Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod forester » 03 pro 2015, 18:05

To znamená že taliani predimenzovali poistku a dali tam inú hodnotu alebo to niekto menil? Keď takto zhorí poistková skrinka tak tam musel byť väčší skrat,a čo ostatné vodiče?
To tlačenie to musel byť adrenalín až mi ide mráz po chrbte keď si to predstavím.Menil som klínový remeň v odstavnom pruhu,keď prešiel kamión pekne to z autom zamávalo.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod Mr.Voza » 03 pro 2015, 18:08

nemel jsi tam silnejsi pojistku, nez mela bejt, ze neshorela?

edit: forester byl rychlejsi, nez jsem to na mobilu nadatloval.

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod Karelbrezky » 03 pro 2015, 18:38

Nemusela tam být silnější pojistka, ani zkrat. Podle foto, spíše unavené nože (to co drží pojisku), nebo konektory kabelů u pojistkové skříňky.
Při vyšším odběru, tím myslím i nominál, se to takhle vyhřeje. Prostě unavený materiál.
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod kokoska » 03 pro 2015, 18:52

Jaká tam byla pojistka to nevím, ale v manuálu je psaná myslím 30A.
kokoska

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 01 bře 2015, 22:17
Bydliště: Rodná Haná
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 500
Tuning / úpravy: Proč?

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod denisbiker » 03 pro 2015, 19:12

kokoska : Přesně toto se mi stalo také. Rozdíl byl v tom , že mám zaplacenou asistenci tak jsem za odtah neplatil. Doma jsem odplastoval celý skútr a nakonec samozřejmě pojistkové pouzdro roztavené a pojistka byla ok. Teď vše přepájené a zase vesele jezdím.
Uživatelský avatar
denisbiker

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 123
Registrován: 07 úno 2012, 17:22
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Leonardo 250,Sr50 Stealth , Suzuki GSX-R 1000

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod krizik1 » 03 pro 2015, 19:39

Myslím, že bylo jednodušší se zeptat komu se to u Atlantica nestalo. Ital ušetřil a místo měděných konektorů použil ocelové :mrgreen: Chtělo by se říct:" JAK TYPICKÉ" :roll: :roll: :roll:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod scarabeo500 » 28 pro 2015, 18:59

Hezký den. Mám skromný dotaz. Jak Vám ukazuje palubní voltmetr napětí? Když dosáhnu určitých otáček cca 4500 začne napětí na voltmetru klesat a drží se těsně kolem 12V. Při nižších otáčkách vyleze ke 13V. Měřili jsme podle návodu na motorkářích alternátor a měl by být v pořádku.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod krizik1 » 28 pro 2015, 19:03

Jediné relevantní měření lze provést na kontaktech baterie. Palubní měřič může kecat, i když vše funguje správně.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod Lubon » 28 pro 2015, 20:43

Určitě měřit jak píše kolega přede mnou, ale mám obavu že Ti odešel reglér, velmi často se to tak chová.
Lubon

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 299
Registrován: 18 led 2014, 23:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Honda X-ADV Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod scarabeo500 » 28 pro 2015, 20:55

Regulátor je právě nový. Přebíjelo to tak se dával nový. Nemohla by na to mít vliv i baterie. Ta je sice taky od jara nová, jenže předešlý majitel to neřešil a baterie vřela. Na kontaktech baterky jsem to taky měřil, přesně si to nepamatuju, ale 14V jsem tam myslím neviděl. Ten regulátor se dá nepatrně doladit tak mu asi zkusím přidat.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod Mr.Voza » 29 pro 2015, 14:42

Scarabeo500: U Scarabea ten palubni pocitac ukazuje uplně jiný (menší) napětí, než je na baterce. Měl jsem ho a vůbec se tomu nedalo věřit. Ono i v manuálu to bylo tenkrát popsaný nějak naruby, jakoby v Itálii platili nějaký uplně jiný volty, než tady. Taky jsem z toho byl tenkrát vyděšenej, že to dobíjí hrozně málo, ale přeměření a porovnání se skutečným napětím přímo na baterce mě uklidnilo.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod scarabeo500 » 29 pro 2015, 18:26

Dneska jsem to přeměřil. Při 2000 ot. je na baterii 13.2V při 5000ot. je 12.9 V. Nejde mi to do hlavy.K regulátoru není moc dobrý přístup tak hoa zkusím poštelovat až to budu mít rozebrané. Dobíjet to musí, přes léto jsem jezdil denně a problémy se startováním nebyly.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod Lubon » 29 pro 2015, 20:00

To je pořád málo, zkus dát provizorně jinou baterii. Měřil jsi altík v klidu ohmmetrem, nebo při otáčkách bez regleru fáze proti fázi. Je dobré proměřit na volnoběh a pak při asi 5000 ot. Někdy se stane že při vyšších otáčkách se posune vinutí a zkratuje.
Lubon

250+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 299
Registrován: 18 led 2014, 23:43
Bydliště: Brno-Žebětín
Skútr / moto: Honda X-ADV Honda VFR 800 Triumph Tiger

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod scarabeo500 » 29 pro 2015, 20:52

Našli jsme někde návod jak všechno proměřit a bylo to snad v normě. Nejsem elektrikář tak je pro mně těžké určit jestli když je někde v návodu, že může být úbytek napětí max. 0.2 V a já tam naměřím 0.4V jak moc velká je to chyba. Vyzkouším to ještě s jinou úplně novou baterii a uvidím. Zdá se mi, že to dokáže udržet tu baterii při životě, ale bez rezervy. Ona celá elektroinstalace na Aprili asi není nic moc.
Uživatelský avatar
scarabeo500

250+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 09 dub 2015, 07:08
Bydliště: okr. Třebíč
Skútr / moto: Scarabeo 500

Re: Aprilia Atlantic 500 - Italská krasavice

Příspěvekod denisbiker » 01 led 2016, 23:17

Ahoj všem, chci se zeptat. Konečně jsem vyměnil variátor za originál osmiválečkový. Po výměně se mi zdá že jsou otáčky o dost vyšší než u původního šestivalečkovýho. Při 100km/h točí cca 5000 otáček. Samozřejmě se mi i zvýšila spotřeba na 22km/L. Tak nevím jestli koupit lehčí válečky nebo jsou tyto otáčky v normě. Diky za odpověď a radu.
Uživatelský avatar
denisbiker

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 123
Registrován: 07 úno 2012, 17:22
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Leonardo 250,Sr50 Stealth , Suzuki GSX-R 1000

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 1 návštěvník

cron