Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mik406 » 24 dub 2011, 21:21

Aha, tak už to chápu :) mě se to totiž podařilo na tom pravým urvat a ulomenej šroub mi zustal v tom držáku u nádobky :roll: Měřil jsem ten závit a je to nějakejch 9,5. Ale má nějaký jemější stoupání.
mik406

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 15 lis 2010, 13:52
Bydliště: Mor. Budějovice
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500
Tuning / úpravy: Zatim nic

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mik406 » 29 dub 2011, 21:10

Měl bych dotaz, nezkoušeli jste nekdo měřit napěti na baterce při nastartovaným motoru? Mně voltmetr ukazuje 11,8V takže to nejspíš pořád nedobíjí, regulátor napětí jsem měnil, kupoval jsem sice starší, ze Scootlandu, ale tvrdili že je funkční. Když se projedu po okolí cca 40 Km tak to napíchnu na nabíječku a nabíjí se to cca 8h.
mik406

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 15 lis 2010, 13:52
Bydliště: Mor. Budějovice
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500
Tuning / úpravy: Zatim nic

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod FRAG » 01 kvě 2011, 12:32

Zmeř co jde z altíku před regulatorem a budes mít jasno...i kdyz bejt tebou tak obetuju nejaky prachy a dojedu na diagnostiku.
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod GoodGod » 01 kvě 2011, 16:25

Zdravím všechny řidiče parníku Atlantic.Před týdnem jsem si tenhle kousek přivezl domů a čekám už jen na řidičák ať mohu vyrazit na vyjížďky 8)

2.5. edit:
Sotva jsem se tu hrdě včera přihlásil, přečetl jsem si forum a taky samozřejmě o termostatu a benzínu v oleji. Tak jsem hned utíkal k Italce..čuchnu k oleji a ...BYL TAM! :lol:

Takže už je objednaný termostat, olej, filtr a nějaka sr..... do oleje aby to ještě lépe mazalo. Snad to zvládnu vyměnit a bude to už O.K.
Uživatelský avatar
GoodGod

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 01 kvě 2011, 13:35
Bydliště: Dětmarovice
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500, Kymco Agility 50
Tuning / úpravy: Kymco : Nová hezčí nálepka a čepičky ventylků:-)CDI Naraku, laďák LeoVince,zrcátka z Yamahy, hliník podlaha,Topcase

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mijuna » 02 kvě 2011, 10:05

Tak tě tu vítám mezi náma:-)doufám že aprilka bude šlapat v pořádku.
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod krizik1 » 02 kvě 2011, 12:55

Na Mijunovo doporučení bych zde rád napsal několik postřehů z cca 1100 kilometrového výletu s AA 500 r.v. 2003 . Jeli jsme s manželkou dva na jednom stroji a dojmy veskrze pozitivní . Spotřeba se zastavila na 3,86 l/100 km. Polský benzín je trošku jiný než náš (čerpáno na značkových pumpách) trochu spotřebu zvedl . Tankován všude jen 95 oktanový benzín . Neříkám že neexistuje , ale těžko si lze představit větší pohodlí , tvrdost sedadla se konstruktérům z Itálie opravdu vydařila . Mám standardně vysoké plexi bez ochrany rukou a v projížděném počasí a teplotách ok . Předepsané válečky , standardní variátor a původní kontrastka nedělají z tohoto stroje vítěze sprintů , ale při 110 km/h motor točí pouze 5000 (na rovině) , proto ta spotřeba . Velmi překvapivá byla stabilita při náklonech i ve vyšších rychlostech , není to samozřejmě žádný supersport , ale při cestovních rychlostech jsem nepocítil žádné kroucení rámu ani nepředvídatelné chování . Při této cestě jsem se přesvědčil že nezáleží na značce pneu , ale na konkrétním modelu . Momentálně mám continentály z Adventure Biker naplněné Ultrasealem a naprosté nadšení . Nebudu psát co jsem měl před tím , jelikož nechci vést zbytečné debaty . Závada neproběhla žádná , pouze mám pocit , že se docela špiní :D . Vše bylo prakticky dokonalé , tak ještě několik hnidopišských drobností . Špatně se nasazuje víčko nádrže (nikdy se nemohu trefit správně na závit) , po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku se denní počítadlo vrátí zpět na celkové kilometry a když si toho všimnu až za jízdy je tlačítko u ruky s plynem :shock: Boční stojan by mohl mít větší plošku . Dávejte pozor na váhu i když je Aprilka z lehčích maxíků ve dvou se do kopečku špatně couvé :D S 50 litrovým kufrem , tankvakem a bočními brašnami , budete mít větší úložné prostory než Felície :lol: Chystáme se se ženou v létě na okruh Rakousko,Itálie,Francie a Německo cca 3200 km tak přidám další postřehy . Já bych AA neměnil a jen nevím co mě čeká až jednou ...... :cry: Kdyby někoho ještě něco zajímalo , klidně se ptejte .
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod GoodGod » 02 kvě 2011, 20:31

Tak termostat už je objědnaný a starý vytáhnutý ale ještě kutím co s tou chladicí kapalinou..kde se to ovzdušní?Je to za tím předním plexi???

Jo a četl jsem diskuzi ale nenarazil jsem na to,jestli ste někdo musel teda přemapovat ten motor po tom co jste měli vadný ten termostat a benzín v oleji.
Uživatelský avatar
GoodGod

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 01 kvě 2011, 13:35
Bydliště: Dětmarovice
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500, Kymco Agility 50
Tuning / úpravy: Kymco : Nová hezčí nálepka a čepičky ventylků:-)CDI Naraku, laďák LeoVince,zrcátka z Yamahy, hliník podlaha,Topcase

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod krizik1 » 02 kvě 2011, 20:49

Na všechny tvoje otázky jsou v tomto tématu odpovědi . Pokud se Ti nechce všechno číst v profilu mám telefon .
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod feri » 02 kvě 2011, 22:02

Dnes jsem poprvé vyrazil ve dvou a asi mám problém.Motor nejde do otáček,do kopce se mu nechce.Podle toho co jsem si přečetl,tak je to něco ve variátoru(válečky,kontrastní pružina).Máte někdo zkušenosti s variátorem Malossi multivar.Je vhodný na AA a jak se to projeví na spotřebě?
feri

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 17 dub 2011, 20:51
Skútr / moto: Aprilia Atlantik 500

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod FRAG » 02 kvě 2011, 22:51

feri...bejt tebou tak se tomuvyhybam jak cert krizi...krome stoupnuti spotreby a lehce akcelerace nic moc (i kdyz kazdy chvali sveho kone). Pravdepodobne mas tezke valecky (ve dvou nevyhoda/vyhoda v male spotrebe). Doporucuji vymenit za originaly.
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mijuna » 02 kvě 2011, 22:53

feri a po rovině a když jedeš sám to jede normálně?je problém jen do kopce?needusí se jakoby motor?
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod feri » 02 kvě 2011, 23:22

Když jedu sám,tak jsem spokojený,i když po městě při malých rychlostech mně to připadá jako bych jel na dlouhý převod.To dělá těsně před rozepnutím spojky,pak je lepší přibrzdit o něco víc a jakoby ho rozjet znova.
feri

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 17 dub 2011, 20:51
Skútr / moto: Aprilia Atlantik 500

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mijuna » 03 kvě 2011, 00:07

nejlepší bude ať ti nějaký mechanik který má vzduchovou pistol rozebere variator a mrknete se na to..vyndat válečky a zvážit je....origo jsou myslím 27,5...nebo 28,5...
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod jofrix » 03 kvě 2011, 08:01

Ahoj feri,
já jsem kupoval nové válečky, vodítka, řemen, pružinu a celou spojku. Vše original z Aspiritu a jede to uplně jinak než předtím a cena mě mile překvapila všechno dohromady kolem 4000. A mám to jak nový. Asi bych šel touto cestou.
Uživatelský avatar
jofrix

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 230
Registrován: 12 bře 2009, 00:18
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo GT500 ABS

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mk-tec » 03 kvě 2011, 09:15

Mám ten stejný motor a podle tvých slov bych hledal příčinu pravděpodobně v kontrastní pružině - může být už unavená a nedostatečně tlačí (je to takové tupější do kopce, jakoby jsi jel v autě furt na pětku a prokluzovala). Samozřejmě bych dal i nové válečky a zkontroloval vodítka variátoru a řemen, který může být už vytahaný nebo opotřebovaný (na šířku) a dal kevlarový.
Uživatelský avatar
mk-tec

250+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 272
Registrován: 10 dub 2011, 07:41
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Bylo: SUZUKI Burák 650 Exe K12
Tuning / úpravy: Je to v plné náloži včetně všemožných dodělávek - takže není třeba

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků