11 kvě 2011, 20:56
12 kvě 2011, 10:38
12 kvě 2011, 16:30
12 kvě 2011, 20:50
12 kvě 2011, 20:52
feri píše:Tak jsem se včera konečně dostal na ten variátor.Bohužel se mi nepodařilo povolit přední řemenici,abych mohl zkontrolovat válečky a vodítka,a to jsem používal vzduchový klíč.Takže jsem pouze sundal spojkový zvon,vše vyčistil,bylo tam dost bordelu,a posložení vyzkoušel bez krytu,abych na to viděl.Řemen i spojka vypadají na pohled jako nové,bez krytu vše fungovalo tak jak jsem si představoval,tak jsem to zase složil a jel jsem do práce.I přez to,že jsem to pouze vyčistil,byla změna dost znatelná.Změnily se otáčky při rozjezdu a při malých rychlostech otáčky též vzrostly.Tak stím nic dělat nebudu,přijde mi to zbytečné.Ještě k tomu dobíjení.Mně to ukazuje na volnoběh 10.9 a za jízdy 11.5-11.9 .To mi sice přijde dost málo,ale startuje normálně,tak to zatím neřeším.Ještě dva dotazy.Je to asi ostuda,ale kde je baterka,zatím jsem na ni nenarazil a jde seřizovat světlomet?
13 kvě 2011, 01:41
13 kvě 2011, 02:10
13 kvě 2011, 15:45
13 kvě 2011, 20:14
14 kvě 2011, 09:47
mijuna píše:baterka je tu...
14 kvě 2011, 09:53
16 kvě 2011, 10:28
16 kvě 2011, 21:00
18 kvě 2011, 21:44
19 kvě 2011, 07:56