Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod wochomurka » 11 bře 2011, 12:36

jj, přesně tak mám GoldStandarty teď obutý. Šipky souhlasej a mám je odlišený jako přední a zadní. Na webu jsou CityGripky všude obutý stejně, jako si to našel ty u Goldstandartů. Teď na to koukám, guma u tebe je správně, ale na fotce u Sandokana je špatně. Blbě sem to pochopil a myslel sem, že se bavíme o tý CityGripce.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Miro11 » 11 bře 2011, 13:03

U obidvoch pneumatík na moto alebo skútru každej značky, nezáleží na logike vzorku ale na tom ako je na strane vyznačený smer otáčania, takže obúvať vždy podľa šipky na boku pneumatiky...ak mechanik prezúva koleso, väčšinou sa riadi podľa toho ako bola obutá stará pneu..ak nepozná, ktorá strana disku je správna, prípadne ho upozornite..na nejaké fotky z netu sa vykašlite, nemusí to byť relevantné.. :wink:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Mara-GP1 » 11 bře 2011, 13:46

Já bych to též tak viděl :D Jen škoda že se teď nedostanu k fechtlovi abych to vyfotil
Derbi GP1 Revolution 50 2009,Aprilia Atlantic 500 2004
Uživatelský avatar
Mara-GP1

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 238
Registrován: 21 lis 2009, 19:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Derbi GP1 Racing-bylo,Aprilia Atlantic 500 2004

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod wochomurka » 11 bře 2011, 13:54

Beverlyna mi stojí před prací, šel sem se na mišelinky podívat :D a je to správně. GoldStandart rear jde po směru a front jde proti směru vzorku. V překladu při pohledu zepředu mám vzorek vzadu do V a vepředu /\ .
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod cholstik » 12 bře 2011, 11:59

Takto nazuté gumy Micheliny City grip jsou v pořádku, mám to stejně na svém Burákovi, přední je proti smyslu otáčení dle vzorku, šipka rotace je správná a zadní je po smyslu otáčení dle vzorku.
Člen VČP http://www.vychodoceska-perut.cz/
http://cholstik.rajce.idnes.cz/
nyní: BMW F650, bylo: Burgman 400, Honda SFX50
Uživatelský avatar
cholstik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 144
Registrován: 05 úno 2011, 19:27
Bydliště: Černá u Bohdanče
Skútr / moto: BMW F650

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Sandokan » 12 bře 2011, 16:21

Já si myslím, že to mám dobře protože - na gumě je šipka a u ní je napsáno FRONT - dopředu ( ne směr otáčení - ROTATION ). To by pak ten nápis musel být vzhůru nohama a tak se přece instrukce ( návody ) nepíšou. A je to psaný na obu stranách stejně, bez přetáčení kola. Přehazovat nic nebudu, takhle mi to přijde logický i to že voda musí z kola ven, ne dovnitř.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Motor táhne, skútr jede, ale člověk - řídí.............
http://morybundus1.rajce.idnes.cz/Aprilia_Scarabeo/
Uživatelský avatar
Sandokan

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 184
Registrován: 30 pro 2010, 15:47
Bydliště: Cotkytle - tel.: 732 20 11 77
Skútr / moto: HONDA PC 800 Pacific coast

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod cholstik » 12 bře 2011, 21:43

Jo máš to dobře..tak to má být... 8)
Člen VČP http://www.vychodoceska-perut.cz/
http://cholstik.rajce.idnes.cz/
nyní: BMW F650, bylo: Burgman 400, Honda SFX50
Uživatelský avatar
cholstik

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 144
Registrován: 05 úno 2011, 19:27
Bydliště: Černá u Bohdanče
Skútr / moto: BMW F650

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Mara-GP1 » 18 bře 2011, 22:11

Zdar hoši. Tak jsem se opět posunul dále. Jak se říká "za peníze,na STK výpis technických údajů" stálo to teda dvojec navíc ale v pondělí jdu pro značku. Pak už jen taková drobnost-řidičák a bude to v cajku :lol: No snad to ten měsíc nějak vydržím.
Derbi GP1 Revolution 50 2009,Aprilia Atlantic 500 2004
Uživatelský avatar
Mara-GP1

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 238
Registrován: 21 lis 2009, 19:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Derbi GP1 Racing-bylo,Aprilia Atlantic 500 2004

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod jofrix » 19 bře 2011, 10:24

Tak super, každý další se počítá
Uživatelský avatar
jofrix

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 230
Registrován: 12 bře 2009, 00:18
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo GT500 ABS

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mik406 » 19 bře 2011, 22:53

Zdravím všechny AA 500. Měl bych dotaz, moje Aprilka vubec nedobíjí baterku. Má AA 500 nějakej alternátor, nebo je to jen tím regulátorem dobíjení?
mik406

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 15 lis 2010, 13:52
Bydliště: Mor. Budějovice
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500
Tuning / úpravy: Zatim nic

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Mara-GP1 » 20 bře 2011, 17:18

Ahoj, já bych řekl že to bude tím regulátorem. Já jsem si stáhl příručky mladých svišťů:-) a tak když něco nevím tak se podívám do nich. Je to tam všechno popsané.
Derbi GP1 Revolution 50 2009,Aprilia Atlantic 500 2004
Uživatelský avatar
Mara-GP1

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 238
Registrován: 21 lis 2009, 19:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Derbi GP1 Racing-bylo,Aprilia Atlantic 500 2004

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod jofrix » 21 bře 2011, 10:07

Pokud nedobíjí a jede tak alternator funguje. Tudíž zřejmně odešlo dobíjecí relé. jak je u tohoto stroje čstým zvykem.
Uživatelský avatar
jofrix

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 230
Registrován: 12 bře 2009, 00:18
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo GT500 ABS

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod FRAG » 21 bře 2011, 17:27

Ano muze to byt regulatorem...nicmene ze by to bylo cistym zvykem to nevim
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Mara-GP1 » 21 bře 2011, 18:06

Máš pravdu,a právě proto bych se podíval do servisního manuálu a podle něj regulátor proměřil.
Derbi GP1 Revolution 50 2009,Aprilia Atlantic 500 2004
Uživatelský avatar
Mara-GP1

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 238
Registrován: 21 lis 2009, 19:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Derbi GP1 Racing-bylo,Aprilia Atlantic 500 2004

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mik406 » 23 bře 2011, 19:54

Nedobíjí, ale jede, ve scootlandu mi ještě poradili zkontrolovat jestli nejsou prodřený kabely od cívek do karteru, ale nevím, kde jsou cívky a karter a ten regulátor nabíjení taky nemužu najít :(
Jinak jsem objevil další závadu, benzín v oleji, tak jsem začal Aprilku rozebírat a čeká mě výměna termostatu a oleje.
mik406

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 15 lis 2010, 13:52
Bydliště: Mor. Budějovice
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500
Tuning / úpravy: Zatim nic

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků