09 bře 2016, 19:05
09 bře 2016, 20:12
09 bře 2016, 20:14
JRM66 píše:Aký to bol ročnik, predpokladam že to je tiež i-čko, najazdene km vieš?
09 bře 2016, 21:15
JRM66 píše:Napiš sem vzdialenosť oko po oko ako aj zdvih tlmiča najlepšie hodiť sem aj foto origo tlmiča to kvôli prevedeniu koncoviek. Nebudu pasovať z nejakeho vhodného Piaggia?
09 bře 2016, 21:33
09 bře 2016, 22:43
krizik1 píše:Pokud jsou nízké volnoběžné otáčky, je to u tohoto skútru na 99% špinavý kanálek u klapky vstřikovače. Lze snadno vyčistit v domácích podmínkách s běžným nářadím. Jak na to je to tu v tématu popsáno několikrát. To zarachtání může být řemen, ale taky ojniční ložisko. Bylo by to potřeba slyšet naživo. Spíš to ale bude ten řemen.
-- 09 bře 2016, 19:19 --JRM66 píše:Aký to bol ročnik, predpokladam že to je tiež i-čko, najazdene km vieš?
V době kdy se pár japonských rebelujících konstruktérů scházelo na tajných schůzkách u ohně někde v horách a horlivě diskutovali o použití vstřikování i u jednostopých strojů, půlka Itálie již jezdila na "stříkačkách" Atlantic 500 se vyráběl se vstřikováním od úplného začátku, jelikož byl vybaven převratným jednoválcem Master
09 bře 2016, 23:39
09 bře 2016, 23:59
10 bře 2016, 18:40
kakao píše:JRM66 píše:Napiš sem vzdialenosť oko po oko ako aj zdvih tlmiča najlepšie hodiť sem aj foto origo tlmiča to kvôli prevedeniu koncoviek. Nebudu pasovať z nejakeho vhodného Piaggia?
Dnes vymontovany zadny tlmic ,lavy ide odmontovat dobre ,ale pri pravom musim dat dole vyfuk ,lebo nejde vytiahnut spodny srob.
10 bře 2016, 19:44
krizik1 píše:Pokud je volný řemen, může to ještě být měkou kontrastkou, ale i to je levná záležitost.
19 bře 2016, 21:21
06 dub 2016, 07:02
06 dub 2016, 07:33
06 dub 2016, 15:51
06 dub 2016, 22:07