Aprilia SR max 300

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HANZTD » 26 říj 2014, 10:43

dogs : esteticky to je uplně jinde a vidět v nich je uplně v poho 8)
kamilus : pravda v přímim porovnání je to do očí bijící rozdíl :D
slayrix : nevim jak ostatní , ale ja je vzal v Praze a to zde
http://www.yacomi.cz/kategorie/zrcatka-vicma/aprilia/ do 14 dnů bylo dodáno (vyzvedával sem je osobně) tobě je koukam pošlou :wink:
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + PIAGGIO BEVERLY 400 S arancio sunset

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

750+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 762
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Dogs » 27 říj 2014, 04:03

Já je kupoval zde:

http://www.abmoto.cz/cz/e-shop/301322/c ... e709d.html
Tapatalk Windows Phone by HTC 8X
Po dlouhé pauze >Aprilia SR 50 R SBK> Aprilia SR MAX 125 >Yamaha X-MAX 400....
Uživatelský avatar
Dogs

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 261
Registrován: 17 črc 2013, 19:10
Bydliště: Jižní okraj Prahy
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 400, Aprilia SR Max 125
Tuning / úpravy: Akrapovič......Aprilka = Sportovní plexi, výfuk RP, zrcátka, led blinkry, proužky...

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Slayrix » 27 říj 2014, 10:22

Super, díky kluci :)
Uživatelský avatar
Slayrix

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 89
Registrován: 15 srp 2014, 11:36
Bydliště: Morava, Zlínský kraj
Skútr / moto: Aprilia SR Max
Tuning / úpravy: Akrapovič, Malossi plexi, LED blinkry a ještě pár designových drobností :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Zdana » 19 lis 2014, 23:02

zdravim Aprilkari,mam na vas dotaz. Protoze mame ve strojich stejne motory (my Satelisaci sme tu na foru presne 2),myslim ze mi mozna date odpoved. Premyslim o vymene klasickych valecku za dr. pulley. Precetl sem si toho o nich hodne ale nikde sem nenasel ze by se resily nase motory (quasar 278ccm).Tak pokud nekdo ma zkusenost nebo cetl,videl,slysel cokoli,budu rad :)

Udajne by meli snizovat otacky u vyssich rychlosti o cca 500-1000,naopak u nizzsich rychlosti je potreba vice otacek nez u klasickych valecku. Nekdo je chvali,jiny zatracuje,tot co mam vycteno. Bohuzel vse se tykalo stroju jinych kubatur.
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HANZTD » 20 lis 2014, 00:15

nevim , ale ja osobně nic nevymejšlel a šel cestou osvědčené kvality celého setu značky MALOSSI (multivar 2000 ) válečky sou k tomu dvě sady 14 + 15 gr a pružina do spojky , MAX je živější v jakymkoliv rozmezí otáček

pokud chceš jen válečky asi bych nad ničim nepřemejšlel a koupil co je , stejně tim seriovej variator k jinej odstředivejm dráhám nedonutíš :wink:

tot muj názor :arrow:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
z APRILIA SR 50ie na SRMAX 300ie nejnověji SR\/ 850 ;-) .. + PIAGGIO BEVERLY 400 S arancio sunset

NEBREČIM , MÁM ITALKY .. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 8)
Uživatelský avatar
HANZTD

750+
 
Reputace: 97
Příspěvky: 762
Registrován: 05 zář 2014, 22:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Skútr / moto: APRILIA SR\/ 850 ABS,ATC sport r.v.12 BLACK
Tuning / úpravy: AKRAPOVIČ SR\/ , Led svit , Pozičky P+Z alá USA , Tourist plexi , Hot grip , Semtam polep trikolora-sport , Giwi 55L (nouzově)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Zdana » 20 lis 2014, 07:18

prave ze ty pulley valecky maji mit vetsi ucinnost na seriovem varci.

Z dob tunningu sem uz vyrost, kdybych touzil po vykonu nekoupim skutr ale jetou silnici. Ale vymena valecku,oni to nejsou moc valecky, mi prijde snesitelna. Bohuzel zkusenosti pisou majitele 125 - vetsinou se vraci k origo valecku a naopak 400+ si je nemohou vynachvalit :D
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Slayrix » 20 lis 2014, 10:08

O stránku zpět máš fotku od dreamera, kde posílá fotku jeho MAXe při maximálce zrovna s použitím dr. pulley válečků, takže zkus se zeptat jeho ten by ti mohl říct víc o zkušenostech ;)
Uživatelský avatar
Slayrix

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 89
Registrován: 15 srp 2014, 11:36
Bydliště: Morava, Zlínský kraj
Skútr / moto: Aprilia SR Max
Tuning / úpravy: Akrapovič, Malossi plexi, LED blinkry a ještě pár designových drobností :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 20 lis 2014, 19:10

@Zdana: O nasich motoroch (Quasar 300) je toho popisane dost na zahranicnych forach. Treba hladat na Vespa forach, tam je toho habakuk. Co sa tyka Dr. Pulley kockatych valcekov (dalej len DP), tak mozem len odporucit, ale s malym upozornenim na opatrnost, ktore popisujem v zavere. U mna tiez prevladala viac zvedavost ako potreba tuningu uz v zaklade velmi vyvazeneho motora. Ja som sa trochu pohral s viacerymi gramazami od 12,5g do 14g a prisiel som k zaveru, ze k tomuto motoru s origo setupom pasuju najlepsie 14g DP, cize skoro vaha originalnych valcekov, ktore maju 13,8g. DP sice odporuca valceky lahsie o 5-10% oproti origo valcekom, ale mne z mojich pokusov vysiel opak, tazsie valceky. Pocitovo aj fakticky skuter akceleruje lepsie. Motor ma max. krutiaci moment pri 6000 ot/min a max vykon pri 7250 ot/min, cize pre najlepsiu moznu akceleraciu ho chces mat niekde medzi tymito dvoma hodnotami, zvysovanie otacok za hranicu max vykonu, kde vykonova krivka klesa je podla mna kontraproduktivne a na lepsom rozbehu neprida. Takze, ak ti mozem poradit urcite nechod pod gramaz 13,5g, mne sa aj to uz zdalo prilis malo, vysledkom coho bol zbytocne ujacany motor. DP valceky maju oproti gulatym valcekom inu charakteristiku pohybu vo variatore, vdaka klinovemu tvaru a klzavemu materialu, cize aj pri rovnakej vahe sa spravaju trochu inak. Pomala jazda v kolone je podstatne hladsia, variator hrkoce menej, maximalka pozri moj prispevok vyssie vo vlakne, pri ustalenej ruke na plyne vo vyssich rychlostiach nizsie otacky, jazda do kopca vyuziva krutiak a zbytocne nezvysuje otacky.

Musim vsak upozornit na jedno mozne riziko. Na forach sa nezriedka objavuju reporty o problemoch so suchanim remena na kartri olejovej skrine. Udajne to mozu sposobovat DP valceky, kedze maju tendenciu vytlacat remen vyssie a ten moze vzhladom na velmi maly priestor medzi nim a kartrom zacat o karter suchat. Dosledkom moze byt totalne znicenie tesnenia olejovej skrine jeho vytrhnutim remenom a nasledne vyplavenie oleja do priestoru variatora, co v konecnom dosledku znamena aj znehodnoteny remen, cize nutnu vymenu tesnenia, remena a oleja. Pisem to sem preto, lebo taketo pripady su zname aj ked ich je mozno male percento a ci ich zapricinili DP, alebo nie je otazne, osobne si vsak myslim, ze niektore boli zapricinene neodbornou montazou alebo neoriginalnym remenom, pripadne ich kombinaciou. Kazdopadne, ja som pre istotu vymenil aj distancnu podlozku, ktora je medzi polremenicami variatora za hrubsiu, aby remen nevystupil prilis vysoko. Urobil som este test, ked som si na kontaktne plochy variatora urobil permanentnou fixkou znacky, aby som vedel kam sa az remen dostane. Po kratkej jazde rychlostami nad 100 km/h som variator znovu otvoril a zistil som, ze s hrubsou distancnou podlozkou sa remen dostane az po okraj polremenice variatora, cize bez neho by ho DP asi vytlacili vyssie a mohlo by dost ku kontaktu remena a kartra. Ja mam vsak origo remen, samozrejme s inym remenom napr. Malossi by bol vysledok zas iny, kedze pokial viem je o volaco sirsi a teda by siel vo variatore este vyssie....

S DP mam momentalne najazdenych 2800 km bez jedineho problemu, ine valceky tam uz nedam. Bonusom je ich dlha zivotnost, udajne by mali vydrzat az 50.000 km.

Tu uz radsej skoncim a prenecham ti priestor na pripadne tvoje otazky ;)
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Zdana » 21 lis 2014, 23:47

diky Dreamere za vycerpavajici odpoved. Trosku me vydesilo cist ty nevyhody. Bohuzel nemam moznost takhle doupravovat motor viz distancni podlozka,dokazu si predstavit funkci ale jak vypada,nedej boze shanet jinou nez tam je. V tomhle mam moznosti dost omezene.

Na DP sem narazil nahodou a prave me zaujalo,coz i sam potvrzujes,ze kazdy vychvaloval prijemnejsi chod,nizsi otacky atd. O maximalku mi ani tak nejde,pro me je to mezi 80-90 na kochacku :)

No uvidim jak jak se to vyvrbi. Chvilku o tom budu premyslet,do jara casu dost a treba se odhodlam to zkusit.
Zdana

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 125
Registrován: 13 čer 2014, 13:21
Skútr / moto: Peugeot Satelis 300, Peugeot Xfight 100
Tuning / úpravy: izolepa,nevite kdy co odpadne.

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod dreamer » 22 lis 2014, 02:07

Tu podlozku zas nie je taky problem zohnat:

http://www.sip-scootershop.com/en/products/washer+disc+between+variator_pi831363

Mal by ju vediet dodat aj ktorykolvek Piaggio dealer, kedze je to original suciastka pouzivana v inych motoroch. Je to Piaggio part No. 831363 a cennikova cena je menej ako 1€. Povodna podlozka ma rozmery 17x32x1 mm, tato ma 17x32x1,3 mm.

Dr. Pulley o probleme s Quasar motormi vedia a maju aj nejake varovanie na svojom blogu, ale pri spravnom postupe montaze a s preventivnymi opatreniami, ktore som spomenul sa netreba obavat. Stat sa to moze aj bez DP, napr. s neseriovym variom, remenom, ci inym tuningom. Ako vravim, ja nemam s nimi ziadny problem.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Fera » 08 čer 2015, 11:48

Zdravím vespolek. Tak už taky sedlám italského hřebečka ze stejné stáje, jako vy ostatní. Je flekatý, černobílý, proháním ho "zatím" pouze po severočeské krajině. Rád se podělím o o zážitky, dojmy a zkušenosti.
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Fera » 13 čer 2015, 07:37

Nevíte náhodou někdo, kde při redakčním testu (http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 19303.html) našeho stroje přišli na tohle: Palubní počítač posílá na displej i takové údaje, jako jsou průměrná spotřeba, celková doba jízdy nebo dojezd.
Ať to zkouším, jak chci, dostanu se pouze na celkový/denní počet kilometrů a čas, a dále napětí, které jde do baterie, průměrnou a max. rychlost a pak něco jako okamžitou rychlost, která je ovšem znázorňována za jízdy jako 1/10 skutečné hodnoty (např. 85 km/h ukazuje jako 8,5) a dále hodnotu, která naskakuje pouze jako násobky 10 a absolutně netuším o co se jedná...?? :shock:
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Slayrix » 13 čer 2015, 08:41

Čau, právě to co ty zmíňuješ jako rychlosti, tak je údaj o spotřebě, Aprilka to vlastně počítá, kolik kilometrů ujedeš na 1l ;) dále máš zmíněné napětí, max rychlost a potom je tam údaj dojezdu, ten je tam naprosto znatelný např. 400, 300 atd. velké číslo, které ti říká kolik máš dojezd ještě ;)
Uživatelský avatar
Slayrix

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 89
Registrován: 15 srp 2014, 11:36
Bydliště: Morava, Zlínský kraj
Skútr / moto: Aprilia SR Max
Tuning / úpravy: Akrapovič, Malossi plexi, LED blinkry a ještě pár designových drobností :)

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod Fera » 13 čer 2015, 13:45

Díky za odpověď, nicméně teď jsem z toho úplně na bednu. :roll: Ten přepočet spotřeby v km/l bych ještě bral, ale s tím dojezdem - to asi nebude ono. Ačkoliv mám teď plnou nádrž, tak žádný dojezd několika set km ukazatel neznázorňuje, jen ty násobky 10, které rostou současně s rostoucí rychlostí. Spíše bych to viděl jako otáčky x 100. Pokusím se projít řádně manuál a poštelovat tlačítko mode.
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

Re: Aprilia SR max 300

Příspěvekod HonzaR » 13 čer 2015, 16:00

Hlavně, pokud to dosud výrobce nevyladil, tak PP udává docela hausnumera. Mně vodil za nos, když mi ukazoval průměrnou spotřebu asi 2,5l, zatímco realita změřená od plné do plné byla 3,5.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků

cron