Ahoj kolegové, téměř 200 stránek na tomto foru potvrzuje, že
Atlantic 500 umí pořádně zazlobit; a ani ten můj není výjimkou... (nájezd 54 000 km)
Když začneme z vesela, vyjmenuji co mi naštěstí na skútru funguje
:
nesvítí EFI, volnoběžné otáčky drží předpisově a to za studena i za tepla, nemám problémy s dobíjením...Koupil jsem jej letos na jaře s 51tkm. Jelikož jsem celkem poctivka, při výměně oleje jsem hned zaregistroval zápach benzinu, náplně naštěstí nebylo mnoho. Ale věděl jsem, že je potřeba to sledovat. Po pár projížďách jsem opět zaznamenal, že olej nepatrně přibývá a je cítit. Dle přiložených fotografií zde na foru mám však provozní teplotu v normálu. Atlantic si občas (v tuto chvíli ještě výjimečně) zastřílel do výfuku, tak jsem přeci jen dle rad všech vyměnil termostat za 90-92°C. CCA 2000km se mi zdálo vše v pořádku, skútr nestřílel a olej nepřibýval.
Tento týden jsem opět vyjel, a hned jsem zaznamenal
zvláštní chování. Doslova z ničeho nic.
Provozní teplota je standardní, ale skútr střílí do výfuku při každém ubrání plynu. Dokonce vydává i zvláštní zvuky během lehké akcelerace - pokud nejedu pod plným plynem - střílí také (možná do sání, neumím posoudit).
Mám tedy pocit, jakoby nepravidelně zapaloval. Vyměnil jsem svíčku za předpisovou z manuálu, ale beze změny. Možností kde by mohla být chyba je po pročtení fora zřejmě spousty - netěsnostmi výfukové soustavy počínaje, kterýmkoliv čidlem, relátkem, kabelem konče...
Máte pro mě nějaké doporučení ohledně seřazení možností závad dle priorit? Kde začít? Zapalovací cívka? Kabel ke svíčce? Diagnostika?
Nebo ty netěsnosti? Nový výfuk?
Díky a přeji příjemné léto