12 dub 2020, 10:48
07 kvě 2020, 06:59
07 kvě 2020, 09:07
07 kvě 2020, 09:21
07 kvě 2020, 09:52
JardaB píše:chudá směs - nestačí nechat motor ohřát ? Dělá to i na ohřátém motoru ? Věci okolo karburátoru se čistí nejlépe ultrazvukem, je to hodně jemné mechanika a vše je odladěné na setiny -- nějaké hrubé násilí tomu nesvědčí a ani to dokonale navyčistíš.
07 kvě 2020, 11:22
07 kvě 2020, 12:02
07 kvě 2020, 12:19
07 kvě 2020, 22:45
19 kvě 2020, 22:08
27 kvě 2020, 14:21
krizik1 píše:JardaB píše:chudá směs - nestačí nechat motor ohřát ? Dělá to i na ohřátém motoru ? Věci okolo karburátoru se čistí nejlépe ultrazvukem, je to hodně jemné mechanika a vše je odladěné na setiny -- nějaké hrubé násilí tomu nesvědčí a ani to dokonale navyčistíš.
Aprilia Atlantic 500 má vstřikování, žádný karburátor. Můj soukromý tip je kanálek a nech odpojenou baterku přes noc.
28 kvě 2020, 13:11
Honza_american píše:Nerad přiznávám že jsem to podělal. To jsou přesně ty chvíle, kdy by si to člověk nejraději uložil (vytvořil bod obnovy) a pak to kdyžtak vrátil zpět, jak v nějaké hře... Ten stav (chcipani) se zhoršuje spolu s tím, jak se motor ohřívá. Za studena tedy ok. Za tepla už kucká. Včera jsem to měl ohřáté na provozní teplotu, ale bylo to jen na stojánku. Dnes to vyzkouším pořádně projet a uvidím. Každopádně je mi jasné, že věštit z koule nejde, takže hold servis a diagnostika. Někdy je to hold lepší , než vrtat se v tom sám metodou pokus/omyl.
14 čer 2020, 02:31
25 črc 2020, 11:15
28 črc 2020, 21:34