Na Mijunovo doporučení bych zde rád napsal několik postřehů z cca 1100 kilometrového výletu s AA 500 r.v. 2003 . Jeli jsme s manželkou dva na jednom stroji a dojmy veskrze pozitivní . Spotřeba se zastavila na 3,86 l/100 km. Polský benzín je trošku jiný než náš (čerpáno na značkových pumpách) trochu spotřebu zvedl . Tankován všude jen 95 oktanový benzín . Neříkám že neexistuje , ale těžko si lze představit větší pohodlí , tvrdost sedadla se konstruktérům z Itálie opravdu vydařila . Mám standardně vysoké plexi bez ochrany rukou a v projížděném počasí a teplotách ok . Předepsané válečky , standardní variátor a původní kontrastka nedělají z tohoto stroje vítěze sprintů , ale při 110 km/h motor točí pouze 5000 (na rovině) , proto ta spotřeba . Velmi překvapivá byla stabilita při náklonech i ve vyšších rychlostech , není to samozřejmě žádný supersport , ale při cestovních rychlostech jsem nepocítil žádné kroucení rámu ani nepředvídatelné chování . Při této cestě jsem se přesvědčil že nezáleží na značce pneu , ale na konkrétním modelu . Momentálně mám continentály z Adventure Biker naplněné Ultrasealem a naprosté nadšení . Nebudu psát co jsem měl před tím , jelikož nechci vést zbytečné debaty . Závada neproběhla žádná , pouze mám pocit , že se docela špiní
. Vše bylo prakticky dokonalé , tak ještě několik hnidopišských drobností . Špatně se nasazuje víčko nádrže (nikdy se nemohu trefit správně na závit) , po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku se denní počítadlo vrátí zpět na celkové kilometry a když si toho všimnu až za jízdy je tlačítko u ruky s plynem
Boční stojan by mohl mít větší plošku . Dávejte pozor na váhu i když je Aprilka z lehčích maxíků ve dvou se do kopečku špatně couvé
S 50 litrovým kufrem , tankvakem a bočními brašnami , budete mít větší úložné prostory než Felície
Chystáme se se ženou v létě na okruh Rakousko,Itálie,Francie a Německo cca 3200 km tak přidám další postřehy . Já bych AA neměnil a jen nevím co mě čeká až jednou ......
Kdyby někoho ještě něco zajímalo , klidně se ptejte .