Zdravím všechny, mám prosbu respektive potřebuji radu. Mám Aprilia Atlantic sprint z roku 2006 a je tam taková specifická a zajímavá závada. Pokud ráno nastartuji vše v pohodě a rafička na budíku stavu nádrže vyjede normálně nahoru na stav, který je aktuálně v nádrži. Když, ale přijdu odpoledne ke skútru obzvláště ve velkých vedrech a nastartuji, tak rafička zůstane sedět dole a oranžová kontrolka rezervy bliká jak splašená. Nevíte někdo prosím čím by to mohlo být. Já samozřejmě při každém tankování vynuluju počítadlo, takže vím zhruba kolik v nádrži je, ale tohle mě vždy trochu znervozňuje. Dík za radu
12.7. edit: Koukam, že s tím asi nikdo zkušenost nemá nebo respektive se to nikomu nestalo nebo neděje.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 zář 2017, 19:23, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Asi toto téma už nebude aktuální,ale mě to dělá něco podobného.Jaro,podzim zima je to v pohodě,ale jak přijde léto a hlavně vedra,tak mě elektrika začne zlobit.Palivoměr mě začne lhát a do toho mě začnou blbnout blinkry.Před týdnem jsem s tím byl u elektrikáře,ale ten mě řekl,že mě to spraví,ale až to bude zase zlobit.Takže si musím počkat na léto,protože teď vše funguje jak má.
Zavada ktora sa prejavuje len sem tam je najhorsia. Kedze sa prejavuje iba v lete a predpokladam az ked je poriadne teplo 25+ stupnou tak elektrikara aj porazi. Lebo ked bude vsetko premeriavat musi byt pekne na slniecku v horucave. Dufam, ze budes mat stastie a zavadu najdes.
Trochu bych chtěl oživt toto téma. Můj problém je takový, že palivoměr funguje jen občas a ted co je tepleji tak už vůbec.
Nedávno jsme měnil budík a proměřil elektrřinu od palivoměru a nejde od něj vůbec žádný proud.
Už se k němu někdo snažil dostat? Předpokládm, že je někde jen špatný kontakt ale spíše by mě zajimalo, jesli musím rozebrat všechny plasty? Než se k němu dostanu.