Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod krizik1 » 13 úno 2011, 21:57

Tak vynulování servisu tady má na starosti Jofrix . Ten to opravdu umí (vlastní zkušenost).
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod JaMi » 13 úno 2011, 22:09

Ahoj !
Jak se tedy listuje v palubním PC,když je vše OK ? Už jsi se s tímto chybovým hlášením setkal ?
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod Mara-GP1 » 13 úno 2011, 22:21

Ahoj,myslím že v palubáku se pohybuješ tlačítkem MODE na levé straně. Ukazuje to -spotřebu v L/km,napětí,max.rychlost a ještě stopky.

A jinak uživatelská příručka a servisní manuál se dá v pohodě stáhnout.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 19:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Derbi GP1 Revolution 50 2009,Aprilia Atlantic 500 2004
Uživatelský avatar
Mara-GP1

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 238
Registrován: 21 lis 2009, 19:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Derbi GP1 Racing-bylo,Aprilia Atlantic 500 2004

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod FRAG » 13 úno 2011, 22:35

V tomto vlakne jsem jiz jednou nulovani servisniho intervalu psal ...

1.Ensure the engine stop switch is set to off
2.Ensure that the odometer is set to be the, er, odometer (not Trip 1, or Trip 2)
3.Cycle through the MODE button displays until you get to “Service”.
4.Turn the key to the OFF position.
5.Depress and hold the MODE button.
6.Turn the key to the ON position.
7.Continue holding the MODE button, whilst depressing the TRIP button.
8.Hold these together for around five seconds
9.Hopefully, the service function display will reset to 6000.
The main problem that tends to arise is that holding the MODE button when turning the key to the ON position occasionally moves the main display onto the next function. With a bit of patience, the above instructions will work eventually

Prekladat snad nemusim

Udaje se toci tlacitkem MODE...ale doporucuji si prvne precist manual nez tu davat dotazy.
FRAG

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 275
Registrován: 23 bře 2009, 08:07
Skútr / moto: B650EXEK5
Tuning / úpravy: AA500-Prodano

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod JaMi » 13 úno 2011, 22:50

Díky moc !
Manual mám sice stažený,ale v angličtině.Bohužel ani jiný jazyk mně to moc neulehčí... Samozřejmě,že ho také "studuji".
Poradím si přez překladač.
Takže jdu na to a o výsledku budu "informovat".
Díky Mirek.
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod mijuna » 14 úno 2011, 11:26

jami:neboj když bude nějaký problém tak ti kluci tady rádi poradí:-)já ti neporadím páč já si rád nechávám radit od kluků tady:-)))jinak odkaď jsi?mužu s ezeptat..proč veliký kufr??takhle moc?
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod jofrix » 14 úno 2011, 23:58

cus tak ty jsi rachnul ráfek tak to je teda pech
Uživatelský avatar
jofrix

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 230
Registrován: 12 bře 2009, 00:18
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo GT500 ABS

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod krizik1 » 15 úno 2011, 00:06

No a nebyl to jen ráfek :(
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod JaMi » 15 úno 2011, 08:33

Ahoj !
Tak další den přispěl k mé lepší orientaci s Aprilkou. Bohužel radosti moc nepřinesl...Motor sice šlape dobře,ale s největší pravděpodobností je "pryč" termostat,protože za jízdy se motor v těchto teplotách vůbec neohřeje.No a spotřeba z palubního PC je kolem 9l/100 km :x .
Jako větší průšvih ale vidím ukazatel palubního napětí.Ukazované hodnoty vypovídají,že je problém.Ohadoval bych to na "nakopnutý" alternátor,protože za chodu při rozsvicení potkávacích světel a zmáčknutí brzdy je napětí 11,1V !! ( ato i za vyšších otáček ). Pokud je vše vypnuté,tak alt.dává 14,1V . Už mám opět husí kůži,když si představím následné dohady a komplikace s odstraněním a řekněme i s předešlým majitelem ( který tvrdí,že vše je OK ) .
Takže zatím ahoj a jdu vytvářet hodnoty,abych přežil :) . Večer snad bude trocha času,abych se sem dostal - né jako včera,kdy jsem po totálně odpadl.
Ahoj Mirek.

[quote="mijuna"]jami:neboj když bude nějaký problém tak ti kluci tady rádi poradí:-)já ti neporadím páč já si rád nechávám radit od kluků tady:-)))jinak odkaď jsi?mužu s ezeptat..proč veliký kufr??takhle moc?

Ahoj !
Protože dělám trochu do nábytku,tak potřebuji,aby sed do kufru vešky polotovary šuplíků o délce 500 mm,které používám nejčastěji. Bohužel mám vyzkoušeno ,že do Maxxi se nevejdou :(
Mirek.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2013, 19:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod krizik1 » 15 úno 2011, 09:51

Možná mě někdo opraví , ale nebude to alternátor , nýbrž regulátor (starší http://www.scootland.cz/uzbozi/apriila- ... or-napeti/). Termostat nový http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... eny-834484 ten je ale potřeba vyndat protože byly tři typy . Čuchni k olejové měrce , jestli smrdí benzínem . Pokud máš čas a vše tu přečteš tak se vše dozvíš , pokud se Ti nechce číst klidně brnkni . Telefon mám v profilu :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod JaMi » 15 úno 2011, 20:21

Ahoj kluci !
Tak mám zase nové info a zkušenosti.
Takže nejprve k dobíjení. Ušetřil jsem v tom spěchu trochu času a udělal jednoduchou zkoušku obyčejným voltmetrem. A hle ,vše je jak má být.... :D .
Při různých otáčkách je napětí na baterii 13,9 V a to jsem měl rozsvícené snad úplně všechno.... Rozdíl oproti palubnímu voltmetru je tedy 2,8 V při zapnutých světlech. Buď je tady odečet napětí nevhodně zapojen,možná jsou v cestě i nějaké přechoďáky.Musím se tedy prokousat manuálem a potom se uvidí... :shock:
Termostat je na onom světě,takže budu muset co nejdříve jej sehnat,protože spotřeba jako u auta mě moc netěší... Otázka: není možné po lehkém zahřátí sytič elektricky vyřadit?
Ahoj Mirek.
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod krizik1 » 15 úno 2011, 20:41

Zapomeň na sytič máš STŘÍKAČKU.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod JaMi » 15 úno 2011, 22:26

Ahoj !
No to je fakt - asi jsem to překombinoval... :?
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod jofrix » 15 úno 2011, 22:37

Termostat jak je psano kopis v adv. bikers, pozor jestli je externi ci interni, my mame vetsinou u starsich kusu interni viz nize ci samostatne tema na tmto foru viewtopic.php?f=9&t=3549
Uživatelský avatar
jofrix

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 230
Registrován: 12 bře 2009, 00:18
Bydliště: Praha 5
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo GT500 ABS

Re: Aprilia Atlantic 500 - italska krasavice

Příspěvekod JaMi » 16 úno 2011, 15:31

Ahoj!
Tak jsem našel info o tom větším kufru. Údajně má mít 77l,ale je jen o 1cm delší,naopak o 5cm kratší než GIVI Maxia,u které uvádějí objem 55 l.
Tipuju to na takový malý obchodnický podvod.... :x
JaMi

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 11 úno 2011, 23:17
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: AN 650 Burgman Exekutive
Tuning / úpravy: Vysoké turistické plexi Ermax , kufr , vyhřívané hefty.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků