Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

09 kvě 2010, 17:09

mna by zaujimalo preco su tie atlantici 500ccm take lacne ...,myslim oproti majeste alebo burgosu

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

10 kvě 2010, 20:53

Ty jo tak to byl slusnej vejlet Uz se tesim az taky vyrazim, ale nejdriv ten termostat. CO se tyce ceny aprilek tak mam pocit, ze se toho lidi boji nebo co a pak taky za velky skutr plati bud Burgman nebo t-max Jako by nic jineho uz nebylo.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

10 kvě 2010, 23:28

dr.snake píše:mna by zaujimalo preco su tie atlantici 500ccm take lacne ...,myslim oproti majeste alebo burgosu

myslim-muj odhad, ze to jsou vynosy z rozsahu. Tech Aprilek lita po svete nejspise vice nez Majesty a Burgosu a tak muze byt na tech strojich mensi marze pri vetsim objemu.

a nebo proste pouzivaji levnejsi soucastky :-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

11 kvě 2010, 21:00

Ahoj,

Budu teď měnit gumy, do čeho to obouváte? Mě asi nejlíp vychází Michelin Golg standart vzhledem k indexu váhy a zátěže.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 00:14

hodne lidi rika, ze teprve s obutim dunlop runscoot zacne byt jizda s atlanticem divocina. Je zkusenost nemam, ale taky to brzo prezuju, uz mi nedrzi zadni kolo :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 18:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posl. příspěvku

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 08:16

Me se runscoot taky moc libi, ale je problém ro sehnat v 64S

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 09:53

Co se tyce gum mam zatim nekolik zkusenosti na predku Misicky OK,Pireli GTS hruza, ted mam Contiky ok trochu hlusnejsi(vznika diky vzorku pila). Zadek Mysicky ok trochu hlucnejsi pri naklonec (vznika diky vzorku pila). Jiank bych doporucil ty Contiky zdaji se v poho.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 12:16

čau..já myslím že tam mám Michelin Golg standart .....ale musel bych pořádně kouknout..ale Micheliny tam mám jistě:-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 13:41

To sem tam chtěl dát taky, i proto, že to doporučuje výrobce, ale když jsem obvolal e-shopy, tak jsem zjistil, že v podstatě doprodávájí zbytky a michelin je ani skladem nemá, vdohledné době nebudou a zřejmě asi už vůbec ne. Nástupce je prej City grip. To si sice moc osobně nemyslím, jelikož vzorek je jiný o dost. Tak uvidím co tam půjde nakombinovat. Máte někdo malossi multivar?

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 14:41

Jinak koukam, ze je nas tady docela dost AA500...mohli by jsme se nekdy nekde srazit...pokud si tedy nemuzete udelat cas a dojet na stredecni sraz?? Mohlo by se to udelat pak tak , ze stredecni vyjizdka by byla smerem na Pardubice...aby to nekteri meli blize.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 15:01

Na to už jsem taky myslel. Možná by byl dobrý i klub majitelů. Na vyjížďku bych moc rád ale bez termostatu no nejede. Až to bude v kupě jsem rozhodně pro.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

12 kvě 2010, 16:55

ak by bol nejaky zraz, pripajam sa aj ja 8)

Aprilia Atlantic 500 sprint (r.v. 2005)

14 kvě 2010, 18:39

Zdravím, koupila jsem si nedávno tuto ojetou aprilku a potřebovala bych poradit od majitelů tohoto krásného skútru :D. Po rozdělání variátoru jsem zjistila, že tam není podložka, jako je na obrázku ( č. 11). Tak teď nevím jestli tam patří nebo ne? Bez té podložky sedí polořemenice (č.1) celá na drážkování, když bych tam podložku přidala, tak už tam polořemenice celá sedět nebude, to mi přijde divné, aby pak nedošlo k poškození drážkování. Ještě druhý dotaz na zadních polořemenicích mi řemen nevyjíždí až k okraji a zastaví se asi 4mm od něj, nevím jestli to tak má být nebo ne? Rozjezdy a rychlost do 40km/h není úplně 100%, přijde mi, že jsou příliš nízké otáčky, pak už jede pěkně až k maximální rychlosti. Válečky jsou OK, spojka taky, řemen vypadá neopotřebovaný a má šířku 26mm, zadní polořemenice chodí volně, dala jsem tam novou kontrastní pružinu. Na dotek je cítit, že je vymačkaná plocha (po které jezdí řemen) variátoru a přední polořemenice. Myslíte, že by to mohlo způsobovat ty nízké otáčky? Děkuji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

14 kvě 2010, 21:55

Ahoj, gratuluji k novému strojia vítám. Informace, že jsi rozhodila variátor mě posadila na zadek. Já jsem ho dneska chtěl sundat a zaboha jsem tu matku na variu nepovolil. Budu potřebovat vzduch asi. Možná se podívej na hmotnost válečků jestli je správná. Pokud by byli těžsí měl by skutr zrychlovat při nižších otáčkách. Co se týče polořemenic měly být hladké, ale myslím, že sem tam vroubek je asi po nějakám čase normální. Ruším, že máš asi Sprinta viď. Řěmen by měl mít 28mm. Co se podložky týče. Můj názor je, že by tam měla být pokud je v nákresu výrobce. Měla by oddělovat polořemenici od válečku po kterém se pohybuje polořemenice variátoru myslím.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

14 kvě 2010, 23:07

Ahoj, ano mám Sprinta. Na povolení mi stačil elektrický klíč: http://www.noell.cz/eshop/index.php?cnt ... =3543&act= sic to byla pakárna, ale nakonec se to povedlo :D
Ty máš taky Sprinta?
Válečky tam mám 21 g (8 ks), nevíš jestli je to OK (gramy)? :shock:
Odeslat odpověď