jsem se už párkrát projel na Kymcu Downtown a běh je od prvního nastartování podle mého nádherně hladký a rozjezdy krásně plynulé. Sice je to taky pěkný "macek", ale s tím jsem smířený za cenu lepší ochrany. Protože jsem o SR Maxu dlouho vážně uvažoval, jsem teď vlastně rád, že jsem do něj nešel. Ale takhle zprostředkovaně se to těžko hodnotí, nenajel jsem na něm nic.

Jinak doufám, že nabídka koupě SH 300i trvá a brzy bude nebo už je v garáži. Hodně štěstí s "novým" strojem, když už ho vlastně tak trochu znáš :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HonzaR » 29 zář 2012, 07:41

Vibrace a cukání jsou podle servisáků prý průvodní jev, ne závada. Abych z toho moře kritiky vybral něco zásadního, tak denodenně mě štvalo obtížné manévrování z/do garáže a labilita v malých rychlostech mezi kolonami. Na to ostatní se dá zvyknout, nebo se s tím smířit. Ohledně PP tak asi jediný údaj, který byl reálně vypovídající, bylo napětí baterie, jinak ostatní údaje, jako průměrná a max rychlost, průměrná a okamžitá spotřeba, dojezd na nádrž byly mimo realitu = zařízení pro kočku. Netvrdím nyní, že Itala už nikdy, ale tohle nebyl skútr vhodný pro moje potřeby a já to včas neodhalil. Možná mně na SH150 pálilo dobré bydlo. To je celé.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod mickielli15 » 29 zář 2012, 20:18

To mě docela překvapilo. Ten SRMax se mi dost líbí, ale s těmi vlastnostmi, co popisuješ, bych byl asi určitě taky nespokojenej... jinak ať brzy přijde nový stroj - a tím další do naší rodiny... předčasně - vítej zpět :wink:
SH 300i najeto 70000km
Uživatelský avatar
mickielli15

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 571
Registrován: 05 dub 2012, 01:33
Bydliště: pár km od Brna na sever :-)
Skútr / moto: Honda SH 300i 2011
Tuning / úpravy: Nechci do toho Hondě fušovat :-))

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod 4You » 13 dub 2013, 22:07

Nazdááár lidičky, ták jako HonzaR minulý rok, tak i já jsem dnes absolvoval první jízdu na SRmaxovi 300. Dal jsem mu trochu zabrat a nalítal jsem 270km.
Jenom, abych Vás uvedl trochu do obrazu, jsem bývalý majitel cesťáků Honda CBR 600 RR a to samé i v 900kilu, bohužel tu 9tku mi ukradli já měl sto chutí se vším prasknout. Ale pár kamarádů jsou čistě skůtristi a dali mi sveza a nová chuť jezdit se dostavila okamžitě.
S výběrem jsem neměl žádný problém, věděl jsem dopředu, že chci vyloženě sportovně laděný skůtr. Prostě žádné velké úložné prostory, pohodlné sedlo atd. Aprilka byla moje jediná a jasná volba. A po prvním dnu ježdění jsem se ujistil, že to byla pro mě dobrá volba.
Jízdní vlastnosti jsou pro mě na skůtr více než dobré. Jsem sice teprve v "zájezdu", takže žádný plný kotel, ale i tak mě Aprilka příjemně překvapila svou akcelerací a držením stopy v zatáčkách. Maximálku jsem zatím zkoušel na 100vce tachometrových a i v této rychlosti jsem nezaznamenal žádné nechtěné vibrace nebo něco podobného, prostě tam, kde namíříte řidítka, tak tam prostě jede. Motor má krásný záběr už od nejnižších otáček a příjemný zvuk (i když to srovnám s mýma bývalýma sportáčkama, tak ten zvuk je blé), ale to už srovnávám nesrovnatelné.
Další co mě příjemně překvapilo je sedlo, ať už je to ten vyvýšený sedák spolujezdce, tak i jeho velikost a "měkkost". I po dnešních 4 hodinách ježdění mě vůbec nebolela prdel. Úložný prostor je pro mě naprosto dostačující, svou výklopku tam v pohodě vměstnám + dalších pár blbostí jako je motolékarnička, plachta,pojistky nebo základní vercajk.
Plasty a vůbec dílenské zpracování je zatím všechno na svém místě, nikde nic nechybí ani nenadbývá,nic nevrže a zatím jsem ani nic neztratil.Jasně, nejde to hodnotit po ani ne necelých 300 km, prostě to jsou jenom "první dojmy", tak mě prosím za to neukamenujte.
A souhlasím s HonzouR, že tahle Aprilka asi opravdu není pro městský provoz a proplétačky ta pravá. Přeci jenom se více hodí na "mimoměsto". Ale tam Vám to vynahradí opravdu více než dostatečně. Pro mé ježdění do práce cca 50 km denně po hlavních silnicích je to prostě ideál.
Zítra chci nalítat dalších pár set km, takže Vám tady hodím další dojmy pojmy.
A nebojte se, nejsem další "tatík", který tady píše romány (tím jsem ho samozřejmě nechtěl urazit a zároveň ho zdravím), jenom ať víte, že je mezi Vámi další "blázen skůtrista.
Takže Vám všem konečně přeji příjemný začátek sezóny a mnoho najetých km bez nehod...

Zatím...
4You

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 27 čer 2012, 19:59
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Aprilia SrMaxx300
Tuning / úpravy: zatím nic

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Gandalf » 14 dub 2013, 07:58

4You: Moc pěkné čtení, gratuluji ke stroji a přeju spoustu šťastných km bez nehody :)
Když tak časem přidej nějaké fotky stroje. Jakou máš barevnou kombinaci? Mě se vždy líbila červeno-černá :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod 4You » 14 dub 2013, 08:14

To Gandalf: Zdravím tě, samozřejmě, že mám tu tvou oblíbenou červenočernou. V té bílé mi nepřipadala tak atraktivní. A nějaké fotky určitě přidám dnes večer po výjížďce. Jo a příští měsíc se chystám za tetkou do Brna, tak můžem dát sraz.:lol:
4You

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 27 čer 2012, 19:59
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Aprilia SrMaxx300
Tuning / úpravy: zatím nic

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků