od warnercz » 31 říj 2011, 14:28
Dneska jsem volal do Aspiritu, a jeden maji blokovany. Takze s tim pocitat nemohu, ale do 14 pry dorazi ten pro mne. A za 2,5k coz je nejmin co jsem v Cechcach nasel. Nejdriv to zkusim pres svetla, pak sundam "blatnik" no a v nejhorsim ten bůček. Ale do nej se mi faaakt nechce. Budu muset uceat souseda, jestli by mne nepustil do garaze. Tak budu informovat o postupu.
EDIT 11.11.2011
Tak regl včera dorazil. Zhruba po týdnu a hned jsem ho vyměnil. No a už zase skáču přes kaluže. Jen ta demontáž. Sundat pravý bok, plast nad SPZ a obě světla. Bez toho pravého boku to vyměnit nejde, protože konektor od alternáru je mezi rámem a "vanou" zavazadlového prostoru. takže se musí přestřihnout pásek který kabel drží k rámu a vytáhnout konektor směrem k alternátoru. Cena reglu 2.513,-
Pánové (a vlatně i dámy) mně snad jebne. Vyměnil jsem regl a hádejte co... Dneska cestou do práce jsem zjistil, že výrazně zvadla levá brzda a začíná brzdit výrazně později než pravá (musím jí víc zmáčknout). I při plném zmáčknutí se kola nezastavěj.
Čím to může být? Napadá mně zavzdušněný brzdy, ale jak by se to mohlo stát, nebo se někde ztratila brzdovka. jenže to by zase byla louže. Ještě minulý týden to brzdilo v pohodě. V kontrolním okýnku hladinu brzdovky nevidím. To může signalizovat málo, ale možná i dostatek. Je pravda, že to okýnko je světlejší než pravé. Jak to mohu zkontrolovat i jinak než okýnkem? Mohu sundat to výčko na brzdiči?
Aprilia Atlantic 500 (2002) 06/2013 prodáno.
Akutuálně:
Yamaha XV750 Virago
Loncin TH125