Tuner: Když Tě někdo pěkně vybrzdí na mokru, tak je Ti nějakej cit pro brždění prdplatnej. .
Boboh: No je to přeci vychytanej Ital, ten se opravuje sám, rozebereš (zabereš při tom plasty z motorky půlku parkoviště), zase složíš a zase to jede dál.
(né, byl to zas jeden pěkně schovanej a zoxidovanej konektor, naštěstí. Ze všeho nejhorší je na těch skútrech fakt ten přístup k čemukoliv)
Hezký den, do vlákna o Scarabeu nikdo nechodí tak se zeptám tady. Nefunguje mi tachometr. Při zapnutém klíčku a připojeném konektoru od snímače na předním kole by mělo být mezi zelenofialovým a modrooranžovým 9 voltů: To mám. mezi šedobílým a modrooranžovým více než 6 voltů. Tady já naměřím 4.9 voltů. Při natočení šroubu proti snímači klesne napětí na nulu po dobu cca 2 s pak se vrátí zpět. To taky naměřím. Přesto tachometr neukazuje. Zkoušel jsem při měření všelijak kroutit kabelem, ale nemělo to na nic vliv. Byl by někdo ochoten to proměřit na své Aprilii abych zbytečně nekupoval čidlo za 3000 korun pokud nevím jednoznačně že je špatné? Děkuji
Zdar všichni. Jsem novým majitelem Aprilie Atlantic 500. Mám problém. Nefunguje mi snímač na tachometr. Věděli byste, kde tuhle součástku sehnat? Díky moc
krizik1 díky za tip, ale to budu muset nechat na později. Teď mě trápí zadní tlumiče. Když s manželkou jedeme a přejedeme přes sebemenší nerovnost, tak slyšíme a cítíme ránu. Doma jsem se díval a tlumiče jdou na doraz (asi jsou v háji). Je možno někde tlumiče repasovat a nebo jsem našel odkaz na levnější variantu: http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/za ... -3986.html Máte s tím někdo zkušenosti? Předem díky za odezvu
ahoj kluci,neresil jste nekdo strileni do vyfuku?klapka vycistena,svicka nova,pri zavreni plynu strili cca 3ranky za vterinu,do filtru se mi vraci trosku benzin,pri vypnuti klicku nestrili.poradite?diky je to beverly 500
To kokoska: Tyhle tlumiče tam nedáš jsou krátký - rozteč originálů je 380 mm ..... nech si udělat repas u pana Berana / http://www.moto-beran.cz/ / .... vychází to podle stupně poškození vnitřku na cca 5.500,-Kč za oba tlumiče . Jinak když ty tlumiče vyndáš a zkusíš na zemi zatlačit, tak by měl jít pomalu nahoru - to znamená že fungují správně. Jo a pozor originály jsou od Sachse a jsou plynokapalinový !!!
Ahoj,tam jsem repasoval tlumiče i já. Bohužel to nedopadlo dobře, tlumič jako takový byl v pohodě, ale v háji jsou pružiny. Nakonec jsem koupil čiňany a je to v cajku. Akorát jsou trochu tvrdší. Když budeš chtít tak ti ty originály za něco nechám a přehodíš si pružiny. Je na nich najeto cca 5tis km
Mara-GP1: díky za nabídku, ale vypadá to, že mám v háji i pružiny (díval se na to servisák). Spíše mě zaujala čínská alternativa. V nouzi bych šel i do toho. Mohl bys prosím poslat odkaz, kde jsi je koupil? Budeme jezdit na 95% ve dvou, tak raději tvrdší. Díky moc.
Pro Joudu. Zkus udělat tohle: Vypnout klíč-počkat cca 10s-odpojit potenciometr klapky-zapnout klíč-připojit potenciometr-vypnout klíč-počkat cca 10s-start. Tímto způsobem se prý nastavuje Magneti Marreli. Mě to zatím zdá se pomohlo. Sem tam kolísal volnoběh a střílelo to. Teď jsem to trochu projel a vypadá to že dobrý. Jak pojedu z továrny tak dám delší trasu a uvidím.