Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 říj 2021, 15:56
To je super informace. Jen aby správně fungoval. Ale to se ukáže časem. Po nějaké době napiš jak se termostat chová.
05 říj 2021, 18:12
Tento příspěvek již byl smazán
kým
seatak v 24 říj 2021, 20:52.
24 říj 2021, 20:54
Tak, výměna termostatu a gufera jak na olejové i na straně vody dále výměna čidla teploty vody, výměna čidla teploty vzduchu u škrtící klapky a nakonec ještě oprava kabeláže vzadu u baterky a teploměr je pořád v půlce i když už termostat otevřel cestu do chladiče.....Už opravdu nevím kde hledat chybu, možná ještě zajedu na diagnostiku, nenapadá někoho něco? Díky
26 říj 2021, 04:03
Není lepší to předělat na vnější a koupit originál. Třeba to opravdu dělá ten neoriginální termostat.Vím je to dost peněz,ale jistota je jistota.
26 říj 2021, 18:28
Taky jsem o tom přemýšlel, ale nechtěl jsem to tam nějak plácat dohromady (není držák termostatu, zaslepení hadice atd...). Včera jsem to byl konzultovat s panem Tomsem a shodli jsme na tom, že to takhle ničemu nevadí, studené to nejezdí (benzín v oleji, budu hlídat) a když jsem mu ukazoval jak jsem měl teplotu se starým termostatem a kde mě spínal větrák, tak se mu to taky nezdálo

. Takže nechám tak a uvidíme, jak se to bude chovat v létě.
27 říj 2021, 11:36
Kde se dá na Aprilii Atlantic Sprint odvzdušnit chladící systém.Voda v nádržce je studená,ale teplota je na maximu.
————————————————————————————————
27 říj 2021, 15:58
Jestli je to 500,tak u hlavy vlevo nahoře (nad svíčkou) u termostatu je odvzdušňovák.Pozice č.9. Kdyžtak na motorkáři.cz se dá stáhnout manuál....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
seatak dne 27 říj 2021, 16:05, celkově upraveno 1
27 říj 2021, 16:01
Ano je to tak jak píše seatak. Na motorkari.cz je přímo servisní návod a tam to je zobrazeno i obrázky. Ale je to na Atlantic. Sprint bude mít asi úplně stejný motor ale jistý si nejsem.
27 led 2022, 12:01
Zdravím všechny. Mám dotaz ohledně řemene. Vyměnil jsem variátor ze šesti válečku za osmiváleček. Původn řemenice měla průměr 14,5 a nová má 15,2.Otázka je zda mohou použít řemen původní o délce 1011×27,7 nebo? Jeto Aprilia atlantic 500 r. v. 2003.Předem děkuji za informace.
27 led 2022, 13:53
Jedině to zkusit v praxi, dát ho tam a posoudit napnutí řemene v klidové poloze. Pakliže to bude vypadat ok, tak zkouška za chodu motoru. Takhle bych to dělal já, nic jiného nevymyslím.
27 led 2022, 14:07
To není špatné, ale budu muset objednat nový, jelikož původní je již úzký. Proto to chci zjistit. Ale jinak díky za tip.
27 led 2022, 15:01
Mám X9 500 rv2002, tak pokud je to stejný motor, tak tohle mi kdysi napsali z Piaggio (přeloženo gůglem, ale snad je to jasné):
-------------------------------------------------------
Variátor se 6 válečky - krátké pásy
Variátor s 8 kladkami - dlouhé řemeny
Průměr kladky je v každém případě jiný.
-------------------------------------------------------
Průměr je buďto 145 nebo 154, tipuju, že 145=1011 a 6tiváleček, a 154=1036 a 8mi váleček. Mám 6ti váleček a s dlouhým řemenem lítal řemen nahoru a dolů a docela festovně mlátil o blok motoru. S krátkým běžel v klidu.
27 led 2022, 15:16
Na to vyzkoušení ti bude stačit i ten starý ojetý, alespoň orientačně.
09 kvě 2022, 09:27
Tento příspěvek již byl smazán
kým
joe111 v 09 kvě 2022, 09:30.
Důvod: špatné umístění
09 kvě 2022, 12:51
seatak píše:Tak mám opraveno a vyměněný termostat. Předělávat to na vnější termostat nakonec nebylo potřeba, pasuje tam tento: RMS 100120010

Čau, mám ten sám problém - olej z kontrolního otvoru,mohl bys napsat jestli to bylo guferem nebo termostatem , byl problém s výměnou toho gufera?, termostat jsem měnil asi před 4 mi roky. Dík.
Tak víko je dole, objednaná sada k čerpadlu.
Opraveno.