ahoj apriláci,kedže mi toto forum veľmi pomohlo pri vychytávaní múch na mojej aprilke,chcem sa podeliť aj ja so svojimi skúsenosťami,tentoraz pri probléme nízkej teploty motora a oleji v benzíne...toľko premieľaná téma vadného termostatu..hľadala som tu nejaké foto (aj som našla,ale bolo to foto samotného termostatu) ako vlastne má vyzerať a kde sa má nachádzať ten "slávny" termostat...ešte po osobnej konzultácii s technikom scootlandu som podľa inštrukcií zistila,že mám ten "druhý" typ termostatu,tzn.nie na vodnej pumpe,ktorý sa dá vybrať z puzdra,ale na konci tej tenšej hadice,ktorá ide od vodnej pumpy ponad celý motor až na ľavú stranu skútra,uložený v takom kovovom prstenci a schovaný v takom čiernom syfone s klobúčikom,z ktorého idú 3 hadice( od vodnej pumpy,od chladiča,do motora?..)...viď foto..demontáž bol menší pôrod..
..prístup k tomu úplne na.....vďaka mojím tenkým prstom sa to po asi 3 hodinách trápenia podarilo...situáciu sťažovali objímky,ktoré upevňujú hadice na vývody..jedna super sk páska so skrutkou,ktorú stačilo povoliť,objímku stiahnuť a hadicu vytiahnuť..2 boli ale upevnené napevno objímkou,ktorú som musela znehodnotiť kliešťami a vďakabohu okolité hadičky a káble zostali celé...
...vymením za objímky so skrutkami...takže zapuzdrený termostat je vonku,samozrejme bol otvorený,nedovieral...už je objednaný nový...prikladám foto termostatu a neskôr aj jeho umiestnenie a dúfam,že to pomôže nejakým domácim kutilom...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.