Dovolim si skopirovat jeden prispevok, verim,že sa na mna VIPER nenahneva....snad ti pomoze
,,napatie na baterke pri jazde,ci neukazuje nad 15V alebo pod 11V - svetla musia byt zapnute.
Ak hej, problem s reglerom.
Ci pri otaci rajdami nemas niekde pocit,ze sa zaseknu a kvazi padnu do priehlbiny - problem s loziskami v krku riadenia.
Otvor sedadlo a skontroluj ci same drzi otvorene - ak nie odisiel tlmic.Da sa jednoducho vymenit za novy,alebo opravit.
Skontroluj si tlacitko vystraznych smeroviek - zvykne sa pokazit mikrospinac.
Skontroluj ci funguje tlmic riadenia - je vpredu,musis otocit plny doprava a pozret sa k chladicu pri prednom kolese.
Ak ho rukou uplne uvolnis rajdy pojde lahko ak ho uplne dotiahnes mal by si citit ze idu tazsie.
Pozri si gumy,original sa pouzivali Michelin Gold Standard,alebo Maxxis.
Pozri sa na zadne koleso,ci je matka zaistena kuskom drotu - to je podstatne lebo tie samoistiace sroby sa zvyknu casom
pos.... a mozes sa s uvolnenym kolesom dostat do problemu.
Ak kolisu otacky na volnobehu v rozpati +- 100 az 200 zvykne to byt normalne u tychto motorov.,,
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:34, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů