Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
03 zář 2012, 11:10
Mám za sebou 1 garančku po 1tkm. Stála necelé 2 litry, nepamatuju si, co všechno se dělalo, mám to na papíře, v případě zájmu můžu vypsat. Bylo toho docela dost. V sobotu jsem se zúčastnil srazu Česká Kanada 2012 (parádní záležitost), najel dalších 400km, již bez omezování záběhem (mám teď cca 1700km). Konečně jsem si vyzkoušel i dálnici a běžnou rychlou silnici - skútr se chová asi nejlíp v rychlostech kolem 100, zvládá i dálničních trvalých 120 kopec-nekopec. Maximálka 140 (tachometrických). Hodina svižné jízdy po dobré silnici neznamená apriori bolest zadku (i když po celém dni a 400km jsem toho měl plné brejle). Co mně potěšilo je spotřeba během srazu, podle PP 38km na litr paliva = 2,63l/100km (!) Budu to muset ověřit tankováním, zdá se mi to moc optimistické.
03 zář 2012, 11:26
Spotreba by sedela, rovnakú ma kamoš na nexus 300...ten tam má bežne spotrebu 39
03 zář 2012, 11:53
To jo, ale jestli není obecně PP optimističtější, podobně, jako tachometr, ten ukazuje na radarech v obcích o 7-8km víc.
03 zář 2012, 15:10
Ne, že bych Ti to přál, ale ještě jsi nezmokl?
A zkušenosti s plexi - něco nového? Asi je brzo se na to ptát, ale nevíš, jak je na tom SR Max s dostupností spotřebních věcí jako různé filtry, žárovky apod? Nebo to všechno necháváš na servisu?
03 zář 2012, 15:39
Jo, v pátek jsem jel v dešti a v sobotu taky chvilku sprchlo. Jelikož nadhlížím nad plexi, tak jeho namočení nijak neomezuje výhled. Voda z plexi neskrápí nic, co by neměla - aspoň tedy po dobu pobytu v dešti do půl hodiny.
Jinak filtr mi měnili, tedy je skladem, žárovky i pojistky jsou všechny běžně dostupné. Ostatně, už když jsem měl Gileru Runner, tak spotřební materiál byl k dostání obratem, jednou jsem čekal na přepínač blinkrů necelé 3 týdny.
03 zář 2012, 19:28
Zkus to Honzo prosím porovnat s tím tankováním,jak to vyjde dle skutečnosti. Nějaký 2-3 tankování hezky po okraj a bude jasno
Neříkam že to není dosažitelná spotřeba,ale myslim že tempo a styl by musel být typu ecorally. Při svižnější jízdě počítam spíš kolem 3 litrů. Máš nějaký soft v telefonu,či třeba navigaci aby se pak vzala průměrná rychlost,maximálka a další veličiny z kterých by se dalo vycházet. ?
04 zář 2012, 08:18
HonzaR: Takže voda šla prosím Tě kam, myslím za jízdy, tedy od 50 km/h. Jasně, že při zastavování na křižovatkách a pomalé jízdě člověk mokne. Jde mi čistě o to, kam proud vzduchu strhává vodu za plexi, tedy jestli to chytá přilba nebo ramena, ruce apod. Takže spodem mezi kapotáží a plexi voda za jízdy na jezdce neproniká? Nebo je to tak, že po dešti je člověk mokrý a je jedno, kudy se na něj ta voda dostala?
Rád si nechám poradit, protože jsem v dešti v životě nejel, ale občas se tomu do budoucna nevyhnu
04 zář 2012, 09:30
Tuner: Já bych podle úbytku v nádrži (15l plná) a najetým km za sobotu (400) odhadoval také cca 3l. Určitě spotřebu podrobím exaktnímu způsobu měření.
Gandalf: Oba deště jsem jel pomaleji, 60-70km/h max. Voda šla po ploše plexi dolů a do stran, po okraji pak sjela dolů. Necákala na mně (z plexi), byl jsem mokrý jen od toho, co v malé rychlosti plexi neodclonilo. Kromě přilby, která je nad plexi a není krytá. Budu muset vyzkoušet i vyšší rychlost v dešti. Mám objednané vyšší plexi z Nexuse - jak jsem ti posílal ten odkaz. Uvádějí, že je vyšší o 24cm - ovšem to je údaj proti plexi Nexuse, které není tak velké, jako SRmaxovo. Každopádně je proti SRmaxovýmu širší o 5cm a vyšší o 8,5cm. Jo a taky půjdu do vyhřívaných gripů, všichni to chválí a v sobotu mi po ránu byla docela zima, holt podzim...
04 zář 2012, 16:37
Gripy sú fajn, ale riešia iba zimu, nie dážď.
Ja používam od jesene chňapky na riaditká, to rieši aj zimu aj častý jesenný dážď a stačia mi do toho letné rukavice...
06 zář 2012, 14:20
Dnes jsem v Berouně v MotoSP pořídil Oxfordy 693. Překročil jsem na tacho 2tkm a zjistil jednu nectnost podvozku: Přejedu-li určitou nerovnost cca 50-60, dostanu kopanec do zápěsí i do pr..... Avšak stejná nerovnost v cca 80 je v relativně pohodě. Typické jsou vystouplé příčné spáry, např. mezi Davlí a Štěchovicemi. Jinak jízda na dobrém asfaltu je potěšení, krásně jde klopit a drží stopu (viz sobotní Česká Kanada). Přemýšlím, jak změkčit pérování...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 18:05, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
06 zář 2012, 14:24
Nevim jak u SRMaxu, ale zadek jde běžně štelovat.
Do zásadnějších úprav podvozku bych se nepouštěl (obzvlášť jde li o změkčení).
Bude to pak plavat atd.
06 zář 2012, 14:29
Jo, zadek jde štelovat, ale ten mám od počátku na nejměkčí stupeň. Takže asi smůla - leda obě zadní jednotky z jiného skútru, co jsou naladěny komfortněji - Beverly, Atlantic?
10 zář 2012, 15:54
Mám výsledek měření spotřeby "od plné do plné". 3,5l/100km není žádný zázrak, ale ani horror, je to stejné, jako u SH-150i. Měření PP je pro kočku.
10 zář 2012, 15:57
Merať spotrebu od plnej po plnú je nahovno
Chce to dlhodobejší priemer
10 zář 2012, 16:52
duky: Ano, chce to několik nádrží. Časem to bude přesnější, ale asi ne zas tak odlišné.
8steve: Kdepak ekojízdou, je to kombinace půl na půl město a okresky, stylem žádný sraní. Sem tam i krátce dálnice na max.
Mimochodem - zvlášť pro Gandalfa - dneska mi psali, že vysoké plexi převzala PPL, objednáváno 31.8. tedy objednávka z Itálie ani ne 2 týdny...