Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 čer 2016, 19:52
Ahojte.
Neviete mi poradit aky tankvak by sa mi hodil na moju AA 500?
Popripade poslat nejaky link?A este aky motorovy a prevodovy olej je vhodny?Motorovy velmi neriesim.Viem ze 5W40 ale prevodovy pise v manuali 80W90 API GL-3.Mozem dat API GL-4 alebo GL-5?
Dakujem.
10 čer 2016, 20:43
A proč tam nedáš to co předepisuje výrobce?
10 čer 2016, 21:01
blazejwrc píše:Ahojte.
Neviete mi poradit aky tankvak by sa mi hodil na moju AA 500?
Popripade poslat nejaky link?Dakujem.
Tank vak na sedadlo spolujazdca by som ti vedel poradiť.Kupoval som pred nedávnom na Hondu Hornet ale je to univerzál. Trochu som sa obával či to bude sedieť lebo som ho kupoval na moto salóne bez skúšania.Je to multifunkčný aj ako tankvak potom sa dá použiť ako ruksak a do ruky ako taška.Zmestí sa tam aj integrálka a po sklopení nezavadza a pekne aerodynamicky kopíruje siluetu motorky/skútra.
http://www.moped-slovakia.sk/sortiment_detail/7893&k=Dobre vidieť aj na videu:
https://www.youtube.com/watch?v=7J59CbkfLUEIMG_3970.JPG
IMG_3971.JPG
IMG_3973.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
11 čer 2016, 14:41
krizik1 píše:A proč tam nedáš to co předepisuje výrobce?
pretoze GL-3 nemozem zohnat.
12 čer 2016, 12:21
Mohl by někdo poradit nebo se podělit se zkušenostmi s konkrétním difuzorem na plexi? Mám 185cm a při standartním plexi to jde opravdu přímo na hlavu a neni to při cestování úplně příjemný. Značku a cenu, nerad bych koupil něco co nebude fungovat. Kamarád má turistický plexi ale to nechci protože jezdím celoročně a on vozí hadr a v dešti večer nebo za sněhu otírá... Díky
12 čer 2016, 21:09
Mám GIVI o 19cm vyšší a jelikož mám 186cm a s plégem najeto cca 30tis, tak ho můžu velmi pochválit. Jediný na co globálně fakt dost hudruju je fakt, že ve vyšších rychlostech je Aprilka dost náchylná na turbulence např. za náklaďákem. A na vině je určitě to vysoký plégo, ale jinak pochvala. I za deště je aerodynamika příkladná. Ani na ruce mi nefouká. Ale připrav si 3tis. Jo a jezdím také téměř celoročně.
23 čer 2016, 07:00
Tak jsem Aprilku rozebral, oměřil co mohl a mohu jen konstatovat, že nabíjí o cca 1V méně. To přesně stačí k tomu, aby při postávání na světlech a pomalé jízdě docházelo k vybíjení baterky a následnému nedobíjení do plného napětí. Netušíte kde by mohla být chyba? Regulátor je podle servisního manuálu v pořádku(stejně se dají změřit jen diody), z alternátoru leze to co má a dráty k baterce také O.K. Už mi nějak došly nápady:-(((
Jo a samozřejmě nejezdím:-(((
23 čer 2016, 07:03
Koukal jsi na tu pojistku co je vedle baterie?
23 čer 2016, 07:29
Ano, vyměnil jsem pojistku i celé pouzdro za fotobronz. fastony.
23 čer 2016, 07:31
Pak už mě napadá jen kabelový svazek.
23 čer 2016, 07:47
Mám to dobíjení podobné. Všechno proměřené a všechno vpořádku a přesto to málo dobíjí. Na palubním voltmetru napětí přes 12V vidím jen vyjímečně. Navíc se vzrůstajícími otáčkami napětí spíš klesá. Nejvíc to dobíjí když z kopce brzdím motorem. Zkoušel jsem to i multimetrem přímo na baterii, je tam cca o 1V víc než ukazuje palubní, ale i tak je tam málo. Baterii mám úplně novou takže jezdím, ale budu muset hledat. Při měření podle toho návodu, na který sem občas někdo dá odkaz, naměřím úbytek mezi regulátorem a baterií třeba 0.25V a to prý už je moc. Tak asi vyhodím ten konektor a dám všechno "natvrdo".
23 čer 2016, 08:04
Ještě mi Křižíku řekni co myslíš kabelovým svazkem? Tři žlutý dráty jdou od alternátoru a čtyři dráty k baterce. K baterce bych to asi dokázal vyměnit, ovšem k alternátoru to bude horší. Dyť já ani netuším, kde je:-( Mám Sprint a tam je jaksi všechno úplně jinak než u starého Atlantica.
23 čer 2016, 08:13
Nevím jak je to u Sprintu, ale zbav se všech kontaktů, které se kolem dobíjení vyskytují (včetně té pojistky, i když tu si můžeš nechat na konec). Prostě Ital má dělat to co umí a ne elektrické rozvody