Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 19:05

Zdravim.
CHcem kupit tento skuter.Dnes som pozriet jednu.Bolo vidno ze bolo o nu dobre starane.Vizorovo je tiez super,gumy oba nove,novy olej,remen,zvuk
nadherny len jedine co mi vadilo je ze ked z vyzsich otacok kleslo na volnobeh tak to zahrkalo.Pravdepodobne remen od variatora sa rozvybroval oprel o to plastove koliesko co je v strede medzi prednymi remenicami a spojkou.A otacky klesli na cca 1300.Zda sa mi ze su nastavene dost nizko na volnobeh.Mozno prave preto to robi.Neviete kde moze byt problem?
Dakujem.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 20:12

Aký to bol ročnik, predpokladam že to je tiež i-čko, najazdene km vieš?

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 20:14

Pokud jsou nízké volnoběžné otáčky, je to u tohoto skútru na 99% špinavý kanálek u klapky vstřikovače. Lze snadno vyčistit v domácích podmínkách s běžným nářadím. Jak na to je to tu v tématu popsáno několikrát. To zarachtání může být řemen, ale taky ojniční ložisko. Bylo by to potřeba slyšet naživo. Spíš to ale bude ten řemen.

-- 09 bře 2016, 19:19 --

JRM66 píše:Aký to bol ročnik, predpokladam že to je tiež i-čko, najazdene km vieš?

V době kdy se pár japonských rebelujících konstruktérů scházelo na tajných schůzkách u ohně někde v horách a horlivě diskutovali o použití vstřikování i u jednostopých strojů, půlka Itálie již jezdila na "stříkačkách" :mrgreen: Atlantic 500 se vyráběl se vstřikováním od úplného začátku, jelikož byl vybaven převratným jednoválcem Master :wink:

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 21:15

JRM66 píše:Napiš sem vzdialenosť oko po oko ako aj zdvih tlmiča najlepšie hodiť sem aj foto origo tlmiča to kvôli prevedeniu koncoviek. Nebudu pasovať z nejakeho vhodného Piaggia?


Dnes vymontovany zadny tlmic ,lavy ide odmontovat dobre ,ale pri pravom musim dat dole vyfuk ,lebo nejde vytiahnut spodny srob.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil kakao dne 09 bře 2016, 21:35, celkově upraveno 1

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 21:33

Na 99% viem potvrdiť že budu identické ako Piaggio Beverly 125-500 ale zajtra ako to premeram tak ti to potvrdim už na milion percent! Dokonca jedne by som mal mať voľne k predaju zo zárukou vrátenia bubákov, ak by ti trebars charakteristikou moc nevyhovovali.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 22:43

krizik1 píše:Pokud jsou nízké volnoběžné otáčky, je to u tohoto skútru na 99% špinavý kanálek u klapky vstřikovače. Lze snadno vyčistit v domácích podmínkách s běžným nářadím. Jak na to je to tu v tématu popsáno několikrát. To zarachtání může být řemen, ale taky ojniční ložisko. Bylo by to potřeba slyšet naživo. Spíš to ale bude ten řemen.

-- 09 bře 2016, 19:19 --

JRM66 píše:Aký to bol ročnik, predpokladam že to je tiež i-čko, najazdene km vieš?

V době kdy se pár japonských rebelujících konstruktérů scházelo na tajných schůzkách u ohně někde v horách a horlivě diskutovali o použití vstřikování i u jednostopých strojů, půlka Itálie již jezdila na "stříkačkách" :mrgreen: Atlantic 500 se vyráběl se vstřikováním od úplného začátku, jelikož byl vybaven převratným jednoválcem Master :wink:

No dufam ze to ojnicne lozisko nebude ale ten remen.Predacajuci tvrdil ze ho menil a ze ked mal dole kryt a pozeral co to robi tak remen sa rozochvel a opieral o to plastove kolecko.Podla mna je asi ten remen volnejsi a rozvybruje sa.Mam mu volat ked sa rozhodnem pre kupu.Celkom sa mi pacil len ten zvuk ma odradil.Keby to bolo len tym remenom tak to by bolo najmenej.Kupim novy a hotovo.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 23:39

Pokud je volný řemen, může to ještě být měkou kontrastkou, ale i to je levná záležitost.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

09 bře 2016, 23:59

....a dokonca aj lacnejšia ako novy remeň! :wink:

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

10 bře 2016, 18:40

kakao píše:
JRM66 píše:Napiš sem vzdialenosť oko po oko ako aj zdvih tlmiča najlepšie hodiť sem aj foto origo tlmiča to kvôli prevedeniu koncoviek. Nebudu pasovať z nejakeho vhodného Piaggia?


Dnes vymontovany zadny tlmic ,lavy ide odmontovat dobre ,ale pri pravom musim dat dole vyfuk ,lebo nejde vytiahnut spodny srob.


Na straně 179 jsem tlumiče už řešil. A vyřešil. :D Je tam i odkaz.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

10 bře 2016, 19:44

krizik1 píše:Pokud je volný řemen, může to ještě být měkou kontrastkou, ale i to je levná záležitost.

Vdaka za odpovede.Zajtre idem pozriet toto: http://aprilia-atlantic.autobazar.eu/500-id8551199.html

-- 11. 3. 2016 16:31 --

Zdravim Vas.
Tak dnes som bol pozriet druhu apriliu a ta nemala chybu.Drzal som sa vasich rad pri kupe a vsetko sedelo.Teraz boli pneumatiky,baterka,termostat,spojka,kontraska,dosticky,valceky,olej a filtre.Dolozene blockami o kupe a videne na vlastne oci stare pouzite diely.
Tak vam dakujem za radi a dufam,ze sa budem na vas niekedy s nejakymi otazkami spolahnut.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

19 bře 2016, 21:21

Na straně 179 jsem tlumiče už řešil. A vyřešil. :D Je tam i odkaz.[/quote]

Ja sem to uz tiez vyriesil a mozno aj jednoduchsie.
Na stranke http://www.scootland.cz/zbozi/rms-zadni ... vitelny-1/ mi kluci zmerali tento tlmic, kupil a jedina uprava bez rezani ,bez straty zaruky je dat len vlozku do horneho ulozenia a sedia perfektne maju tam aj moje foto na jejich facebooku.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

06 dub 2016, 07:02

Ahoj všichni,

pořídili jsme nedávno Atlantica 500 Sprint (r.v. 2008, stav tachometru 10500 km, koupeno v ČR).

Potýkáme se s problémem spočívajícím ve ztrátě výkonu, zpravidla v kombinace s rozsvícením kontrolky EFI.

Projevuje se tak, že když to otevřu naplno, tak v první moment jako by to chtělo jet tak, jak má, nicméně vzápěti je citelný úbytek výkonu a zrychluje jen pozvolna. Někdy (ne vždy) se po projevu úbytku výkonu rozsvítí kontrolka EFI.

Mechoš to projížděl, projevy stejné, ale moc si s tím nevěděl rady. Dělal i diagnostiku, která nic neodhalila. Zjistil akorát, že hodnoty dobíjení nejsou takové, jaké by měly být (špatně dobíjí), ale ohledně problému se ztrátou výkonu jsem měl pocit, že tak nějak tápe. Může souviset špatné dobíjení s tou kontrolou EFI a ztrátou výkonu? Případně jsem tady někde narazil na něco malinko podobného, co bylo vyřešeno výměnou palivového filtru? Mechoš ještě zmiňoval lambda sondu, kde viděl možnou příčinu. Ale nezdálo se mi, že by si byl jistý.

Možná se to tady někde blíže řešilo, takže se omlouvám za pravděpodobně opakovaný dotaz, ale vzhledem k tomu, že je tohle vlákno hodně rozsáhlé, zatím jsem s pročítáním na začátku.

Předem díky za jakoukoliv odpověď.

Mira

Předem díky za rady.
Naposledy upravil malycok dne 06 dub 2016, 13:39, celkově upraveno 1

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

06 dub 2016, 07:33

Doplň si informaciu o ročniku a stavu kilometrov, aj ked tie km môžu byť diskutabilne, ale pripočitať sa to približne da!

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

06 dub 2016, 15:51

Zjistil akorát, že hodnoty dobíjení nejsou takové, jaké by měly být (špatně dobíjí),


Jaké ty hodnoty tedy jsou?

U toho bych asi začal...

-- 06 dub 2016, 14:54 --

Zjistil akorát, že hodnoty dobíjení nejsou takové, jaké by měly být (špatně dobíjí),


Jaké ty hodnoty tedy jsou?

U toho bych asi začal...

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

06 dub 2016, 22:07

Hodnota se pohybovala kolem 12ti i při vyšších otáčkách.
Odeslat odpověď